Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο DS7 E-TENSE 300 4x4

Υβριδική πολυτέλεια σε όλο της το μεγαλείο

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο DS7 E-TENSE 4x4 300

Η DS Automobiles του ομίλου Stellantis διαθέτει μοντέλα που ξεχωρίζουν για την εντυπωσιακή σχεδίαση, την ποιότητα κατασκευής και την υψηλή πολυτέλεια που διαθέτουν. Μια αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία γεννήθηκε από την επιθυμία του PSA Group να δημιουργήσει έναν γνήσιο απόγονο της πάλαι ποτέ κραταιάς γαλλικής σχολής.

H απόδειξη είναι η έκδοση DS 7 Elysee, που χρησιμοποιεί ο Γάλλος πρόεδρος Emmanuel Macron. Διαθέτει επιμηκυμένο μεταξόνιο –ειδικά για την περίσταση- κατά 20 εκατοστά. 

H επιλογή αυτή οδήγησε στη συνολική αύξηση του μήκους του αυτοκινήτου στα 4,8 μέτρα. Ο ίδιος  υποδέχτηκε το νέο του όχημα για τις επίσημες μετακινήσεις του, στο παλάτι των Ηλυσίων στο Παρίσι.Με τέτοιες περγαμηνές δεν είναι δυνατόν να μην είσαι «υποψιασμένος» για τα προεδρικά προσόντα ενός τέτοιου μοντέλου. 


Πάμε όμως στην δική μας «ναυαρχίδα» που ακούσει στην κωδική ονομασία DS7 E-TENSE 300 4x4 είναι ένα μοντέλο που ανανεώθηκε πρόσφατα και έχει φέρει «πονοκέφαλο» σε ανταγωνιστικά μοντέλα της premium κατηγορίας που μπορεί να διαθέτουν ανάλογα προσόντα. Χρειάζεται όμως να βάλεις πολύ πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για να τα αποκτήσεις.Το DS7 ανανεώθηκε πρόσφατα όχι μόνο με αισθητικές επεμβάσεις αλλά ΚΑΙ με παρεμβάσεις ουσίας, όπως θα δούμε. 


Σημαντικές αλλαγές έγιναν στο μπροστινό και πίσω μέρος. Η μπροστινή όψη χαρατηρίζεται από τις πιο έντονες γραμμές που αναπτύσσουν την ισορροπία στο μέγισστο βαθμό. Ο συνδυασμός των νέων πιο λεπτών προβολέων DS PIXEL LED VISION 3ης γενιάς και των φώτων ημέρας DS LIGHT VEIL, είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός ειδικά το βράδυ.

Οι νέες φωτιστικές μονάδες τεχνολογίας  LED PIXEL που δένουν αρμονικά με μια φαρδιά, πιο ευκρινή μάσκα, προσφέρουν μεγαλύτερη απόδοση. Η φωτεινή δέσμη είναι πιο ισχυρή, με μεγαλύτερη εμβέλεια, η οποία πλέον έχει φτάσει έως και τα 380 μέτρα. Όταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι μικρότερη από 50 χλμ./ώρα, το πλάτος της δέσμης φτάνει τα 65 μέτρα.

Στην εσωτερική μεριά, δύο στοιχεία προβολέα / πλευρικού φωτισμού, ανάβουν ταυτόχρονα. Στο εξωτερικό άκρο του κάθε φωτιστικού, είναι οι μονάδες της μεγάλης σκάλας PIXEL, η οποία αποτελείται από 84 LED σε τρεις σειρές. Ο φωτισμός στις στροφές, γωνίες ελέγχεται από την ένταση των εξωτερικών LED της μονάδας PIXEL, ανάλογα με την γωνία του τιμονιού προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη φωτεινότητα.
 

Το καπό στο πορτμπαγκάζ έχει επανασχεδιαστεί με πιο έντονες γραμμές, ενώ το όνομα «DS AUTOMOBILES» αντικαθιστά την λέξη  «CROSSBACK» και υπογράφει πλέον το πίσω μέρος του νέου DS 7.

Επιπλέον όσον αφορά τις σχεδιαστικές γραμμές  υπάρχουν στιλιστικά τρικ, όπως είναι χαρακτηριστικά η «νεύρωση» πάνω από την πινακίδα και τα πλαϊνά πλισέ στις άκρες του προφυλακτήρα.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα του DS7 E-TENSE 300 4x4

Τα πιο λεπτά πίσω φώτα 3D LED του DS7 E-TENSE 300 4x4 έχουν επίσης επανασχεδιαστεί και έχουν πλέον σκούρο μεταλλικό φινίρισμα.

Το πλαινό μέρος του νέου DS7 E-TENSE 300 4x4

Σχεδιαστικές αλλαγές που φέρνουν το DS7 πιο κοντά στο αισθητικό ύφος του DS 4 με τις 19άρες ζάντες αλουμινίου να «γεμίζουν» τους «φουσκωμένους» θόλους. Με μήκος που φτάνει τα 4,6 μέτρα, το DS 7 σε...αναγκάζει να  στρέψεις με θαυμασμό το βλέμμα προς το μέρος του.Χαρακτηριστικό της υβριδικής έκδοσης είναι και η δεύτερη τάπα ανεφοδιασμού ρεύματος που βρίσκεται στο πίσω αριστερό μέρος.


Όμως αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό που «γεμίζει το μάτι» με την τεχνολογία και την πολυτέλεια που είναι έκδηλες παντού.Οι δερμάτινες επενδύσεις με τους ρόμβους ,που ντύνουν ταμπλό, καθίσματα και πόρτες ανεβάζουν σε πολύ υψηλά επίπεδα την πολυτέλεια. Τα ψηφιακά όργανα ελέγχου διαθέτουν πιο μοντέρνα γραφικά ενώ υπάρχει πατώντας τον ανάλογο διακόπτη μεγάλη γκάμα αλλαγής παραμέτρων.

Το σύστημα infotainment έχει ενσωματώσει τις λειτουργίες του DS IRIS SYSTEM, το νέο οικοσύστημα πληροφοριών, διαισθητικό, εργονομικό και πλήρως προσαρμόσιμο. Περιλαμβάνει έναν προσωπικό βοηθό, τον οποίο χειρίζεστε μέσω της οθόνης αφής και φωνητικών εντολών. Το DS IRIS SYSTEM κάνει αυτό που θέλετε, με τον τρόπο που εσείς το θέλετε.

Η επανασχεδιασμένη οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 12,3" διαθέτει ένα μενού που αποτελείται από widget για πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της με μία μόνο κίνηση για έλεγχο στη συνδεδεμένη πλοήγηση, στον εξαερισμό, στις ψηφιακές πηγές ήχου και στις πληροφορίες ταξιδιού.

Η οθόνη του DS7 E-TENSE 300 4x4

Αυτή η μεγάλη οθόνη που είναι πολύ εύκολη στην διαχείριση της, επιτρέπει επίσης την προβολή εικόνας από τις νέες ψηφιακές κάμερες υψηλής ανάλυσης εμπρός και πίσω, ενώ δίνει και πρόσβαση στη λειτουργία Android Auto, CarPlay μέσω wi-fi. Επιπλέον εμφανίζονται όλες οι λειτουργίες του υβριδικού συστήματος σε πραγματκό χρόνο καθώς επίσης και το υπόλοιπο της ισχύος της μπαταρίας.

Το αναδιπλούμενο ρολόι του DS7 E-TENSE 300 4x4

Το αναδυόμενο με περιστροφή πολυτελές ρολόι B.R.M. 180 αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό στην έκδοση Rivoli, αλλά αποτελεί και μέρος του εξοπλιστικού πσακέτου Voyage με κόστος 2.270 ευρώ.

Τα καθίσματα του DS7 E-TENSE 300 4x4
Την ίδια στιγμή η επιλογή του δέρματος εκτός από τα ηλεκτρικά θερμανόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα με την ραφή pearl με τα μοτίβα των ραφών και στις επενδύσεις των θυρών και στο ταμπλό σε σχήμα μαργαριταριού, φέρνει σε δύσκολη θέση τους Γερμανούς ανταγωνιστές που πρέπει να τους παραγγείλεις αυτόν τον εξτρά εξοπλιμό δίνοντας σαφώς περισσότερα χρήματα.


Όσον αφορά την εργονομία το μόνο που χρειάζεται να συνηθίσεις είναι η θέση των διακοπτών των ηλεκτρικών παραθύρων με τα ρομβοειδή γεωμετρικά σχήματα .Για να κοσμήσουν τα χειριστήρια του νέου DS 7, οι τεχνίτες άντλησαν έμπνευση από την τέχνη της υψηλής γαλλικής ωρολογοποιίας υιοθετώντας την τεχνοτροπία “Clous de Paris”.

Οι επιβάτες εκτός από το πολυτελές περιβάλλον έχουν στην διάθεση τους και άνετους χώρους χάρη στις πληθωρικές διαστάσεις του αμαξώματος.Η πανοραμική ηλεκτρική οροφή ανεβάζει ακόμη περισσότερο το αίσθημα της άνεσης και της ελευθερίας στους επιβάτες 

Ακόμη και στο πίσω κάθισμα υπάρχουν δύο σημεία φόρτισης κινητών ενώ ο αυτόματος, τριών ζωνών κλιματισμός εξασφαλίζει υψηλή ψύξη και θέρμανση και στους πίσω επιβάτες. Άνεση, ευρυχωρία πρακτικότητα τα χαρκτηριστικά  όχι μόνο του θαλάμου επιβατών αλλά και του χώρου αποσκευών που έχει διαθέσιμα 555 λίτρα στην plug-in υβριδική έκδοση. Η τιμή αγγίζει τα 1752 λίτρα εάν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.Διαστάσεις 4.593 x 1.891 x 1.625 mm

Ο χώρος αποσκευών του DS7 E-TENSE 300 4x4

Η τιμή χωρητικότητας παραμένει από ότι βλέπουμε η ίδια με αυτή των θερμικών εκδόσεων και  μόνο που έχει στερήσει η μπαταρία του υβριδικού συστήματος είναι 19 λίτρα από το δοχείο καυσίμων, το οποίο χωρά 43 λίτρα.


Η ανανέωση στο DS 7 στην έκδοση της δοκιμής μας έγινε και στο plug-in υβριδικό σύνολο των 300 ίππων, που αποτελεί συνδυασμό ενός υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσου ψεκασμού απόδοσης 200 ίππων στις 6.000 σ.α.λ.με ροπή ,300 Nm στις 3.000 σ.α.λ.και δυο ηλεκτροκινητήρες. Έναν απόδοσης 110 ίππων με 320 Nm ροπής εμπρός και τον δεύτερο 113 ίππων  με 166 Nm ροπής να είναι πίσω και να λειτουργεί προς όφελος της τετρακίνησης .

Το υβριδικό σύστημα του DS7 E-TENSE 300 4x4

Ο ηλεκτροκινητήρας των 110 ίππων με τα 320 Nm ροπής  είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8 μέσω του οποίου μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Αναβάθμιση έγινε στις μπαταρίες του υβριδικού συστήματος που πλόεν έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα από τις 13,2 kWh στις 14,2 kWh. Υπάρχουν συμνολικά 5 προγράμματα οδήγησης τα εξής: Electric, Comfort, Hybrid, Sport και 4×4. 

Ο πίνακας οργάνων του DS7 E-TENSE 300 4x4
Στην επιλογή προγράμματος Electric η τιμή η οποία επέδρασε θετικά και στον τομέα της ηλεκτρικής αυτονομίας που αγγίζει τα 68  χιλιόμετρα χωρίς ρύπους και με μηδενική κατανάλωση βενζίνης.Η μέγιστη ταχύτητα με την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση είναι τα 130 χλμ./ώρα, μόνο που σε τέτοια ταχύτητα η ηλεκτρική αυτονομία κατεβαίνει στα 45 με 50 χιλιόμετρα. Εκπομπές CO2: 27 γρμ./χλμ.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο DS7 E-TENSE 300 4x4
Στην επιλογή προγράμματος «Hybrid» βενζινοκινητηρας και ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν συνδυαστικά προσφέροντας απόδοση 300 ίππων με 360 Nm ροπής .προσφέροντας εντυπωσιακές τιμές απόδοσης .Με την συνεργασία του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με τις 8 σχέσεις και τον επιλογέα σχεδίασης «cobra», τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται- στην επιλογή προγράμματος οδήγησης Sport, σε 5,9 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 235 χλμ./ώρα.

Ο τρόπος που μεταφέρεται η δύναμη είναι εντυπωσιακός με το μοτέρ να διαθέτει γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία. Για μεγαλύτερη συμμετοχή στην οδήγηση μπορείς να κάνεις τις αλλαγές ταχυτήτων χειροκίνγητα μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι.

Όσον αφορά την μέση κατανάλωση καυσίμου, αυτή κυμαίνεται στα 4 με 4,8 λίτρα ανά 100 χλμ.με φορτισμένη την μπαταρία του υβριδκού συστήματος στην επιλογή Hybrid. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 1,4 λίτρα/100 χλμ.στην υβριδική λειτουργία . Η μέση καατνάλωση ηλεκτρικής ενέργειας δεν ξεπέρασε τις  16,20 kWh/100 χλμ..

Πάμε τώρα στον τομέα της φόρτισης. Μέσω Wallbox 7,4kW το μοντέλο παρέχει τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης της μπαταρίας σε 2ώρες καθότι διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή (On-Board Charger) ισχύος 7,4 kW.

 
Η κωδική ονομάσια DS7 παραπέμεπει στην  άνεση και ασφάλεια. Ειδικά αν έχεις στην διάθεση σου όπως εμείς την προαιρετική ενεργή ανάρτηση DS Active Scan Suspension, Με κάμερες ουσιαστικά «διαβάζει» τη μορφολογία της ασφάλτου και προετοιμάζει με ανάλογο τρόπο τη λειτουργία των ηλεκτρικά ελεγχόμενων αποσβεστήρων προσφέροντας το καλύτερο δυνατό αποτελέσμα

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο DS7 E-TENSE 300 4x4

Το DS7 E-TENSE 225 έχει ως Ιδανικό πεδίο βολής τον αυτοκινητόδρομο και το ταξίδι όπου εκτιμάς την «αφράτη» απόσβεση των αναρτήσεων αλλά και τα επίσης «αφράτα» καθίσματα και την εξαιρετική δουλειά στην ηχομόνωση.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο DS7 E-TENSE 300 4x4

Ταξιδεύει σαν βέλος με χαρακτηριστική ευστάθεια και άνεση λες και είναι πάνω σε...χαλί. Στις στροφές παρά την αυξημέενη απόσταση από το έδαφος ελέγχει εύκολα τις μετατοπίσεις του βάρους και τις κλίσεις. Εμπνέει εμπιστοσύνη δίνοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ενώ και τα αποτελεσματικά φρένα αποδείχθηκαν «ακούραστα». Ο μικρός κύκλος στροφής των 10,4 m στο τιμόνι προσφέρει εντυπωσιακή ευελιξία μέσα στην κίνηση και στα στενά της πόλης.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο DS7 E-TENSE 300 4x4
Το αυξημένο ύψος 19 εκατοστών από το έδαφος, προσφέρει δυνατότητα κίνησης του DS7 E-TENSE 300  σε  off-road καταστάσεις , σε χωμάτινες διαδρομές και σε πετρώδεις χωρίς ιδαίτερα προβλήματα. Η μόνιμη εμπλοκή της τετρακίνησης σε προδιαθέτει να κινηθείς με άνεση σε δύσβατα και λασπώδη μονοπάτια χωρίς φόβο αλλά με...πάθος.  

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο DS7 E-TENSE 300 4x4

Ο πολυτελής  χαρακτήρας του αυτοκινήτου και η ομορφιά» του, μας αποθάρρυνε για κάνουμε  κάτι παραπάνω, καθώς δεν θέλαμε να το «τραυματίσουμε» περνώντας από ιδιαίτερα κακοτράχαλες επιφάνειες.

 Τα συστήματα ασφαλείας του νέου  DS7 E-TENSE 300 4x4
Στην έκδοση της δοκιμής μας υπήρχε ένα πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει η κάμερα υπερύθρων που εντοπίζει πεζούς και ζώα σε απόσταση από 50 έως 100 μέτρων, η αναγνώριση εμποδίων με αυτόματη πέδηση, το ενεργό cruise control, τα αυτόματα φώτα, η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας  και DS Driver Attention Monitoring. Το τελευταίο αναλύει το βλέμμα, την κίνηση του προσώπου ακόμη και τα βλέφαρα του οδηγού αντιδρώντας με ένδειξη ότι πρέπει να σταμτήσει για να ξεκουραστεί. 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο DS7 E-TENSE 300 4x4

Πλουσιότατο σε εξοπλισμό ,εντυπωσιακό σε εμφάνιση, πολυτελές γρήγορο και οικονομικό . Αυτό είναι με λίγες λέξεις το ανανεωμένο το DS7 E-TENSE 300. Για να αποκτήσετε το DS7 E-TENSE 4Χ4 300 Bastille La Premiere χρειάζεστε από  57000 ευρώ.. Για την έκδοση Performance Line+ La Premiere οι τιμές ξεκινούν από 61200 ευρώ και για την έκδοση Rivoli από 62.700 ευρώ 

Φωτογραφίες: Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top