Οδηγούμε το νέο Suzuki SX4  S-Cross 1.4 Turbo 2WD Auto 

Ιαπωνική αξιοπιστία και πρακτικότητα

Suzuki SX4  S-Cross 1.4 Turbo 2WD Auto δοκιμή

Στο παρελθόν είχαμε οδηγήσει την τετρακίνητη έκδοση του SUzuki S-Cross  και μείναμε ικανοποιημένοι τόσο με τις επιδόσεις όσο και τις δυνατότητες εκτός δρόμου, χάρη στην προηγμένη τετρακίνηση  αλλά και την αξιοπιστία. Η Suzuki δεν μπορούσε να μείνει έξω από το παιγχνίδι της κατηγορίας SUV/Crossover στην οποία εντάσσεται το μοντέλο . Τώρα με την δικίνητη έκδοση το κόστος απόκτησης είναι χαμηλότερο . Άλλωστε αρκετοί είναι οι υποψήφιοι αγοραστές που θέλουν να κινούνται σε χωματόδρομους και κακοτράχαλα οδοστρώματα χωρίς κατ ανάγκη το όχημα τους να είναι τετρακίνητο...άρμα.


Η πρόταση της Suzuki με το  S-Cross δεν θα αφήσει παραπονεμένους όοους επιζητούν  επιθετική εμφάνιση . Το μυώδες καπό  καταλήγει μπροστά στα  εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας  LED  που δένουν  με την  ανάγλυφη μάσκα . Στοχιείο πολυτέλειας τα με τα νικελένια φιλέτα ενώ η όλη κορμοστασιά του αυτοκινήτου είναι σύγχρονη με Ευρωπαικά στοχιεία. Άς μην ξεχνάμε ότι το Suzuki S-Cross, ξεκίνησε την καρριέρα του ως προιόν συνεργασίας Ιαπώνων και  Fiat  το 2006 . Αυτό σημαίνει ότι οι Ιταλοί  έβαλαν τουλάχιστον στην αρχή το... χεράκι τους στην "κορμοστασιά" του.  


Στο εσωτερικό η ατμόσφαιρα είναι ευχάριστη με τις νέες ταπετσαρίες και τους χρωματισμούς . Η τεχνολογία κάνει την εμφάνιση της στην οθόνη αφής 7 ιντσών, στο σύστημα "Smartphone Linkage Display Audio"  Εκεί προβάλλονται όλες οι ενδείξεις  ενημέρωσης , ψυχαγωγίας , συνδεσιμότητας  με το διαδίκτυο και smartphone.

Υπάρχει η δυνατότητα φωνητικών εντολών για την λειτουργία όλων των υποσυστημάτων του αυτοκινήτου  Στην ιδια οθόνη προβάλλονται οι ενδείξεις του συστήματος πλοήγησης και της κάμερας οπισθοπορείας. Τα σκληρά πλαστικά δεν χαλούν την εικόνα, καθώς έχουν πολύ καλή συνρμογή η οποία αποδεικνύεται από την έλλειψη τριγμών στο πέρασμα σε κακοτράχαλους χωματόδρομους.

Οι χώροι είναι άνετοι για 5 άτομα οι οποίοι έχουν στην διάθεση τους πορτμπαγκάζ 430 λίτρων που μπορεί να φτάσει τα 1.269 λίτρα , με την αναδίπλωση της διαιρούμενης (60/40) πλάτη του πίσω καθίσματος .Θεωρητικά είναι από τους  μεγαλύτερους στην κατηγορία.Διαθέτει μεγάλη πόρτα που διευκολύνει την φόρτωση , διπλό πάτο, χωρίς όμως να  διαθέτει ρεζέρβα αλλά κιτ επισκευής ελαστικού. Οι θήκες για τα μικροαντικέιμενα, χωρίς να είναι μεγάλες ,είναι πρακτικές.(Διαστάσεις αμααξώματος : 4.300 Χ 1.785 Χ 1.580 χλστ)


Ξεκινάμε, έχοντας μεγάλη  ορατότητα χάρη και στην ψηλή θέση οδήγησης ,η οποία είναι λίγο στενή (έχουμε πάρει και λίγα...κιλά).  Στην "καρδιά" του Suzuki-Cross 1.4 Turbo 2WD ήταν ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1,4 λίτρων, Boosterjet άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης με 140 ίππους  / 5.500 σαλ και 220 Nm ροπής / 1.500 σ.α.λ. ο οποίος έιχε να αντιμετωπίσει βάρος αμαξώματος 1.180 κιλών.Στο πάτημα του γκαζιού και με την συνεργασία του αυτόματου σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων με τις 6 σχέσεις με τα "αυτάκια' πίσω από το τιμόνι για τις χειροκίνητες αλλαγές.  Το μοτέρ δείχνει την δύναμη του από χαμηλά , ανεβάζει γρήγορα τις στροφές στα "κόκκινα".Η επιτάχυνση 0-100 σε 9.5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα των  200 χλμ/ώρα είναι τιμές ικανοποιητικότατες  για ένα μεσαίο οικογενιακό στην πράξη αυτοκίνητο.Η μέση κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και 136 γρμ. CO2/χλμ.σε κύκλο WLTP.


Στον δρόμο οι κλίσεις είναι μειωμένες  λόγω της σφιχτής ρύθμισης (γόντατα Μac Pherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω)   και του άκαμπτου πλαισίου. Το τιμόνι διαθέτει ικανοποιητική πληροφόρηση. Ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια  με συστήματα υποβοήθησης όπως είναι το Radar Brake Support.Φρενάρει αυτόματα προειδοποιώντας βέβαια τον οδηγό  όταν ανιχνεύσει εμπόδιο μπροστά.   Η απόσταση των 180 χιλιοστών από το έδαφος και το μεταξόνιο των 2,6 μέτρων διευκολύνει την κίνηση σε κακοτράχαλες χωμάτινες διαδρομές δίνοντας μεγάλη ευκινησία.Στα θετικά συμπεριλαμβάνονται και τα δυνατά  φρένα με αεριζόμενους δίσκους  μπροστά και απλούς πίσω .


Πριν πάμε στην τιμή να προσθέσουμε στα συν  τον πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων :επτά  αερόσακους, ESP,σύστημα start/stop,  κλιματισμό,ηλεκτρικούς καθρέφτες,  4 ηλεκτρικά παράθυρα,κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό ,συναγερμό, υπολογιστή ταξιδιού, cruise control, , την οθόνη του συστήματος infotainment. Η τιμή  είναι στα 22250 ευρώ.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top