«Οι Έλληνες είναι απαισιόδοξοι, ανησυχούν για την οικονομική τους κατάσταση και πιστεύουν ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε ύφεση». Αυτά είναι τα τρία σημαντικά συμπεράσματα της έρευνας καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen για τους Ευρωπαίους.
«Μαύρα και άραχνα» τα βλέπουν οι Έλληνες, οι οποίοι αγωνιούν ακόμη και για την εργασία τους –όσοι έχουν-! Σύμφωνα με την έρευνα, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, οι Έλληνες δίνουν κάθε μέρα «μάχη» με τα ευρώ, γεγονός που επηρεάζει την ψυχολογία τους! Μόνο οι Ουκρανοί μπορούν να καταλάβουν το δράμα μας! Μάλιστα αυτοί είναι χειρότεροι από τους Έλληνες σε ότι αφορά στην απαισιοδοξία.
Παράλληλα, οκτώ στους δέκα Έλληνες προσπαθούν κάθε μέρα να μειώνουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους.
Τι κόβουν;
-Tα ακριβά τρόφιμα
-Τις εξόδους
-Την αγορά ρούχων και
-Τα delivery
Στοιχεία για την Ελλάδα που μόνο ενθαρρυντικά δεν τα λες: