Ελληνικό το άρωμα της κούκλας Μπάρμπι, καθώς η ελληνικής καταγωγής Μάργκαρετ (Μάργκο) Γεωργιάδη ανέλαβε καθήκοντα ως επικεφαλής διευθύνουσα σύμβουλος του αγαπημένου παιχνιδιού, θέτοντας πολύ υψηλούς στόχους.

H Γεωργιάδη δήλωσε στο περιοδικό Forbes ότι «το να εμπνέεις τα παιδιά μέσω του παιχνιδιού είναι κρίσιμο στην ανάπτυξη από νωρίς και καμία εταιρεία δεν έχει κάνει περισσότερα σ’ αυτόν τον τομέα για πολλές γενιές. Ως γονιός, το έχω δει από πρώτο χέρι και είναι τιμή μου να συμμετέχω αυτή την ενδιαφέρουσα περίοδο».

Οι πωλήσεις της Μπάρμπι δείχνουν να βελτιώνονται, μάλιστα, μετά την ενίσχυση της ποικιλίας με νέους σωματότυπους, χρώμα δέρματος και στυλ μαλλιών. Στόχος της νέας μορφής της κούκλας είναι η κατάρριψη των στερεοτύπων που κυριαρχούν στη μόδα, την ομορφιά και, απ’ ότι φαίνεται, και τα παιχνίδια, εδώ και δεκαετίες.

Ο προκάτοχος της Μάργκο, Κρίστοφερ Σινκλέρ, ανέλαβε τα ινία σε μια εποχή που η Μπάρμπι χρειαζόταν ανανεώση και φρεσκάδα. Η νέα επικεφαλής δηλώνει κατηγορηματικά ότι θέλει να συνεχίσει το έργο του, ενισχύοντας τις πωλήσεις της αγαπημένης κούκλας, σε μια περίοδο που όλο και περισσότερα παιδιά παρατούν τα παραδοσιακά παιχνίδια και ασχολούνται περισσότερο με τα ηλεκτρονικά. 

Tags: