BMW: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ότι ξέραμε μέχρι σήμερα

Το generative AI αλλάζει το τοπίο στο τμήμα αγορών

BMW: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει ότι ξέραμε μέχρι σήμερα

Η ψηφιοποίηση αποτελεί μία από τις κορυφαίες στρατηγικές προτεραιότητες για το Τμήμα Αγορών και το Δίκτυο Προμηθευτών του BMW Group. Το BMW Group δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI), με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητας και της μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας του συγκεκριμένου τομέα. Στο πλαίσιο αυτό, ο οργανισμός επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του, μέσω της ανάπτυξης καινοτόμων εφαρμογών και της στρατηγικής συνεργασίας με τον κόμβο πληροφορικής (ΙΤ) του BMW Group στη Ρουμανία.

Το BMW Group αναπτύσσει στρατηγική τεχνογνωσία AI και εξειδικευμένες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης για το τμήμα αγορών και το δίκτυο προμηθευτών, μέσω του IT κόμβου του στη Ρουμανία. Μέχρι το τέλος του έτους, η εγκατάσταση θα φιλοξενεί μια ομάδα ειδικών που θα εργάζονται σε προηγμένες εφαρμογές γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (GenAI) για εσωτερικές διαδικασίες ανά τον κόσμο. 

Το τμήμα αγορών του BMW Group προωθεί ενεργά την ανάπτυξη και υλοποίηση εσωτερικών εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης. Τα πρώτα εργαλεία GenAI – όπως τα Knowledge Navigator, Offer Analyst και Tender Assistant – υιοθετήθηκαν ήδη από το 2024. Οι εφαρμογές αυτές λειτουργούν ως ψηφιακές βάσεις γνώσεων, που διευκολύνουν την ανάλυση και σύγκριση προσφορών προμηθευτών, καθώς και τη δημιουργία και διαχείριση διαγωνισμών. Ενδεικτικά, το Offer Analyst μπορεί να εκτελεί επαναλαμβανόμενες εργασίες, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για κάθε προσφορά.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top