Η Volkswagen δίνει μία πρώτη γεύση από το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό ID.4 

Πόση θα είναι η αυτονομία του νέου SUV

VW ID.4 ηλεκτρικό αυτονομία

Το ολοκαίνουργιο ID.4, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Volkswagen, εντυπωσιάζει πριν ακόμα αποκαλυφθεί στο κοινό. Μία πρόγευση του εξωτερικού του σχεδιασμού δείχνει ξεκάθαρα την αυγή της νέας εποχής: εντυπωσιακό design με ρέουσες γραμμές και επιφάνειες που χαρακτηρίζονται από σχεδιαστική πλαστικότητα, με εξαιρετική αεροδυναμική συμπεριφορά.Με το ID.4, η Volkswagen κάνει ηχηρή είσοδο με ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο στη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως, αυτή των compact SUV. Το αυτοκίνητο προορίζεται τόσο για την Ευρώπη όσο και την Κίνα και αργότερα τις Η.Π.Α.. Ο Klaus Zyciora (πρώην Bischoff), Επικεφαλής Σχεδιασμού για το Volkswagen Group, σχολιάζει για το SUV που σχεδίασε μαζί με την ομάδα του. 


Το καλό design είναι επίσης πάντα λειτουργικό - σε ένα ηλεκτρικό όχημα o αεροδυναμικός συντελεστής είναι ένας βασικός παράγοντας για την αυτονομία. «Η εξέλιξη του design ειδικά για την ηλεκτροκίνηση, όπως εκφράζεται στο ID.4, σημαίνει επίσης ότι έχουμε επικεντρωθεί πολύ στην αεροδυναμική», εξηγεί ο Zyciora. «Το ID.4 διακρίνεται από έναν εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,28. Ο πιο σημαντικός παράγοντας για αυτό είναι η ρέουσα μορφή του αμαξώματος και της καμπίνας των επιβατών, που μοιάζει να συμπυκνώνεται ως φόρμα καταλήγοντας στο πίσω μέρος. Αυτό συμπληρώνεται από πολλές ακριβείς λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, τα φωτιστικά σώματα της ουράς μαζί με τη μεγάλη αεροτομή στην οροφή εξασφαλίζουν ότι η ροή του αέρα «σβήνει» πολύ ομαλά», συνεχίζει ο Zyciora. 


Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Transform 2025+», η Volkswagen θα επενδύσει 11 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα έως το 2024. Το ID.4, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV της μάρκας, είναι το δεύτερο μοντέλο που βασίζεται στη νέα μεταβλητή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) της Volkswagen, μετά το ID.3. Αυτή η πλατφόρμα προσφέρει ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό χάρη στη συμπαγή σχεδίαση του ηλεκτρικού κινητήριου συστήματος.

Παράλληλα με το χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας, μόλις 0,28 και τη δυνατότητα επιλογής συστήματος μπαταρίας, είναι δυνατές για το ID.4 αυτονομίες άνω των 500 χιλιομέτρων (κατά WLTP). tο νέο SUV θα λανσαριστεί αρχικά με κίνηση στους πίσω τροχούς, με μια τετρακίνητη έκδοση να ακολουθεί σε μεταγενέστερο στάδιο. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι τοποθετημένη στο δάπεδο για βέλτιστο χαμηλό κέντρο βάρους, εξασφαλίζοντας τόσο εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά όσο και ιδανική κατανομή φορτίων στους δύο άξονες. 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top