Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Το νέο πρόσωπο του best seller της αγοράς 

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Το Οpel Corsa  από την αρχή του 2023 βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς επιτυγχάνοντας πωλήσεις που αυξημένες σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά σε ποσοστό που ξεπερνά το 107%. Όμως για να παραμείνεις στην κορυφή πρέπει να ανανεωθείς. κάτι που έγινε και με το Corsa που δέχθηκε σημναντικές αναβαθμίσεις σχεδον σε όλους τους τομείς.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8
Το νέο πρόσωπο καθρεφτίζεται στο πλέον εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του που είναι  το Opel Vizor η νέα ταυτότητα που πλέον συναντάμε σε όλα τα μοντέλα της  μάρκας. ΜΙλάμε για την  μαύρη μάσκα η οποία καλύπτει το μπροστινό τμήμα του Corsa.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Έίναι ένα εννιαίο σύνολο  που απαρτίζεται από  τη γρίλια, τους προβολείς LED και το κεντρικά τοποθετημένο Opel Blitz. Σημειώνουμε ότι τα φωτιστικά σώματα είναι ακόμα πιο εξελιγμένα ως προς την Intelli-Lux τεχνολογία τους καθώς διαθέτουν 14 LED στοιχεία. Επιπλέον έχουν μεγαλώσει οι εισαγωγές αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα, δίνοντας σαφώς πιο δυναμική όψη.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8
Εξίσου δυναμική είναι και η πλαινή όψη κυρίως λόγω της έντονης κλίσης της πίσω κολώνας βαμμένης σε μαύρο χρώμα. Η χρωματική επιλογή σου δίνει την εντύπωση ότι η οροφή αιωρείται.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Στο πίσω μέρος το σήμα Corsa εμφανίζεται ολογράφως στο κέντρο της πίσω πόρτας. Το Corsa «πατάει» νέο στη πλατφόρμα Γαλλικής προέλευσης  Common Modular Platform (CMP), αλλιώς και EMP1, και είναι εξελιγμένη από κοινού με  την Donfeng, όπως επίσης και τα μηχανικά μέρη.

Οι χώροι επιβαατών του νέου Opel Corsa 1.2 Turbo AT8
Στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα με την σχεδίαση του ταμπλό και της κονσόλας να έχει οδηγοκεντρικό χαρακτήρα. Η ανανέωση όμως είναι εμφανέστατη με το  πλήρως ψηφιακό cockpit , βασισμένο στην πλατφόρμα Snapdragon Cockpit της Qualcomm Technologies και περιλαμβάνει ένα νέο διαισθητικό σύστημα infotainment με έγχρωμες οθόνες διάστασης έως και 10 ιντσών.

Το εσωτερικό του νέου Opel Corsa 1.2 Turbo AT8
Και εδώ ακριβώς ακολουθείται η συνταγή της τελευταίας γενιάς του Astra, με την υιοθέτηση της φιλοσοφίας της “αποτοξίνωσης” (“Detox to the max”). Το σύστημα πλοήγησης  προσφέρει συνδεδεμένες υπηρεσίες ενώ υπάρχει επικοινωνία μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου . Η συννενοήση γίνεται μέσω αναγνώρισης φυσικής ομιλίας με την φράση "Hey Opel" και με συνεχείς ενημερώσεις over-the-air. Υπάρχει μεγαλύτερη ευκρίνεια στην απεικόνιση των πληροφοριών από τα συστήματα πλοήγησης και πολυμέσων στην έγχρωμη οθόνη αφής των 10 ιντσών. Ευκρίνετστες είναι οι πληροφορίες και στην οθόνη πληροφόρησης οδηγού, ενώ γίνονται εμφανείς σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Τα συστήματα ασφαλείας του νέου Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Ένα ακόμη στοιχείο άνεσης του νέου Opel Corsa είναι η δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης smartphone στο σύστημα πολυμέσων, μέσω του Apple CarPlay και του Android Auto,αλλά και η δυνατότητα ασύρματης φόρτισής του.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του νέου Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Από πλευράς εγονομίας χαιρετίζουμε την επιλογή των φυσική διακοπτών για τον κλιματισμό  και για την ακούσια εκτροπή από την λωρίδα. Έτσι ο χειρισμός γίνεται εύκολα χωρίς να χάνεσαι μέσα στο υπομενού των ηλεκτρικών ρυθμίσεων στην κεντρική οθόνη αφής.  

Η κάμερα οπισθοπορείας του νέου Opel Corsa 1.2 Turbo AT8
Το νέο Corsa εφοδιάζεται με πολλά ακόμα υπερσύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, , το Opel Drive Assist ,που κάνουν την οδήγηση πιο ξεκούραστη και πιο ασφαλή, όπως είναι το σύστημα πλευρικής προστασίας και η νέα πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης.

Τα συστήματα ασφαλείας του νέου Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Πολλά από αυτά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα συμπεριλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως η προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και αναγνώριση πεζών, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, η αναγνώριση των πινακίδων οδικής σήμανσης η προειδοποίησης τυφλού , η αναγνώριση κόπωσης οδηγού και το park pilot πίσω.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Όσο για τα ADAS περιλαμβάνει ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας στη λωρίδας, προσαρμοζόμενο cruise control, αναγνώριση πινακίδων ορίων ταχύτητας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (5-140 km/h) και ) και προειδοποίηση κόπωσης του οδηγού. 

Οι χώροι αποσκευών του νέου Opel Corsa 1.2 Turbo AT8
Οι χώροι επιβατών είναι άνετοι για την κατηγορία του ενώ το πορτμπαγκάζ είναι μεγαλωμένο κατά 24 λίτρα φτάνει στα 309 λίτρα. Τιμή η οποία ανεβαίνει στα 1.080 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.Διαστάσεις 4.060 x 1.765 x 1.433 mm

Ο κινητήρας του νέου Opel Corsa 1.2 Turbo AT8
Πάμε όμως στην «καρδιά» του Opel Corsa 1.2 Turbo AT8. Εκεί συναντάμε τον 3κύλινδρο 1,2 Pupetech υπερτροφοδοτούμενο  βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με τα 100 άλογα στις 5500 σ.α.λ. με ροπή 205 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. που συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων με τον κλασσικό μετατροπέα Aisin με την κωδική ονομασία ΑΤ8.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Μιλάμε για ένα δοκιμασμένο σύνολο με εξαιρετικές επιδόσεις με βάση τον κυβισμό του μοτέρ .Στις αυτόματες αλλαγές σχέσεων η  κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων είναι άμεση στις επιταχύνσεις παραμένοντας στην σωστή σχέση. Οι αλλαγές είναι ομαλές και πολύ γρήγορες  χωρίς τα σκορτσαρίσματα ανάλογων κιβωτίων. Όταν μάλιστα αποφασίσεις να έχεις μεγαλύτερη συμμετοχή τότε καταφεύγεις στα  paddles πίσω από το τιμόνι.

Ο πίνακας οργάνων του νέου Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Σε συνδυασμό με την επιλογή Sport στα προγράμματα οδήγησης πετυχαίνεις πολύ καλές επιδόσεις. Τα 0-100 χλμ,/ώρα έρχονται σε 10,8 δευτερόλεπτα ενώ με ευκολία βλέπεις την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Όσον αφορά την μέση κατανάλωση πετυχαίνεις γύρω στα 6 λίτρα ανά 100 χλμ. επιλέγοντας το πρόγραμμα της οικονομικής οδήγησης ενώ αν το «πλακώσεις» και στο σπορ πρόγραμμα η τιμή ανεβαίνει στα 8,5 λίτρα ανά 100 χλμ. Εκπομπές CO2 στα 124 γρμ./χλμ. Πολύ δυνατό σημείο του ανανεωμένου Ipel  Corsaείναι και η ηχομόνωση. Παρά τον τρικύλινδρο χαρακτήρα του, ακόμη ακι στην λειτουργία Sport μοτέρ σχεδόν δεν ακούγεται 

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8
Στον τομέα της οδικής συμπεριοφοράς το Γερμανικό Opel Corsa εμφανίζει την αλλική ρποέλευση των αναρτήσεων.και της PSA.Ειδικά στην έκδοση GS Pack το set up των αναρτήσεων είναι σαφώς πιο σφιχτό.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Ακόμη και σε οριακούς ρυθμούς το Opel Corsa 1.2 Turbo AT8 είναι σταθερό στα «πατήματα» του νε εντυπωσιακή κατεθυντικότητα και τιμόνι που παρείχε πολύ καλή πληροφόρηση.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8

Οι 17άρες ζάντες ντυμένες με τα ελάστιχα 205/45 έδιναν μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.Τα φρένα αποδείθχθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά ακόμη και μετά από σκληρή χρήση.

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Corsa 1.2 Turbo AT8
Το Opel Corsa ανανεώθηκε, εμπλουτίστηγκε σε εξοπλισμό και αποτελεί πλέον ένα best seller την εταιρεία. ΄Για να το αποκτήσετε στην πλουσιότατη έκδοση της δοκιμής μας με την κωδική ονομασία GS Pack 1.2 100hp AT8 χρειάζεστε 25400 ευρώ. Για την έκδοση Opel Corsa 1.2 Τurbo Edition ΑΤ8 η τιμή είναι στα 21800 ευρώ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top