Δοκιμάζουμε το νέο DS7 Crossback 1.6 RIVOLI ΕΑΤ8 με180 ίππους 

Η πολυτέλεια σε όλο της το μεγαλείο

DS7 Crossback  1.6 RIVOLI δοκιμή

Για να δικαιολογήσουμε τον τίτλο του ρεπορτάζ ο οποίος κάθε άλλο παρά υπερβολικός είναι ας ξεκινήσουμε από την κωδική ονομασία Rivoli. Η ονομασία παραπέμπει στον διάσημο δρόμο Rue de Rivoli του Παρισιού όπου βρίσκονται οι πλέον διάσημοι οίκοι μόδας. Η λέξη η οποία ανεβάζει ακόμη περισσότερο την πολυτέλεια που διακρίνει  το πολυτελέστατο DS7 Crossback.

Όλο το εσωτερικό ακόμη και το ταμπλό είναι καλυμμένο με με δέρμα Nappa σε μαύρη απόχρωση με έντονες ραφές σε σχήμα ρόμβου.Προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις οι οποίες βρίσκονται πάνω από την βασική  Chic. Αν σε αυτά προσθέσετε και τον πλουσιότατο εξοπλισμό τότε μπορείτε να πείτε με άνεση ότι μιλάμε για ένα"αυτοκρατορικό" αυτοκίνητο με τιμή που δεν συναντάς σε κανένα αλλο μοντέλο της κατηγορίας  

 
Η DS αποτελεί  μια μάρκα η οποία είναι πάνω από την Citroen και όπως είναι η Lexus με την "μαμά" Toyota. Προσφέρει μοντέλα που όταν τα βλέπεις απλά τα 'χαζεύεις" λόγω της εκλεπτυσμένης αισθητική που προσφέρουν , της  πολυτέλειας και όπως είπαμε του εξαιρετικά πλούσιου εξοπλισμού. Για μια ακόμη φορά φέρνουμε στο μυαλό μας την συζήτηση που έιχαμε με τον κύριο  Πολυχρόνη Συγγελίδη ο οποίος μας είχε πει  με έμφαση ότι κανείς ανταγωνιστής στην κατηγορία δεν  διαθέτει τόσα πολλά σε τέτοια τιμή. 


Ας πάμε λοιπόν να δοκιμάσουμε το "διαμάντι" το οποίο αστράφτει πάνω σε 4 τροχούς. Το επιβλητικό αμάξωμα που 'πατάει" στην πλατφόρμα EMP2 του ομίλου δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσει αδιάφορο στο πέρασμα του.Με μήκος στα  4.573 χλστ. πλάτος στα  1.906 χλστ. και ύψος  1.621 mm απλά σε προιδεάζει για τους άνετους εσωτερικούς χώρους. 


Από όπου και αν το κοιτάξεις ενθουσιάζεσαι. Μπροστά το βλέμμα σου ...προσηλώνεται στην τεράστια μάσκα τεχνοτροπίας" DS Wings" με το χαρακτηριστικό λογότυπο στην μέση . Η μάσκα αποτελείται από  ένα παζλ από ρόμβους που θυμίζουν τμήματα διαμαντιού. Την εντυπωσιακή εικόνα συμπληρώνουν  φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led  με τους ξεχωριστούς προβολείς Active Led vision.

Εντυπωσιακά είναι και τα…διαμαντένια σε σχεδίαση φωτιστικά σώματα τεχνολογίας 3D full Led. Οι σχεδιαστές για να τονίσουν τον πολυτελή χαρακτήρα έβαλαν και καλόγουστα φιλέτα χρωμίου σε διάφορα σημεία του αμαξώματος.Οι σχεδιαστές απλά...ζωγράφισαν. Το DS 7 Crossback ενσωματώνει την καινοτομία, την κορυφαία ποιότητα υλικών και την γαλλική τεχνογνωσία σε ένα SUV. Άλλωστε για να τονιστούν όλα αυτά η παρουσιάση του έγινε συμβολικά  για πρώτη  φορά στην στη διάσημη Πυραμίδα του Λούβρου στο Παρίσι, στη Γαλλία.


Όμως όλα αυτά άρχισαν να μοιάζουν ..."φτωχά" (πλάκα κάνουμε) όταν περάσαμε στο εσωτερικό. Όπως είπαμε η πολυτέλεια η οποία ακούει στο όνομα Rivoli διαθέτει όπως είπαμε πολυτέλεια...παλατιού με ρετρό στοιχεία.

Σε αυτό ανήκει το υπέροχο αναδιπλούμενο ρολόι της BRM Chronographs το οποίο  δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα και προσδίδει αίγλη στο αυτοκίνητο.Το πλούσιο περιβάλλον συμπληρώνεται από τους κομψότατους διακόπτες σε ταμπλό και κονσόλα.

Την ίδια στιγμή ο υπέροχος νυχτερινός φωτισμός που υπάρχει ακόμη και στις λαβές στις πόρτες κάνουν ακόμη πιο φουτουριστικό το περιβάλλον.Όσο για τα υπόλοιπα που είναι οι δυο τεράστιες οθόνες 12 ιντσών η κάθε μια ,σε παραπέμπουν σε ….διαστημόπλοιο.  Μπροστά σου πίσω από το πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι υπάρχει η ψηφιακή οθόνη με δυνατότητα επιλογής μέσω κυλιόμενου διακόπτη επτά διαφορετικών επιλογών  προβολής.

Στην μέση του ταμπλό στην δεύτερη οθόνη εμφανίζονται όλες οι λειτουργίες των ηλεκτρονικών καλουδιών του αυτοκινήτου μεταξύ των οποίων του ηλεκτρονικού κλιματισμού, των συστημάτων ημιαυτόνομης οδήγησης αλλά και της πλήρους  συνδεσιμότητας.
ΟΙ Γάλλοι έφεραν το...μέγαρο μουσικής στο σαλόνι του DS7 Crossback 1.6 RIVOLI  με το μοναδικό  ηχοσύστημα της Focal Electra . Ο κρυστάλλινος ήχος έρχεται μέσα από τοποθετηθεί 14 ηχεία σε όλο το αυτοκίνητο .


Τώρα από συστήματα άνεσης και ασφάλειας  πάρτε ...χαρτί και σημειώστε. Το Coffee Break Alert:( Σύστημα ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού), ενεργός περιοριστής και ρυθμιστής ταχύτητας, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα, το σύστημα προειδοποίησης  και διατήρησης λωρίδας-, περιμετρικές κάμερες , TSC (Trailer Stability Control), ABS με EBD και Brake Assist, Σύστημα DS Active Scan Suspension, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης ηλεκτρικής υποβοήθησης, σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών, Speed limit recognition και recommendation, σύστημα Grip Control και Hill Assist.


Οι χώροι είναι "γενναιόδωροι " για πέντε επιβάτες με τις αποσκευές  να ...αναπαύονται και αυτές σε πορτμπαγκάζ  555 έως και 628 λίτρων ανάλογα με την θέση της πλάτης στα πίσω καθίσματα.H πανοραμική οροφή συμπλήρωνε το αίσθημα της άνεσης και της ερυχωρίας.

Τα καθίσματα- πολυθρόνες, ηλεκτρικά ακόμη και τα πίσω, προσφέρουν υποδειγματική άνεση. Οι χώροι για τα μικροαντικείμενα καλύπτουν τις ανάγκες ,με την  μεσαία βαθιά θήκη που κρύβεται κάτω από τον..."τεμπέλη" να  χωράει ολόκληρο μεγάλο μπουκάλι νερού ή αναψυκτικά για όλους τους επιβάτες τα οποία ψύχονται κιόλας. 


Πάμε όμως να το οδηγήσουμε . Ξεκινάμε πατώντας τον μεσαίο διακόπτη οποίος βρίσκεται ψηλά κάτω από το πολυτελές αναλογικό ρολόι.Το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού παίρνει την θέση που του είχαμε ρυθμίσει στην μνήμη. Το μοτέρ "ξυπνάει" και αρχίζει να ξεδιπλώνει τις δυνατότητες του. Δύναμη και αγωνιστικές επιδόσεις από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκίνητο μοτέρ μόλις 1,6 λίτρων THP. Αποδίδει 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 255 Nm μόλις στις 1.650 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταφέρεται μπροστά μέσω  8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου με τις αλλαγές να γίνονται γρήγορα και χωρίς κρεμάσματα.Σημειώστε ότι για τους πιο "παραδοσιακούς" υπάρχει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω του λεβιέ ή των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.
Η απόκριση στο γκάζι είναι απόλυτα ομαλή ακόμη και στην επιλογή Εco ενός από τα  προγράμματα οδήγησης.

Τα πράγματα "ζωντανεύουν" όταν επιλέξεις το πρόγραμμα Sport, με τον κινητήρα να τα δίνει όλα και να δίνει εντυπωσιακές επιδόσεις αν σκεφτείς το βάρους του αμαξώματος (1510 κιλά) με τα 0-1200 χλμ./ώρα να έρχονται σε 8,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει με άνεση τα 220 χλμ./ώρα.Υπάρχουν επιπλέον και άλλα προγράμματα για να επιλέξεις εσύ τον τρόπο που θέλεις να κινηθείς και αναφερόμαστε στην normal , κανονική απόσταση, άμμος, λάσπη, χιόνια. Όσον αφορά την μέση κατανάλωση καυσίμου αυτή κυμάνθηκε περίπου στα 8 λίτρα /100 χιλιόμετρα αλλά είδαμε ότι στην οικονομική επιλογή και με μαλακό πόδι πετύχαμε ακόμη και κοντά στα 6,5 λίτρα.(Εκπομπές CO2: 119 γρμ./χλμ.)


Η παράδοση των Γάλλων είναι να προσφέρουν μοντέλα προσανατολισμένα στην άνεση των επιβατών χωρίς βέβαια να αφήνουν σε δευτερη μοίρα την ασφάλεια.  Η στιβαρότητα και η αυξημένη ακαμψία της πλατφόρμας EMP2 σε συνδυασμό με την προσαρμοζόμενη ανάρτηση (DS Active Scan Suspension )η οποία “διαβάζει’ το οδόστρωμα που προγραμματίζει ανάλογα την απόσβεση των αμορτισέρ προσφέρει υποδειγματική άνεση .Το σχετικά ελαφρύ τιμόνι έχει πολύ καλή πληροφόρηση ενώ στην επιλογή "Sport" βαραίνει , με τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές να είναι μειωμένες . Αυτό σου επιτρέπει να τολμάς να βυθίσεις όλο και πιο πολύ το πόδι στο δεξί πεντάλ για εξαντλήσεις  τα δικά σου όρια αλλά  και του αυτοκινήτου.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού  ήταν εφοδιασμένο και με το ηλεκτρονικό σύστημα DS Active Scan Suspension, που "διαβάζει" με κάμερα το δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο ,προβλέπει την κατάσταση του οδοστρώματος και ρυθμίζει προκαταβολικά την απόσβεση των αμορτισέρ.Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση είναι σε υψηλά επίπεδα με αποτέλεσμα το DS 7 Crossback να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις ,με οδηγό και επιβάτες να κατεβαίνουν ξεκούραστοι στο τέλος της διαδρομής.

Η αυξημένη απόσταση των 19 εκατοστών από το έδαφος  σου επιτρέπει να κινηθείς με ευκολία σε σχετικά κακοτράχαλα εδάφη. Τα φρένα αποδείχθηκαν αποτελεσματικά σε όλες τις περιστάσεις ενώ τα πλούσια ηλεκτρονικά συστήματα διορθώνουν τις όποιες αφηρημάδες σου ή κακές εκτιμήσεις. DS7 Crossback 1.6 RIVOLI λοιπόν για  «βασιλική» πολυτέλεια" , υψηλή ποιότητα κατασκευής, φινέτσα, επιδόσεις ασφάλεια και εγγύηση 5 χρόνων. Για να  αποκτήσετε το μοντέλο της δοκιμής μας πουείχε τα πάντα χρειάζεστε 45291 ευρώ.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top