Δοκιμάζουμε τη νέα BMW 216d Gran Coupe 

Πανέμορφη και οικονομική

BMW 216d Gran Coupe δοκιμή

Το όνομα της BMW είναι ταυτισμένο με μοντέλα που διακρίνονται, μεταξύ άλλων, για τη σπορ εμφάνιση τους, για τις σπορ επιδόσεις τους αλλά και για την δυνατότητα σου δίνουν να παίξεις με την"ουρά", λόγω της κίνησης στους πίσω τροχούς.

Όμως το τελευταίο πρέπει να το ξεχάσετε, καθώς η Βαυαρική εταιρεία στην μικρή κατηγορία και στις αρχικές εκδόσεις στράφηκε στην κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

«Λίγο με νοιάζει» θα πει κάποιος, ειδικά όταν αντικρύσει την πανέμορφη BMW 216d Gran Coupe, ένα μοντέλο που όχι μόνο "τραβάει" τα βλέματα αλλά ικανοποιεί απόλυτα τον υποψήφιο αγοραστή με βάση την κατανάλωση του. Η "κούκλα" έχει πάρει την περπατησιά της τελευταίας  γενιάς της Σειρά 1 και μέρος της κορμοστασιάς της.

Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη δυναμική μάσκα που διαθέτει ,τα εντυπωσιακά "νεφρά" με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Τα νίκελ στοιχεία δίνουν τον απαραίτητο τόνο πολυτέλειας που αρμόζει σε μοντέλο της εταιρείας.

Το ισορροπημένο και εντυπωσιακό αμάξωμα,με τα παράθυρα χωρίς πλαίσια καταλήγουν στο πίσω coupe μέρος που αποτελεί το δεύτερο πιο όμορφο κομμάτι της "μπέμπας".

Τα στενά φωτιστικά σώματα "αγκαλιάζουν" μεγάλο μέρος των φτερών. Η ενσωματωμένη αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ κάνει ακόμη πιο δυναμική την εμφάνιση της  BMW 216d Gran Coupe. 


Το  αμάξωμα έχει μήκος 4,526 μέτρα που μεταφράζεται σε πορτμπαγκάζ 430 λίτρων, τιμή που είναι αυξημένη κατά 50 λίτρα, σε σχέση με την "αδελφή" Σειρά 1 .

Όταν περνάς στο εσωτερικό απλά παραδέχεσαι ότι οι Βαυαροί δεν κάνουν οικονομία ούτε στην ...σκέψη όσον αφορά την σχεδίαση, ούτε στην ποιότητα σε σχέση με τα μεγαλύτερα και πολύ ακριβότερα μοντέλα τους. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλής ποιότητας ,όπως και η συναρμογή αλλά και το φινίρισμα.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και η οθόνη ίδιας διάστασης υπερτονίζουν τον hi-tech χαρακτήρα της. Το Live Cockpit Professional περιλαμβάνει και τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων στην έβδομη έκδοση του λειτουργικού συστήματος της BMW , τις υπηρεσίες Connected Navigation με την ενσωμάτωση εσωτερικών και εξωτερικών πληροφοριών για τον προγραμματισμό της διαδρομής και τον προσωπικό βοηθό intelligent personal assistant .

Όλα αυτά βέβαια χρειάζονται έναν μικρό χρόνο εξοικείωσης καθώς πέρα από τις φωνητικές εντολές  ο χειρισμός γίνεται και μέσω αφής αλλά και μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου στην βάση της κονσόλας.

Όσον αφορά τους χώρους επιβατών χαρακτηρίζονται καλοί, ενώ η coupe κλίση της οροφής μειώνει τον "αέρα" για τα κεφάλια των πίσω επιβατών.Πιο αναλυτικά το μήκος είναι στα  4.526 mm το πλάτος στα 1.800 mm, το ύψος στα 1.420 mm. με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.670 mm.


Πάμε όμως να δοκιμάσουμε τις οδηγικές αρετές της νέας  BMW 216d Gran Coupe. Στην "καρδιά" της πανέμορφης "μπέμπας" υπήρχε ο γνωστός και αξιόπιστος τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος diesel κινητρήρας των 1,5 λίτρων.

Με απόδοση 116 ίππους στις  4.000 σ.α.λ. το μοτέρ έδειξε "ψυχωμένο" στο πάτημα του γκαζιού κινώντας με άνεση το αμάξωμα των 1505 κιλών.

Οι ταχύτητες του αυτόματου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων (διπλού συμπλέκτη) με τις 7 σχέσεις άλλαζαν υποδειγματικά  συνεργαζόμενες με τα διαθεσιμα προγράμματα οδήγησης. Στην επιλογή του οικονομικού προγράμματος Eco Pro πετύχαμε μέση κατανάλωση καυσίμου κοντά στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Η τιμή ανέβηκε όχι στην δεύτερη επιλογή Comfort αλλά στην επόμενη Sport όπου άγγιξε τα 6,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με αρκετά...βαρύ το δεξί ποδαράκι μας. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10.3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χιλιόμετρα/ώρα. Οι εκπομπές CO2 είναι 99 γρμ./χλμ.


Στον δρόμο τη νέα BMW 216d Gran Coupe, αν και αποτελεί την εναρκτήρια έκδοση της σειράς, διατηρεί στο ακέραιο τα σπορ χαρακτηριστικά των μεγαλύτερων εκδόσεων. Το τιμόνι είχε πλούσια πληροφόρηση.Η μπέμπα με το άκαμπτο πλαίσο αν και την πιέσαμε στις στροφές,"πατούσε" σταθερά με ελάχιστες κλίσεις χάρη στην σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης με διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, με την πρόσφυση να παραμένει σε υψηλά επίπεδα με τα φαρδιά run flat ελαστικά που φορούσαν οι 18άρες ζάντες αλουμινίου του αυτοκινήτου της δοκιμής μας.

Σταθερότατη και στις ευθείες με υψηλή ποιότητα κύλισης και φρένα ακούραστα η BMW Σειρά 2 Gran Coupe, έστω και στην αρχική της έκδοση, δεν θα απογοητεύσει όποιον την αγοράσει, καθώς διατηρεί σε σημαντικό βαθμό τις  αρετές των γρηγορότερων εκδόσεων. Τα φρένα είναι άμεσα και προοδευτικά. 


 Η νέα BMW 216d Gran Coupe είναι όμορφη, την κυκλοφορείς χωρίς να ξοδεύεσαι, με πλούσια συστήματα άνεσης και ασφάλειας με το κουμπί στην μέση του ταμπλό που ενεργοποιεί την "ασπίδα"προστασίας με το αυτόματο φρενάρισμα, την διατήρηση λωρίδας και πολλά άλλα. Για να την αποκτήσετε στην βασική έκδοση χρειάζεστε 34.025 ευρώ.  
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top