Tρίκαλα: Έκαναν «bullying» σε 12χρονο συμμαθητή τους–Άρχισαν να τον χτυπούν σε στάση λεωφορείου

Συνελήφθησαν οι 4 ανήλικοι και οι γονείς τους

Tρίκαλα: Έκαναν «bullying» σε 12χρονο συμμαθητή τους–Άρχισαν να τον χτυπούν σε στάση λεωφορείου

Θύμα bullying έπεσε ένα 12χρονο αγόρι από συμμαθητές του στα Τρίκαλα! Για την υπόθεση, ύστερα από μεθοδικές και συντονισμένες ενέργειες του Αστυνομικού Τμήματος Τρικάλων, συνελήφθησαν τέσσερις ανήλικοι , οι οποίοι μαζί με άλλους συμμαθητές τους επιτέθηκαν στο 12χρονο.

Συγκεκριμένα, συνελήφθησαν δύο αγόρια, ένα κορίτσι, καθώς κι ένα αγόρι από την Αλβανία, ηλικίας 14 -15 ετών, για τα αδικήματα της επικίνδυνης σωματικής βλάβης, της εξύβρισης και της απειλής κατά συναυτουργία.

Επιπλέον, συνελήφθησαν και οι γονείς των ανηλίκων δραστών για το αδίκημα της παραμέλησης εποπτείας ανηλίκου!

Ο 12χρονος δέχτηκε επίθεση σε στάση λεωφορείου από ομάδα ανηλίκων, μεταξύ των οποίων και οι συλληφθέντες, οι οποίοι τον έριξαν στο έδαφος χτυπώντας τον σε διάφορα σημεία του σώματός του, ενώ ταυτόχρονα τον εξύβρισαν και τον απείλησαν!

Το αγόρι μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Οι συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι, έπειτα από προφορική εντολή του κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Τρικάλων, ενώ οι έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των συνεργών τους συνεχίζονται. Την προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Τρικάλων.

Η ��Λ.ΑΣ υπενθυμίζει ότι το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού « byllying » έχει πολλές και σοβαρές επιπτώσεις, τόσο στη σωματική και ψυχική υγεία, όσο και στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού.

Οι πιο συνηθισμένες εκδηλώσεις ενδοσχολικής βίας είναι: Χειρονομίες, σπρωξιές, ξυλοδαρμοί, φραστικές επιθέσεις, βρισιές, απειλές, προσβολές, εκβιασμοί, καταστροφή προσωπικών αντικειμένων, κλοπές, σεξουαλική παρενόχληση, κακοποίηση, αποκλεισμός από παρέες, παιχνίδια και δραστηριότητες.

Ενδείξεις που πιθανόν να υποδηλώνουν ότι ένα παιδί έχει πέσει θύμα σχολικού εκφοβισμού είναι:
Μειωμένη διάθεση ή άρνηση να πάει στο σχολείο με πρόσχημα αδιαθεσία.
Αδικαιολόγητες απουσίες.
Απροσδόκητη μαθησιακή πτώση που αποτυπώνεται με βαθμούς που πέφτουν.
Στα διαλείμματα περνά το χρόνο του γύρω από τους εκπαιδευτικούς και τα γραφεία.
Αλλάζει τις διαδρομές από και προς το σχολείο.
Τα ρούχα του είναι συχνά κατεστραμμένα.
Έχει σημάδια και μελανιές στο σώμα ή άλλες ενδείξεις επίθεσης και αποφεύγει να εξηγήσει πώς συνέβησαν.
Χάνει συχνά τα πράγματά του.
Ζητάει συχνά λεφτά.
Αρνείται να συμμετέχει σε σχολικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες
Υπάρχουν επίμονες ξαφνικές αλλαγές στη διάθεσή του

Παραπονιέται για ψυχοσωματικά προβλήματα.

Ο γονι��ς οφείλει:
Να συζητά με το παιδί του για τα δικαιώματά του, τους κανόνες συμπεριφοράς στο σχολείο και τους τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου
Να ενισχύει τη φιλία και να αναδεικνύει την αλληλεγγύη της παρέας
Να ενημερώνεται από του εκπαιδευτικούς για τη συμπεριφορά του παιδιού του εντός του σχολείου
Να διαβεβαιώσει το παιδί – θύμα ότι δεν ευθύνεται το ίδιο για ό,τι έχει συμβεί
Να του υπενθυμίζει ότι το νοιάζεται και ότι ο ρόλος του είναι να το προστατεύει
Να το παροτρύνει σε συζήτηση για σχετικά θέματα και να του εξηγεί ότι η κοινοποίηση περιστατικών δεν αποτελεί «κάρφωμα»
Να απευθύνεται έγκαιρα στους εκπαιδευτικούς και στη διεύθυνση του σχολείου
Να ζητήσει τη βοήθεια ειδικού ψυχικής υγείας, εφόσον το κρίνει αναγκαίο.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top