Μόνο οι οδηγοί των δικύκλων που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας, ευθύνονται για πιθανό τροχαίο ατύχημα και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται στον χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας. Αφορμή στάθηκε απόφαση του Αρείου Πάγου, που  απέρριψε αγωγή γυναίκας οδηγού μηχανής, που σφηνώθηκε μεταξύ ΙΧ αυτοκινήτου και νταλίκας 18,5 μέτρων.

Αυτό σημαίνει ότι οι σφήνες… ΤΕΛΟΣ για τους μοτοσικλετιστές που οδηγούν πάνω στις διαχωριστικές λεωφορειολωρίδες, όσο και αν λένε ότι βιάζονται ή νομίζουν ότι τους το επιτρέπει ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας.

«Ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους»: Αυτή ήταν η αρεοπαγίτικη απόφαση, για την γυναίκα οδηγό που προσπάθησε να κάνει σφήνα ανάμεσα σε δυο αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να σφηνώσει, να πέσει στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας και να τραυματιστεί σοβαρά στο αριστερό της χέρι.

Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας η διήθηση θεωρείται «επικίνδυνος ελιγμός».

Όσο για την γυναίκα που τραυματίστηκε επειδή προσπάθησε να κάνει διήθηση;

Προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η ίδια και η μηχανή της. Στο Εφετείο Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου και εκεί την έχασε και πάλι, ενώ της επιδικάστηκαν δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO.

 

Tags: