Η παράταση για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας μέχρι την προσεχή Δευτέρα έδωσε ανάσα σε όσους δεν είχαν προλάβει να πληρώσουν και κινδύνευαν με πρόστιμο, όπως  και σε όσους ήθελαν να καταθέσουν τις πινακίδες. Σύμφωνα με πληροφορίες φέτος  κατατέθηκαν  60.000 πινακίδες, αριθμός μικρότερος από άλλες χρονιές.

 «Αν υπολογίσουμε ότι ο μέσος Έλληνας οδηγός καλύπτει 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο, το κράτος χάνει 1.500 με 2.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο, και σε αυτά υπολογίζουμε τους άμεσους φόρους από καύσιμα, ασφάλειες,  ΚΤΕΟ και σέρβις» δηλώνει στο Star o Βασίλης  Σαρημπαλίδης, δημοσιογράφος του ειδικού Τύπου.  

 «Όταν χάνεται ένας σημαντικός αριθμός αυτοκινήτων από την κυκλοφορία ούτε εμείς δουλεύουμε, ούτε τα ανταλλακτικά ούτε οι ασφάλειες, κανείς δεν δουλεύει» επισημαίνει για τις επιπτώσεις ο  Χρήστος Ρουβέλας, μηχανικός αυτοκινήτων.

Ο συνάδελφός του Βλάσσης Πιπίνης, απαντά στο ερώτημα για το αν τα αυτοκίνητα παθαίνουν ζημιές όταν είναι σε ακινησία:  

«Σίγουρα, όταν το αυτοκίνητο κάθεται πάρα πολύ καιρό,  έχει πολύ περισσότερες φθορές απ’ όταν κινείται».

Σε αρκετές  εφορίες πάντως, υπήρχε ουρά σήμερα στο τμήμα αυτοκινήτων, όπως στην  εφορία της Παλλήνης,  για όσους θέλουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες παλαιοτέρων ετών.  

Κάποιοι έβαλαν πάντως τα τέλη σε δόσεις στην πιστωτική κάρτα για να πάρουν πίσω τις πινακίδες, ενώ ορισμένοι  κατάφεραν να πάρουν πίσω τις πινακίδες που είχαν καταθέσει τα προηγούμενα χρόνια.

«Τις πήραμε πίσω! Λόγω ανεργίας πέρσι γι΄ αυτό τις καταθέσαμε. Φέτος πήραμε μια μικρή συνταξούλα της πείνας και γι’ αυτό τις πήραμε πίσω» δηλώνει στην κάμερα του Star συνταξιούχος. Όσον αφορά το πώς μετακινείται ένα χρόνο τώρα, απαντά: «Με το λεωφορείο! Τι να κάνουμε...». 

Tags: