Τα ελκυστικά προϊόντα, οι υψηλοί όγκοι παραγγελιών και ο αυστηρός έλεγχος κόστους εξασφάλισαν ένα δυναμικό ξεκίνημα για το BMW Group σύμφωνα με τον προγραμματισμό. Ο κατασκευαστής πολυτελών οχημάτων από το Μόναχο συνέχισε τη δυναμική του πορεία στην ηλεκτροκίνηση (BEV) παρά το ασταθές και ανταγωνιστικό περιβάλλον, πετυχαίνοντας παράλληλα κερδοφορία στο ανώτατο επίπεδο των στόχων του για το 2025 στον Τομέα Αυτοκινήτου.
Με αυτό τον τρόπο, επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά, τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της στρατηγικής που βασίζεται στην τεχνολογική δεκτικότητα.Στο πρώτο τρίμηνο του έτους, το BMW Group παρέδωσε 586.117 πολυτελή οχήματα σε πελάτες, καταγράφοντας ελαφρά μείωση της τάξης του 1,4%. Πάνω από το ένα τέταρτο αυτών (26,9%) ήταν ηλεκτροκίνητα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να σημειώνουν και πάλι εντυπωσιακή άνοδο +32,4%. Το περιθώριο EBIT στον Τομέα Αυτοκινήτου – ο κύριος δείκτης κερδοφορίας της εταιρείας – διαμορφώθηκε στο 6,9%, φτάνοντας στο ανώτατο όριο του εύρους στόχου που είναι 5-7% για το έτος.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.