Στο τιμόνι του νέου DS7 Crossback 1.6 THP

Ένα "κόσμημα" σε…4 τροχούς 

DS7 Crossback δοκιμή

Η DS είναι μια μάρκα η οποία διαθέτει μοντέλα τα οποία ξεχωρίζουν για την αισθητική τους, την πολυτέλεια, τον εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό. Όλο αυτό το πακέτο μάλιστα προσφέρεται σε ελκυστική τιμή. Ο κύριος Πολυχρόνης Συγγελίδης σε μια μικρή συζήτηση που είχαμε κατά την διάρκεια της παρουσίασης του νέου DS7 Crossback στην Ελλάδα μας είπε πει ότι κανένα άλλο μοντέλο αυτής της κατηγορίας δεν διαθέτει τόσα πολλά σε τέτοια τιμή. Και δεν είχε άδικο. Το νέο DS7 Crossback ανήκει στην premium κατηγορία. H μάλλον για να είμαστε πιο περιγραφικοί «αστράφτει σαν «διαμάντι» πάνω σε  4 τροχούς.


Η πρώτη εντύπωση λένε ότι είναι αυτή που σου μένει και στην περίπτωση του  DS 7 Crossback εντυπωσιάζεσαι με την πρώτη ματιά. Το αμάξωμα σε εντυπωσιάζει χωρίς να είναι τεράστιο αλλά έχοντας τις κατάλληλες διαστάσεις «πατώντας» στην πλατφόρμα EMP2 του ομίλου. Το μήκος είναι στα  4.573 χλστ. που το  καθορίζει ανάμεσα  στη μικρομεσαία και τη μεσαία κατηγορία των SUV. Αυξημένο είναι και το πλάτος των 1.906 χλστ. τιμή που σε προϊδεάζει για την ευρυχωρία των εσωτερικών χώρων. Το Γαλλικό φινετσάτο μοντέλο  έχει εμφάνιση που σε αναγκάζει να  γυρίζεις το βλέμμα σου με θαυμασμό την ώρα που περνά μπροστά σου.

Η τεράστια μάσκα που καταλαμβάνει σχεδόν όλο το εμπρόσθιο μέρος DS Wings" με το χαρακτηριστικό λογότυπο στην μέση είναι ένα παζλ από ρόμβους που μοιάζουν σαν τμήματα διαμαντιού  ενώ τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led   με τους ξεχωριστούς προβολείς Active Led vision συνθέτουν ένα σαγηνευτικό σύνολο που παραπέμπει σε έργο τέχνης. Εξίσου εντυπωσιακά είναι και τα …διαμαντένια σε σχεδίαση φωτιστικά σώματα τεχνολογίας3D full Led. Οι σχεδιαστές για να τονίσουν τον πολυτελή χαρακτήρα έβαλαν και καλόγουστα φιλέτα χρωμίου σε διάφορα σημεία του αμαξώματος.


Και αν κάποιος εντυπωσιάζεται από την εξωτερική εμφάνιση που να μπει και στο εσωτερικό. Ικανοποιεί και με το παραπάνω αυτούς που επιζητούν υψηλή ποιότητα κατασκευής και πολυτέλεια αλλά και όσους τους αρέσει η hi tech τεχνολογία. Τα μαλακά πλαστικά αλλά και η επένδυση ποιοτικού δέρματος ή αλκαντάρα σε ταμπλό πόρτες και καθίσματα δημιουργούν ένα πλούσιο περιβάλλον που συμπληρώνεται από τους κομψότατους διακόπτες σε ταμπλό και κονσόλα. Εδώ έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε στην sportive Performance line διαμόρφωση ή στις πολυτελέστατες Opera Brun Alezan και Opera Art Bazalte. Nappa Noir Art Basalte. Επιπλέον οι επιλογές κρύσταλλου χρωμίου και σπάνιου ξύλου έβενου ικανοποιούν και αυτούς που επιζητούν ποιότητα που λέει ο λόγος… Rolls Royce.

Τα υπόλοιπα θυμίζουν ….διαστημόπλοιο. Μιλάμε για την επιλογή των δυο τεραστίων οθόνων που αποτελούν το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου. Μπροστά σου στην θέση του οδηγού υπάρχει μια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών με επτά διαφορετικές επιλογές προβολής ,μεταξύ των οποίων και της πλοήγησης όπου πίσω από τα ψηφιακά όργανα  εμφανίζεται ο χάρτης ένα εντυπωσιακό θέαμα. Στην μέση του ταμπλό υπάρχει η δεύτερη οθόνη 12 ιντσών όπου εμφανίζονται όλες οι λειτουργίες των ηλεκτρονικών καλουδιών του αυτοκινήτου όπως είναι του ηλεκτρονικού κλιματισμού, των συστημάτων ασφάλειας και της πλήρης συνδεσιμότητας.

Όσον αφορά την ασφάλεια υπάρχει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει όπως είναι το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα προειδοποίησης  και διατήρησης λωρίδας-στοιχεία ημιαυτόνομης οδήγησης-  που συμπληρώνονται και από το αυτόματο παρκάρισμα. Οι κάμερες καλύπτουν εκτός από πίσω μέρος και περιμετρικά το αυτοκίνητο γεγονός που σε βοηθά να περάσεις μέσα από στενάκια τσίμα -τσίμα χωρίς δυσάρεστες,.. επαφές. Η διαχείριση τους γίνεται και μέσω αφής ενώ για τον πλήρη χειρισμό χρειάζεσαι ένα μικρό χρόνο εξοικείωσης.

Όσον αφορά τους χώρους είναι γενναιόδωροι για πέντε επιβάτες οι οποίοι έχουν διαθέσιμα από 555 έως και 628 λίτρα ανάλογα με την θέση της πλάτης στα πίσω καθίσματα. Οι χώροι για τα μικροαντικείμενα δεν λείπουν ενώ εξαιρετικά εξυπηρετική  είναι η μεσαία βαθιά θήκη που χωράει ολόκληρο μεγάλο μπουκάλι νερού ή αναψυκτικά για όλους τους επιβάτες τα οποία ψύχονται κιόλας. Όμως το ds δεν είναι μόνο «φρου-φρου» και αρώματα. Διαθέτει δύναμη και αγωνιστικές επιδόσεις από βενζινοκίνητο υπετροφοδοτούμενο μοτέρ μόλις 1,6 λίτρων THP. Τα 225 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. με τα 300 Nm ροπής στο… ρελαντί των  1900 σ.α.λ. προσφέρουν επιδόσεις που παραπέμπουν σε τουρμπάτα αυτοκίνητα σαφώς μεγαλύτερου κυβισμού.

Έτσι στην επιλογή «άθληση» των 7 διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης τα νούμερα καλύπτουν τους «ανήσυχους» οδηγούς καθώς η επιτάχυνση  0-100 χλμ./ώρα έρχεται εντός  8,2 δευτερολέπτων, με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 234 χλμ./ώρα. Υπάρχουν επιπλέον και άλλα προγράμματα για να επιλέξεις εσύ τον τρόπο που θέλεις να κινηθείς και αναφερόμαστε στην eco, άνεση, κανονική απόσταση, άμμος, λάσπη, χιόνι. Για να πούμε την αλήθεια εμείς  κινηθήκαμε πιο πολύ στην επιλογή «άθληση» όπου στο πάτημα του γκαζιού η απόκριση είναι αμεσότατη, ο ήχος του μοτέρ είναι πιο «μπάσος» ξυπνώντας τις αισθήσεις  με το DS7 Crossback να εκτοξεύεται στο πάτημα του και τια ταχύτητες να αλλάζουν υποδειγματικά στο αυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων EAT8 με τις 8 σχέσεις. Αν θέλεις τώρα  να μεγαλώσεις την οδηγική συμμετοχή σου μπορείς να κάνεις τις αλλαγές ταχυτήτων χειροκίνητα  με τα «αυτάκια» πίσω από το τιμόνι.

Ο κινητήρας καλύπτει τις νέες αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Εo 6,2 με την μέση κατανάλωση στα 9 με 10 λίτρα σε γρήγορους ρυθμούς .Οι Γάλλοι παραδοσιακά προσφέρουν μοντέλα προσανατολισμένα στην άνεση των επιβατών χωρίς βέβαια να χάνεται και το αίσθημα ασφαλείας. Η στιβαρότητα και η αυξημένη ακαμψία που προσφέρει η χρήση της πλατφόρμας EMP2 σε συνδυασμό με την προσαρμοζόμενη ανάρτηση (DS Active Scan Suspension )η οποία “διαβάζει’ το οδόστρωμα που προγραμματίζει ανάλογα την απόσβεση των αμορτισέρ προσφέρει υποδειγματική άνεση ειδικά στην  συγκεκριμένη επιλογή προγράμματος / Το σχετικά ελαφρύ  τιμόνι έχει πολύ καλή πληροφόρηση ενώ στην επιλογή «άθληση» γίνεται πιο …βαρύ με τις κλίσεις στις στροφές να είναι μειωμένες  με αποτέλεσμα να βυθίζεις όλο καιν πιο πολύ το πόδι  στο δεξί πεντάλ για δεις τα όρια τα δικά σου και του αυτοκινήτου.  

Επιπλέον στην επιλογή του συστήματος Grip Control, που ενεργεί στους μπροστινούς τροχούς  προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση στα  σαθρά εδάφη με την αυξημένη απόσταση των 19 εκατοστών  από το έδαφος να σου επιτρέπει να κινηθείς σε κακοτράχαλα εδάφη. Η ποιότητα κύλισης είναι σε υψηλά επίπεδα με αποτέλεσμα το DS 7 Crossback να καλύπτει μεγάλες  αποστάσεις ,με οδηγό και επιβάτες να κατεβαίνουν ξεκούραστοι στο τέλος της διαδρομής. Στο τελευταίο συνεισφέρει και η ηχομόνωση ακόμη και στην οριακή οδήγηση  καθώς οι μηχανικοί δούλεψαν πολύ πάνω σε αυτό τον τομέα. Τα φρένα αντέδρασαν υποδειγματικά σε όλες τις περιστάσεις. DS7 Crossback με υψηλή ποιότητα κατασκευής,  «βασιλική» πολυτέλεια, επιδόσεις και ασφάλεια. Προσόντα “So Shic”  που αγοράζεις με 44700 ευρώ με τον ανταγωνισμό να παίζει ψηλότερα με αυτόν τον εξοπλισμό.

Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top