Οδηγούμε το DS3 Crossback 1.5 BlueHDi 100 ίππων

Ο αριστοκράτης 

DS3 Crossback 1.5 BlueHDi 100 ίππων δοκιμή

Όποιος επιθυμούσε να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο πολυτελές, με ακριβά δέρματα ,επενδύσεις και πλουσιότατο εξοπλισμό έπρεπε να στραφεί στην μεγάλη κατηγορία,ξοδεύοντας ποσά που πολλές φορές άγγιζαν εξαψήφιο νούμερο. Όσο για τα κυβικά του καλύτερα να μην το συζητάμε καθώς ήταν απαγορευτικά για την Ελληνική πραγματικότητα..Ξεχάστε τα όμως όλα .Η DS παρουσίασε ένα μοντέλο με εντυπωσιακή σχεδίαση που σαν και αυτό στην κατηγορία B-SUV δεν υπάρχει κανένα. Μιλάμε για ένα "μικρό αριστοκράτη "το DS3 Crossback το οποίο συναρπάζει με την κομψότητα εντός εκτός και επί ταυτά.Το είχαμε πρωτοδεί στην έκθεση της Ελληνικής αντιπρσωπείας στην Κηφισσίας και περιμέναμε την στιγμή που θα το οδηγούσαμε.. 


Η στιγμή ήρθε το ίδιο και η ...μελέτη για τα όσα  "κρύβονται " κάτω από την εμφάνιση του. Το  DS3 Crossback "πατάει' πάνω στην πλατφόρμα CMP του ομίλου η οποία να και είναι ελαφρύτερη κατά 15 κιλά είναι πιο άκπαμπτη σε ποσοστό 30%.


Το αμάξωμα αν και σταματημένο μοιάζει να κινείται. Διαθέτει καμπύλες με ξεχωριστά φωτιστικά σώματα, τεχνολογίας MATRIX LED VISION, τα οποία πλαισώνουν την μεγάλη μάσκα DS WINGS με τις λεπτομέρειες diamond grille και τον φουσκωμένο προφυλακτήρα με τα λεπτά κάθετα διακοσμητικές φωτιστικές λωρίδες led.

Στο πλαινό μέρος ξεχωρίζει το "σήκωμα" στο πλαίσιο  στις πίσω πόρτες  ενώ στα  tech στοιχεία είναι οι κρυφές χειρολαβές, οι οποίες ...ξεπηδούν μόλις ξεκλειδώσετε το αυτοκίνητο ή όταν πλησιάσετε στο 1,5 μέτρο με την λειτουργία keyless entry. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα τα οποία ενώνονται με μια χρωμιωμένη λωρίδα, 


Όμως όλα αυτά μοιάζουν τόσο...φτωχά  όταν μπείς στο εσωτερικό . Στο μικρό...παλάτι το στοιχείο που επικρατεί είναι ο ρόμβος που άλλωστε αποτελεί και την υπογραφή της μάρκας.  Μπορεί κάποιους να τους ξενίσει η χρησιμοποίηση του ρόμβου σε διακόπτες αφής , αεραγωγούς και όπου μπορείτε να φανταστείτε αλλά εμάς το σχέδιο μας άρεσε ιδαίτερα ειδκά στην βάση της κονσόλας.

Σε αυτή  οι νικελένιοι διακόπτες  θυμίζουν ...διαμάντια . Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή με επνεδύσεις δέρματος σε καθίσματα ,πόρτες ακόμη και στο ταμπλό. Ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων μεγέθους 7 ιντσών αποτελεί ένα από τα προηγμένα εμφανή στοιχεία υψηλής τεχνολογίας .Σε αυτή μεφανίζονται και οι πέντε επιλογές γραφικών οδήγησης  σύμφωνα με τις επιθυμίες του οδηγού.

Η δεύτερη κεντρική οθόνη μεγέθους 10.3 ιντσών αποτελεί και την κεντρική 'πηγή" του συστήματος πολυμέσων και συνδεσιμότητας. και της κάμερας οπισθοπορείας με την περιμετρική προβολή. Στον ξεχωριστό σχεδιασμό συνεισφέρει και το μικρό σε μέγεθος αλλά μεγάλο σε λειτουργίες flat bottom τιμόνι με την χοντρή στεφάνη που γεμίζει τα χέρια σου. Όσο για τους χώρους. Οι επιβάτες βολεύονται με άνεση μέσα σε ένα αμάξωμα που έχει  μήκος 4.12μ., πλάτος 1.79μ ύψος 1.52μ και μεταξόνιο 2.56μ. Το πορτμπαγκάζ έχει διαθέσιμα από 350 έως και 1050 λίτρα αποθηκευτικού χώρου  με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Όμως δεν είναι μόνο το στυλ και η φινέτσα. Είναι και ο εξοπλισμός που ανήκει σε μοντέλα μεγαλύτερης και ακριβότερης κατηγορίας. Πάρτε ανάσα και σημειώστε γιατί δεν θα τα θυμάστε. Αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλαϊνοί και οροφής, ESP με ESR, ABS με EBD , σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος ,Hill Assist,ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ενεργοποίηση alarm σε περίπτωση απότομης επιβράδυνσης, αναδυόμενες χειρολαβές ,ηλεκτρικές ρυθμίσεις για όλες τις λειτουργίες κια για τα θερμαινόμενα καθίσματα , αυτόματη  λειτουργία προβολέων, αυτόματος κλιματισμός, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου,διακόπτες αφής , αυτόματος ηλεκτρονικός κλισμτισμός, με όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας με δυο θύρες USB, εξαιρετικό ηχοσύστημα και πολλές άλλες λεπτομέρεις που κάνουν την διαφορά.  


Πατάμε το πολυτελές μπουτόν της μίζας που ξενίζει με την θέση του στην μέση της κεντρικής κονσόλας και δίνουμε...ζωή στον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο BlueDHi πετρελαιοκινητήρα, των 1,5 λίτρων  ο οποίος χάρη στην σχεδίαση του αλλά και στην εξαιρετική ηχομόνωση είναι ήσυχος .

Στο πάτημα του γκαζιού  με την συμπαράσταση του πολύ καλού σε κλιμάκωση χειροκίνητου κιβωτίου με τις 6 σχέσεις οι 100 ίπποι στις 3700 σ.α.λ.  και η  ροπή στρέψης των 250 Nm στις 1750 στροφές δίνουν αξιοπρεπέστατες επιδόσεις .Έχοντας να κινήσουν ένα αμάξωμα 1280 κιλών η επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα  έρχεται σε 11.4’’ με την τελική ταχύτητα να  αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα . Στα συν και  η  συγκρατημένη- παρά την νευρική οδήγηση -  μέση κατανάλωση των 5,6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα.( Εκπομπές CO2: 99 γρ/χλμ.)


Η οδική συμπεριφορά ακολουθεί την εικόνα του αυτοκινήτου που σας περιγράψαμς. Το στιβαρό πλαίσο που αναφέραμε πιο πάνω  , το τιμόνι με την πολύ πληροφόρηση και αίσθηση, η ανάρτηση που είναι ρυθμισμένη στην  άνεση, οι 18άρες ζάντες με  τα φαρδιά ελαστικά  μετατρέπουν το DS3 Crossback  σε μια μικρή....'λιμουζίνα" που θα μετέφερε με χάρη και κύρος πρόσωπα VIP.

Όμως και στην γρήγορη οδήγηση το DS3 Crossback προσφέρει ασφάλεια  με μειωμένες κλίσεις στις στροφές και δυνατά φρένα και πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων που διορθώνουν το όποιο λάθος σου. Για να το αποκτήσετε χρειάζεστε 26000 ευρώ για ένα μοντέλο πολυτελέστατο με έντονη προσωπικότητα που σίγουρα ξεχωρίζει ανάμεσα σε μοντέλα της ίδιας κατηγορίας που δεν ...λάμπουν όπως αυτό.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top