Αν υπάρχει μία λέξη που θα μπορούσε να χαρακτηρίσει το Makedonia Palace είναι η λέξη «μοναδικό»!
Πρόκειται για το στολίδι της Θεσσαλονίκης που έχει φιλοξενήσει μεγάλα και σπουδαία ονόματα ενώ για περισσότερα από 50 χρόνια το bar που έχει θέα τον Θερμαϊκό απο��ελεί το στέκι μικρών και μεγάλων!
Το ξενοδοχείο με την εκπληκτική θέα αλλάζει ριζικά… και το παλαιό συναντάει το νέο σε ένα «λίφτινγκ» που θα κοστίσει συνολικά 12,4 εκατομμύρια ��υρώ!
(Η θέα από δωμάτιο του ξενοδοχείου)
Η ανακαίνιση έχει ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2016 και τα εγκαίνια αναμένεται να πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο του 2017. Ωστόσο, ο «καινούργιος» 8ος όροφος αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του μέσα στον Ιούνιο για τους επισκέπτες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ξενοδοχείο θα λειτουργεί κανονικά έως το τέλος του 2016 και λόγω της επέκτασης των εργασιών της ανακαίνισης θα παραμείνει κλειστό για τρεις μήνες από τον Ιανουάριο του 2017 έως τον Απρίλιο του 2017!
Ο Όμιλος Dimera του Ιβάν Σαββίδη (στον οποίο ανήκει το Μακεδονία Παλλάς) σχεδιάζει την επέκτασή του στην τουριστική αγορά της Αθήνας με ένα αντίστοιχο ξενοδοχείο αλλά και την επέκταση με ξενοδοχειακές μονάδες σε παραθεριστικές περιοχές της Ελλάδας.
Στόχος των υπεύθυνων του ξενοδοχείου είναι να αποτελέσει πόλος έλξης τόσο για Έλληνες τουρίστες όσο και ξένους…Ο διευθυντής του Makedonia Palace, κύριος Περικλής Βογιατζής, τόνισε ότι «η ριζική αναβάθμιση κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να γίνει περισσότερο ανταγωνιστικό το τουριστικό προϊόν του ιστορικού ξενοδοχείου, ενώ με την ολοκλήρωση του προγράμματος το 2017, η μονάδα θα συγκαταλέγεται στις κορυφαίες της Ευρώπης».
Όπως ανέφερε η Managing Director του Makedonia Palace, κυρία Maria Goncharova στόχος της ομάδας που βρίσκεται πίσω από την ανακαίνιση είναι «το κάτι παραπάνω».
«Για εμάς είναι όραμα αυτό το ξενοδοχείο. Στόχος μας είναι η εμβέλεια του Makedonia Palace να ξεπερνά τα ελληνικά σύνορα. Θέλουμε να φτάσουμε στη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Κίνα, την Μέση Ανατολή και τη Δυτική Ευρώπη».
Την ίδια στιγμή, στην συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στο ξενοδοχείο, η συντονίστρια του έργου κυρία Μαρία Δέδα τόνισε πως «όταν ανέλαβα την ανακαίνιση ένιωσα βαθειά υπερηφάνεια και ταυτόχρονα μεγάλη ευθύνη. Πρόκειται για έργο πραγματικής ανάπτυξης και ανακατασκευής κτιρίου»!
Για «φρέσκια πνοή και φρέσκια ζωή» έκανε λόγο η επικεφαλής αρχιτέκτονας της MKV Design, κυρία Μαρία Βαφειάδη- Κατσαρού, υπενθυμίζοντας ότι «πρόκειται για ένα κτίριο- ορόσημο και σήμα κατατεθέν για τη Θεσσαλονίκη. Οι χώροι διαμονής, οι συνεδριακοί χώροι και οι εγκαταστάσεις αναψυχής του ξενοδοχείου, θα ανακατασκευαστούν πλήρως, δημιουργώντας ένα ξενοδοχείο πολλαπλών εμπειριών».
Η υπεύθυνη Marketing κυρία Άντη Παναγιωτίδου υπογράμμισε ότι η καρδιά του Macedonia Palace είναι οι άνθρωποι του ενώ τόνισε πως με την «αναγέννηση» του ξενοδοχείου το παλαιό συναντάει το νέο.
Οι ριζικές αλλαγές και η στήριξη της τοπικής αγοράς
Η πρώτη μεγάλη αλλαγή θα γίνει στον χώρο της ρεσεψιόν… Το lobby του ξενοδοχείου μετακινείται κεντρικά στον άξονα της θάλασσας, έχοντας απευθείας οπτική επαφή με την παραλία και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.
Στην καινούργια ρεσεψιόν του ξενοδοχείου θα κυριαρχούν λιτές, αλλά και μοντέρνες γραμμές, που θα βρίσκονται σε πλήρη αρμονία με την αρχιτεκτονική του κτιρίου.
Δεύτερη θεαμ��τική αλλαγή θα είναι η μετακίνηση του μπαρ προς την παραλία, και η δημιουργία ενός νέου χώρου με εκπληκτική θέα προς τη θάλασσα και τον Λευκό Πύργο.
Όλοι οι χώροι υποδοχής και εστίασης του ξενοδοχείου θα έχουν ανεμπόδιστη θέα προς τη θάλασσα, προνόμιο που δεν υπήρχε παλιότερα.
Παράλληλα, δημιουργούνται:
• destination spa της τάξης των 450 τετραγωνικών μέτρων (στην παλιά θέση του μπαρ).
• Αναβαθμισμένη αίθουσα συνεδρίων.
• Ένα ballroom της τάξης των 900 τετραγωνικών μέτρων και ένα λειτουργικό συνεδριακό κέντρο της τάξης των 2.000 τετραγωνικών μέτρων με την κατάλληλη διαχείριση χώρων πολλαπλών χρήσεων του ξενοδοχείου.
Όσο για τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι κυρίως μάρμαρο, ξύλο, μέταλλο και γυαλί σε διαφορετικές εκδοχές και σε συνδυασμούς που θα ποικίλλουν από χώρο σε χώρο.
Μάλιστα, τα υλικά θα είναι από ελληνικές εταιρίες, καθώς με αυτό τον τρόπο θέλουν να βοηθήσουν την οικονομία της χώρας μας. Όλα θα είναι μοναδικά και ειδικά για το ξενοδοχείο. Ακόμα και τα κάδρα, είναι φωτογραφίες που «τραβήχτηκαν» για αυτό το λόγο και είναι μοναδικές.
Τέλος, στόχος της ομάδας του Makedonia Palace είναι όχι μόνο να διατηρηθεί το σύνολο των σημερινών θέσεων εργασίας που ξεπερνούν τις 210, αλλά και να αυξηθεί κατά 33%.
*Αν κάποιος κάνει κλικ στο site www.remakedoniapalace.com μπορεί να παρακολουθήσει διαδραστικά το έργο της ανακαίνισης βήμα-βήμα, ρίχνοντας-δηλαδή- μια ματιά από την κλειδαρότρυπα, για τα ενδιαφέροντα δρώμενα που δεν θα μπορούσε να γνωρίζει διαφορετικά.
Της Αλέκας Νικόλα
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.