Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Ήρθε από το μέλλον

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Ο Όμιλος Συγγελίδη κατάφερε μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα να κατατάξει την MG ψηλά στην αγορά. Με έξυπνες κινήσεις, σημεία πώλησης που αναπτύσσονται συνέχεια,    επαναλάνσαρε την μάρκα που είχε γράψει ιστορία στο παρελθόν με τα μοντέλα της .

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Η νέα MG αποτελεί μέλος του Ομίλου εταιρειών SAIC Motor, ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στην αυτοκινητοβιομηχανία σε όλο τον κόσμο. Τα μοντέλα που ήρθαν στην Ελλάδα έχουν υψηλή ποιότητα κατασκευής, τεχνολογία, πλούσιο εξοπλισμό και πλήρη γκάμα κινητήρων.

Το MG4 Electric είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με διαστάσεις που το κατατάσσουν στην μικρομεσαία κατηγορία και τιμή που «πονοκεφαλιάζει» τους αντιπάλους. Πάμε λοιπόν να το δοκιμάσουμε το MG4 με τη  νέα αμιγώς ηλεκτρική αρχιτεκτονική MSP (Modular Scalable Platform)  για να δούμε αν αξίζει το κάθε ευρώ που θα δώσει ο υποψήφιος αγοραστής.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS
Σχεδιαστικά η υπογραφή έχει μπεί από ένα πολυεθνικό σχεδιαστικό κέντρο το οποίο δημιούγησε ένα αμάξωμα με ευρωπαικό αέρα. Άλλωστε το ζητούμενο είναι η θρυλική μάρκα να μην χάσει την Αγγλική ταυτότητα του. Και το πέτυχαν, δημιουργώντας ένα αμάξωμα εντυπωσιακό χωρίς υπερβολές στην σχεδίαση.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Μπροστά το MG4 είναι επιθετικό με σφηνοειδές σχήμα με στενόμακρα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και προφυλακτήρα που θυμίζει  αγωνιστικό αυτοκίνητο. Και στο πλάι ακολουθείτααι η σφηνοειδής σχεδίαση με τις έντονες ακμές και την «αιωρούμενη» οροφή.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Περιμετρικά στο κάτω μέρος το αυτοκίνητο είναι ντυμένο με μαύρα γυαλισμένα πλαστικά τμήματα. ΟΙ θόλοι των φτερών «γεμίζουν» με τις 17άρες ζάντες αλουμινίου και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά 215/50 που εξασφαλίζουν μεγάλη πρόσφυση.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Εξίσου εντυπωσιακό αν και αμφιλεγόμενο για κάποιους είναι και το πίσω μέρος. Ξεχωρίζουν τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα LED που ενώνονται μεταξύ τους με μια στενή φωτεινή λωρίδα που προεξέχει από το αμάξωμα.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Με μήκος 4.287 mm, πλάτος στα 1.836 mm και ύψος στα 1.504 mm, το MG4 πάει κόντρα στο κύμα της εποχής που θέλει τα SUV με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα να κατακλύζουν την αγορά. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2.705 mm σε προιδεάζει για τους άνετους  χώρους, ακόμα και για τους πίσω επιβάτες. 

Το εσωτερικό του MG4 Electric 170 PS
Περάσαμε στο εσωτερικό με άνεση χάρη στις μεγάλες πόρτες που ανοίγουν σχεδόν σε γωνία 90 μοιρών.Η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα, με συνδυασμό μαλακών πλαστικών στο πάνω μέρος και σκληρών στο κάτω .

Το εσωτερικό του MG4 Electric 170 PS

Όμως και τα σκληρά πλαστικά είναι πολύ καλής ποιότητας με τη συναρμογή να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Νομίζουμε ότι η ποιότητα κατασκευής σε όλα τα μοντέλα της MG είναι το δυνατό σημείο της  καθώς παραπέμπει σε γερμανικές κατασκευές. Η μινιμαλιστική σχεδίαση του ταμπλό εμπλουτίζεται από την διακοσμητική φάσα σε γυαλιστερό piano black μέσα στην οποία«κρύβονται» οι αεραγωγοί του ηλεκτρονικού συστήματος κλιματισμού.

Το εσωτερικό του MG4 Electric 170 PS
Η τεχνολογία προσδιορίζεται αρχικά από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών που βρίοσκεται πίσω από το σπορτίβικο πολυλειτουργικό τιμόνι με το επίπεδο πάνω και κάτω τμήμα. Στο πάνω μέρος του ταμπλό βρίσκεται η έγχρωμη οθόνη αφής widescreen 10,25 ιντσών όπου προβαλλονται οι λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων MG iSMART.

Η οθόνη είναι ουσιαστικά το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου καθώς από εκεί παραμετροποιήσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας όλες τις λειτουργίες του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, της διαδικασίας φόρτισης ,των προγραμμάτων οδήγησης, των συστημάτων ασφαλείας και του ηλεκτρονικού κλιματισμού. Όμως η εργονομία είναι σε πολύ καλά επίπεδα καθώς υπάρχουν και φυσικά πλήκτρα ,επτά τον αριθμό τα οποία σου λύνουν τα χέρια χάρη στη άμεση πρόσβαση στα συστήματα που τους αναλογούν.

Το εσωτερικό του MG4 Electric 170 PS

Μέσω των φυσικών πλήκτρων επιλέγεις όχι μόνο τα προγράμματα οδήγησης αλλά ρυθμίζεις και την ένταση του συστήματος ανάκτησης της ενέργειας. Μας άρεσε η «αιωρούμενη» κονσόλα πάνω στην οποία εντοπίζεις  τον περιστροφικό επιλογέα του συστήματος μετάδοσης, το ηλεκτρικό χειρόφρενο και η  θέση για κινητό μας τηλέφωνο. .

Το εσωτερικό του MG4 Electric 170 PS

Η κονσόλα δαπέδου μας χώριζε από τον συνοδηγό και ήταν γεμάτη θήκες για τα μικροαντικείμενα των επιβατών μεταξύ των οποίων  και ένας χρήσιμος χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο.

Το εσωτερικό του MG4 Electric 170 PS

Ο εξοπλισμός της έκδοσης Excite περιλαμβάνει όλη την ομπρέλλα συστήματων υποβοηθήσης του οδηγού. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται το  αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB), η υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης (TJA)Adaptive Cruise Control (ACC), η προειδοποίηση εγκατάλειψης λωρίδας (LDW), αλλά και η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (LKA). 

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PSΟι διαστάσεις του MG4 προσφέρουν πολύ καλούς χώρους για την κατηγορία ακόμη και για τους πίσω -όπως προαναφέραμε- οι οποίο έχουν αρκετό «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Ακόμη και ο μεσαίος δεν θα παραπονεθεί γιατί το τούνελ μετάδσης είναι χαμηλό .

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Η πρόσβαση στον χώρο αποσκευών είναι εύκολη χάρη στο μεγάλο άνοιγμα της πόρτας .Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 363 λίτρα,τιμή η οποία αντιστοιχεί στον μέσο όρο της κατηγορίας. Όταν αναδιπλώσεις τα πίσω καθίσματα αγγίζει τα 1.177 λίτρα.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS
Στην «καρδιά» του MG4 Electric υπήρχε ηλεκτροκινητήρας που έχει τοποθετηθεί στον πίσω άξονα με απόδοση 170 ίππους και ροπή 250 Nm και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης. Στην διάθεση μας είχαμε 5 προγράμματα οδήγησης τα eco, normal, sport, custom και snow .Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας προσφέρει 3 βαθμίδες.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Στο πάτημα του γκαζιού νιώσαμε την δυνατή ώθηση των 170 ίππων και της ροπής που είναι άμεση. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε  7,7 δευτερολπετα με την  τελική ταχύτητα να φτάνει τα 160 χλμ./ώρα καθώς περιορίζεται ηλεκτρονικά.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Με το λογισμικό του συστήματος διαχείρισης ενέργειας πετυχαίνεις μέση κατανάλωση 14 KWh που μεταφράζεται σε 350 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η αυτονομία ανέβηκε στα 400 χιλιόμετρα όταν καταναλώσαμε το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας μέσα στην πόλη. εκεί όπου υπήρχε και ο συνδυασμός με το σύστημα πέδησης που ανακτούσε την χαμένη ενέργεια σε μεγαλύτερο βαθμό.  

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS
Στον δρόμο το σύστημα διεύθυνσης μας έδινε επαρκέστατη πληροφόρηση. Οι κλίσεις στις στροφές ήταν μειωμένες,  χάρη στην ρύθμιση των αναρτήσεων που είναι γόνατα Mac Pherson  μπροστά και άρθρωση πολλαπλών συνδεσμων πίσω. 

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Το στήσιμο του MG4 Electric προσφέρει ευθυβολία και υψηλή ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο. Τα φρένα διαθέτουν δίσκους μπροστά και πίσω και έχουν την γνωστή απόκριση στο πάτημα όπως των υπολοίπων αυτοκινήτων με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Αν απενεργοποίησεις το  ESP μπορείς να παίξεις με την ουρά του αυτοκινήτου σε λογικά επίπεδα λόγω πίσω κίνησης.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS
Η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία «πατάει» το MG4 έχει την κωδική ονομασία MSP (Modular Scalable Platform) όχι μόνο μπορεί να διαμορφωθεί αλλά ,προσφέρει μειωμένο βάρος και είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το αυτοκίνητο παίρνει 5 αστέρια στο EuroNcap.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Σε αυτή είναι ενσωματωμένες οι μπαταρίες LFP ( φωσφορικού σιδήρου λιθίου)με χωρητικότητα 51 kWh .ΓΙα να φορτίοετε τις μπαταρίες υπάρχει φορτιστής 6,6 kW που τις γεμίζει μέσα σε 8 ώρες.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Όταν χρησιμοποιήσετε ταχυφόρτιση 88 kW για την φόρτιση από το 10% έως το 80% χρειάζεστε 40 λεπτά.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS
Το MG4 είναι ένα τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο με δυναμική μεφάνσιη, πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και με εγγύηση εργοστασιακή 7 χρόνων και για τις μπαταρίες ή 150.000 χλμ. Εγγύηση η οποία μεταβιβάζεται και στον επόμενο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Η έκδοση της δοκιμής μας με τυην μπαταρία LFP των 51 kWh και τους 170 ίππους  είναι στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» (-8.000 ευρώ) ενώ υπάρχει και  όφελος απόσυρσης αυτοκινήτου συμβατικής τεχνολογίας 1.000 ευρώ.

Δοκιμάζουμε το νέο MG4 Electric 170 PS

Υπάρχει ακόμη απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας . Για να το αποκτήσετε στην έκδοση Excite χρειάζεστε 32250 ευρώ τιμή που πέφτει με την επιδότηση και την απόσυρση του παλιού σας αυτοκινήτου.Τιμή φθηνότερη ακόμη και από αρκετά αυτοκίνητα συμβατικά της ίδιας κατηγορίας με τα ανάλογα προσόντα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top