Κορωνοϊός: Τι αγοράζουν οι Κινέζοι για να μην... πλήττουν στο σπίτι;

«Ο κόσμος έχει υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο και βαριέται»

άνθρωποι με μάσκες

Εφόσον η επιδημία του κορωνοϊού κρατάει μέσα στα σπίτια τους υποχρεωτικά εκατοντάδες εκατομμύρια Κινέζους, εκείνοι έχουν στραφεί στις διαδικτυακές αγορές για να καταπολεμήσουν την ανία τους.

Covid-19: Τα πρώτα κρούσματα σε Αυστρία και Ουκρανία

Έτσι αγοράζουν, ως επί το πλείστον, Nintendo Switch κονσόλες, στρώματα για γιόγκα, βιβλία και προφυλακτικά, όπως προκύπτει από την αλματώδη αύξηση των πωλήσεων αυτών των προϊόντων το τελευταίο διάστημα, σύμφωνα με στοιχεία από τον γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba Group.

Πολλά εμπορικά κέντρα και καταστήματα παραμένουν κλειστά και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων και των smartphones έχουν πάρει την κάτω βόλτα, αλλά η ζήτηση για προϊόντα που σχετίζονται με την υγεία, την διασκέδαση και την ομορφιά είναι αλματώδης.

To παιχνίδι της Nintendo «Ring Fit Adventure» για την κονσόλα Switch, το οποίο συνδυάζει τη σωματική άσκηση με την εναλλαγή ρόλων, εμφανίζει τη μεγαλύτερη ζήτηση με τις πωλήσεις του να έχουν υπερτετραπλασιαστεί τις δύο τελευταίες εβδομάδες μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου σε σχέση με τα συνηθισμένα επίπεδα, σύμφωνα με την Alibaba.

Οι πωλήσεις των στρωμάτων για γιόγκα και των μηχανημάτων κωπηλασίας επίσης έχουν εκτιναχθεί στα ύψη καθώς σημείωσαν άνοδο έως και 250% στη διάρκεια δύο εβδομάδων τον Φεβρουάριο σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με την ίδια πηγή. Οι πωλήσεις των βιβλίων κατέγραψαν άνοδο 60% στην ιστοσελίδα αγορών της Alibaba, την Tmall, την εβδομάδα από τις 10 Φεβρουαρίου σε σχέση με μια εβδομάδα νωρίτερα.

Τρόμος στην Ιταλία: Εξαπλώθηκε σε Φλωρεντία και Σικελία ο κορωνοϊός

Παραδόξως πως, δεδομένου ότι οι αρχές έχουν επιβάλει στους πολίτες να φοράνε χειρουργικές μάσκες σε εξωτερικούς χώρους, οι πωλήσεις των κραγιόν επταπλασιάστηκαν για κάποιες εταιρείες, ενώ εκείνες των σκιών για τα μάτια αυξήθηκαν κατά 150%, σύμφωνα με την Alibaba, η οποία ωστόσο δε διευκρινίζει για ποιο διάστημα ή για ποιες εταιρείες πρόκειται.

«Ο κόσμος σήμερα έχει υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο και βαριέται στο σπίτι»

Μια πιθανή εξήγηση δίνει ο Λου Ζενγουάνγκ, ο γενικός διευθυντής της εταιρείας με έδρα την Σανγκάη Wanqing Consulting, σύμφωνα με τον οποίον «ο κόσμος σήμερα έχει υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο και βαριέται στο σπίτι» και έτσι ίσως αυτό να αποτελεί και ευκαιρία για κάποιες γυναίκες που δοκιμάζουν τις ικανότητές τους στο μακιγιάζ.

Σε άλλους κινεζικούς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου επίσης σημειώνεται αύξηση στην πώληση προϊόντων που συνήθως δεν είναι ευπώλητα. Στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Pinduoduo μεγάλη ζήτηση έχουν τα κιτ κουρέματος των μαλλιών και τα προφυλακτικά, που αμφότερα συγκαταλέγονται στα πρώτα δέκα σε πωλήσεις προϊόντα.

Η πλατφόρμα JD.com από την πλευρά της κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις εξοπλισμού για το μαγείρεμα και μάλιστα επταπλάσια.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top