8 βραβεία για τα social media του Star στα Digital Media Awards 2022

Νικητές στον απαιτητικό χώρο του digital publishing

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

«Σάρωσε» το Star στα φετινά Dime Awards. Κατάφερε να αποσπάσει 8 βραβεία (3 GOLD, 2 SILVER, 3 BRONZE) στην ενότητα «Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing» για τον χειρισμό των social media στα δημοφιλή shows του σταθμού Greece's Next Top Model και MasterChef στις κατηγορίες:

  1. GOLD Best Use of Facebook - GNTM 4
  2. GOLD Best Use of Instagram - GNTM 4
  3. GOLD Best Use of Other Social Media Platforms - MasterChef 2022
  4. SILVER Best Use of Facebook - MasterChef 2022
  5. SILVER Best Use of Other Social Media Platforms - Dancing With The Stars
  6. BRONZE Best Use of Instagram - MasterChef 2022
  7. BRONZE Best Use of Other Social Media Platforms - GNTM 4
  8. BRONZE Best Engagement Strategy - MasterChef 2022

dime 2022

Η τελετή απονομής των Digital Media (DIME) Awards 2022 πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 24/6 και τη διοργάνωση ανέλαβε για ακόμα μία χρονιά η BOUSSIAS, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο του digital publishing.

Το Star πήρε 8 βραβεία για τα social media στα DiMe Awards 2022

Τα βραβεία παρέλαβε η Δ/ντρια Γραφείου Τύπου & Επικοινωνίας του Star, Ζωρζέτα Ζαχαρτζή, η social media manager του Star Ζωή Κλωσσίδη και η ομάδα της Advengers.

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top