Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS

Σε κερδίζει μόνο με το...όνομα 

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS

Η πραγματικότητα είναι μια. Όλα τα εκτός δρόμου οχήματα, τετρακίνητα ή δικίνητα στην συνείδηση των αγοραστών ονομάζονται Jeep, ανεξαρτήτως μάρκας. Όμως η Jeep είναι μια. Τα τελευταία χρόνια τα μοντέλα της έγιναν πιο...γήινα όσον αφορά τον κυβισμό και το...μέγεθος με μοντέλα όπως  είναι το Renegade και το Compass.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS

Πρόσφατα προστέθηκε ο...Εκδικητής και μιλάμε για το ολοκαίνουργιο Avenger το οποίο αν μη τι άλλο σου δίνει την ευκαιρία και λόγω τιμής και κατηγορίας, να γίνεις πιο εύκολα κάτοχος της θρυλικής μάρκας. Πάμε να δοκιμάσουμε μαζί το Jeep Avenger 1.2T 100 PS κια να δούμε τις αρετές του.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS
Το Avenger είναι ένα προηγμένο μοντέλο σε όλους τους τομείς. Ας ξεκινήσουμε από το πάτωμα. Μιλάμε για την πλατφόρμα e-CMP2 του Ομίλου Stellantis η οποία από την αρχή κατασκευάστηκε για να φιλοξενήσει ηλεκτρικά μοντέλα. Άλλωστε το πρώτο Avenger που πάτησε στην...γη, ήταν αμιγώς ηλεκτρικό.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS

Δεν ήταν όμως δυνατό να μην υπάρχουν και θερμικά μοτέρ που ούτως ή άλλως κατεβάζουν και το κόστος του αυτοκινήτου αλλά και κερδίζουν το αγοραστικό κοινό που δεν είναι ικανοποιημένο από την αυτονομία ή τον χρόνο φόρτισης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS
Μάλιστα εμφανισιακά το  Jeep Avenger διατηρεί την ίδια κορμοστασιά σε σχέση με την ηλεκτροκίνητη έκλδοση. Μπροστά υπάρχει η γνωστή  μάσκα με τα επτά κάθετα χωρίσματα ,σήμα κατατεθέν της Jeep που δένει με τα τετραγωνισμένα φωτιστικά σώματα  

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS

Οι γραμμές του αμαξώματος γεικά  είναι τετραγωνισμένες ενώ περιμετρικά υπάρχουν πλαστικά προστατευτικά που τονίζουν τον off road χαρακτήρα του. Οι τροχοί με τα φουσκωμένα φτερά βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος, Μήκος .x Πλάτος .x Υψος.: 4.084x1.776x1.528 χλστ. >Μεταξόνιο : 2.562 χλστ.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS - Εσωτερικό
Στο εσωτερικό ακολουθείται η ίδια σχεδιαστική ταυτότητα με τις απλές κάθετες γραμμές στο ποιοτικό ταμπλό και με σκληρά πλαστικά λόγω...χαρακτήρα του οχήματος. Η τεχνολογία  είναι εμφανέστατη με τις δυο μεγάλες οθόνες που αφορούν η μια τον πίνακα οργάνων και η άλλη τον έλεγχο του infotainment. Εδώ συναντάμε το τελευταίας γενιάς σύστημα  UConnect 5 .

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS - κάμερα οπισθοπορείας

Ο εξοπλισμός είναι πλουσιότατος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, premium ηχοσύστημα JBL, βάση ασύρματης φόρτισης κινητού,σύστημα Selec Terrain,Adaptive cruise control, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και μοτοσυκλετών,

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS -Συστήματα ασφαλείας

Υπάρχουν ακόμη Ηill Descent Control,ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας,αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας,σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού,αυτόματο κλιματισμό,εμπρός προβολείς LED Reflector.Τα συστήματα αποτελούν πολύτιμo σύμμαχο στους οδηγούς που δεν έχουν μεγάλη εμπειρία σε δύσκολες συνθήκες, μεγιστοποιώντας την πρόσφυση των τροχών, την ευκολία οδήγησης και την ασφάλεια. 

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS -Χώροι επιβατών
Το μεταξόνιο των 2.562 χλστ.σε προδιαθέτει για τους πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους. Στο πορτμπαγκάζ με τον επίπεδο χώρο φόρτωσης αλλά με το ψηλό κατώφλι ,υπάρχουν διαθέσιμα 380 λίτρα χωρητικότητας.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS - Χώρος αποσκευών.

Σε σύγκριση μάλιστα με το  το ηλεκτρικό Avenger είναι 25 λίτρα περισσότεα. Επιπλέον το ηλεκτρικό άνοιγμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ ;αντισταθμίζει το ψηλό κατώφλι φόρτωσης, όσον αφορά την ευκολία φόρτωσης.   

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS -ΚινητήραςΣτην «καρδιά» του νέου Jeep Avenger 1.2T 100 PS υπάρχει η σύγχρονη και αποδοτική μονάδα βενζίνης των 1,2 λίτρων η οποία με τη βοήθεια υπερτροφοδότη  και του σύστηματος  άμεσου ψεκασμού αποδίδει 100 ίππους  στις 5500 σ.α.λ. καιμε την ροπή των  20,9 Nm ροπής να εμφανίζεται μόλις στις 1750 σ.α.λ.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS -Προγράμματα οδήγησης

Η ισχύς καταλήγει στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις, οπότε το Avenger κινείται ευχάριστα και με ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, εκμεταλλευόμενο τις επιλογές ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD και SNOW, του Selec Terrain.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS

Στο πάτημα του γκαζιού το μοτέρ δείχνει ελαστικό από χαμηλά με την δύναμη να εμφανίζεται προοδευτικά μέχρι τα «κόκκινα» και τις επιδόσεις να ικανοποιούν απόλυτα σε σχέση με τον κυβισμό.Ειδικά όταν επιλέξεις το πρόγραμμα οδήγησης Sport όλα αλλά ζουν προς το καλύτερο όσον αφορά τις επιδόσεις  

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS

Τα 0-100 χλμ./ωρα έρχονται σε 10,6 δευτερόλεπτα με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει με ευκολία τα 184 χλμ./ώρα.Την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωση βενζίνης δεν ξεπέρασε τα 6 με 6,5 λίτρα ανά 100 χλιόμετρα, Εκπομπές CO2:126 γρμ./χλμ.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS
Στον δρόμο τόσο το στιβαρό πλαίσιο όσο και οι αναρτήσεις με την σφιχτή ρύθμιση σου επιτρέπουν να ανεβάσεις ρυθμούς σε κλειστές καμπές του δρόμου. Οι τροχοί των 18 ιντσών με τα φαρδιά ελαστικά σου παρέχουν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. ΟΙ κλίσεις στις στροφές, λόγω των ρυθμίσεων στις αναρτήσεις που αναφέραμε, είναι μειωμένες παρά το αυξημένο ύψος του αμαξώματος από τον δρόμο.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS - Πίνακας οργάνων

Το σύστημα διεύθυνσης αν και ελαφρύ παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση. Αναλύοντας τα προγράμματα, το Normal αντιστοιχεί στην καθημερινή χρήση, το Eco επιλέγεται για την  μέγιστη οικονομία καυσίμου το Sport για υψηλότερη απόδοση. Εδώ μάλιστα το σύστημα διεύθυνσης βαραίνει ευχάριστα με αποτέλεσμα να έχεις ακόμη καλύτερη πληροφόρηση. Κινηθηκαμε και σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS
Εκεί όπου παρά την έλλειψη τετρακίνησης τα επιμέρους προγράμματα οδήγησης δίνουν καλύτερη πρόσβαση στα κακοτράχαλα εδάφη Το Snow για την καλύτερη πρόσφυση σε παγωμένες συνθήκες. Η επιλογή  Mud (λάσπη} βοηθάει την κίνηση σε λασπώδεις διαδρομές.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS

Χρησιμοποιήσαμε και την επιλογή Sand, όταν κινηθήκαμε στην παραλία χωρίς να κολλήσουμε σε αμμώδες έδαφος. Οι κοντοί πρόβολοι και οι κορυφαίες γωνίες αναρρίχησης (20ο προσέγγισης, 20ο ράμπας και 32ο διαφυγής) τονίζουν τον off road χαρακτήρα του Avengerαλλά και μας έδωσαν την δυνατότητα με λίγη προσοχή να κινηθούμε σε εδάφη που πηγαίνουν και τετρακίνητα οχήματα . Τα φρένα ανταποκρίθηκαν άμεσα, όποτε τα χρειαστήκαμε.

Test Drive: Jeep Avenger 1.2T 100 PS
Η έκδοση του Jeep Avenger με τον κινητήρα βενζίνης των 100 ίππων ταιριάζει περισσότερο στα Ελληνικά δεδομένα. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος , το μοτέρ δοκιμασμένο και αποδοτικό , η εμφάνιση φωνάζει από μακρυά ότι είναι καθαρόιαμο Jeep. Όλα αυτά τα προσόντα το κάνουν να ταράζει τις ισορροπίες στη δημοφιλή κατηγορία των B-SUV,Οι τιμές Avenger 100Ps 6MT Altitudνα αγγίζει τα 25.990 ευρώ. Να σημειώσουμε ότι υπάρχει και η έκδοση Longitude με 23990 ευρώ. 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top