​Πέντε πρόσωπα – κλειδιά φαίνεται πως γνωρίζουν λεπτομέρειες για την τραγωδία στην Αίγινα, καθώς βοήθησαν τους επιβαίνοντες στο φονικό ταχύπλοο να βγουν στη στεριά. Πάντως, το κατηγορητήριο «καίει» τον 77χρονο χειριστή, καθώς αναφέρει πως οδηγούσε με υπερβολική ταχύτητα και έκανε επικίνδυνους ελιγμούς.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Real News» και όπως προκύπτει από την κατάθεση του Θρασύβουλου Λυκουρέζου στο Λιμεναρχείο, πέντε πρόσωπα βοήθησαν διαδοχικά τους επιβαίνοντες στο ταχύπλοο να βγουν στη στεριά και τον χειριστή να φτάσει με αυτοκίνητο μέχρι τη λιμενική Αρχή.

Τα πέντε αυτά πρόσωπα, ωστόσο, δεν προσήχθησαν να καταθέσουν, όπως καταγγέλουν οι συγγενείς του Σάκη Κατιφέ και της 5χρονης κόρης του, που χάθηκαν στο δυστύχημα. «Πέντε άνθρωποι είναι συνένοχοι στη συγκάλυψη ενός εγκλήματος και οι άνθρωποι αυτοί δεν προσήχθησαν. Όταν παίρνεις τους αυτουργούς από τον τόπο ενός εγκλήματος δεν έχεις συμμετοχή; Αυτούς τους ανθρώπους δεν τους αναζήτησε κανείς. Εκ μέρους της οικογένειας των θυμάτων καταθέτουμε αίτημα στην Εισαγγελία ώστε να κληθούν να καταθέσουν», λέει ο δικηγόρος τους, Σπύρος Βλάσσης.

Στην αρχική του κατάθεση, ο 77χρονος χειριστής αναφέρει ονομαστικά τέσσερα πρόσωπα που τον βοήθησαν, ενώ κάνει λόγο και για ένα πέμπτο άτομο το οποίο δεν κατονομάζει.

«Αμέσως μετά το συμβάν τηλεφώνησα με το κινητό μου στον γνωστό μου Π.Γ. στην Αίγινα και του ζήτησα να σπεύσει προς βοήθειά μου», λέει χαρακτηριστικά και, όπως περιγράφει, το εν λόγω άτομο έφτασε στο σημείο με φουσκωτό, στο οποίο επέβαινε και ο Α.Μ., ο οποίος παρέλαβε τους τρεις άλλους ηλικιωμένους από το ταχύπλοο για να τους μεταφέρει στο λιμάνι. Ο Π.Γ. έμεινε μαζί του στο σκάφος που έμπαζε νερά, ενώ επικοινώνησε με άλλον γνωστό τους, τον Λ.Ν., συνταξιούχο πλοίαρχο «ο οποίος επέβαινε σε φιλικό σκάφος που ήταν αγκυροβολημένο στο Αγκίστρι και ανέφερε ότι το “ΝΤΟΥΕΝΤΕ” κινδύνευε να βυθιστεί».

Και ο 77χρονος συνεχίζει: «επειδή ο Μ. Με διαβεβαίωσε ότι θα έκανε ό, τι περνούσε από το χέρι του για να σώσει το “ΝΤΟΥΕΝΤΕ”, δέχθηκα να επιβιβαστώ στο φουσκωτό που προσφερόταν για τη μεταφορά μου. Στη διαδρομή, όμως, προς Αίγινα αισθάνθηκα ισχυρούς πόνους στη μέση μου, που δεν μου επέτρεπαν να συνεχίσω με το φουσκωτό. Ο χειριστής του, τότε, μετά από δικό μου αίτημα, με αποβίβασε στη θέση Φάρος».

Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται ο ίδιος, τηλεφώνησε ξανά στον Λ.Ν., ο οποίος έστειλε τη σύζυγό του για να τον μεταφέρει με το αυτοκίνητό της στο Λιμεναρχείο.

Εκτός από τις καταθέσεις των πέντε προσώπων που συμμετείχαν στην περιπετειώδη διαδρομή του χειριστή, ο δικηγόρος των συγγενών των θυμάτων ζητά και άρση του απορρήτου των επικοινωνιών προκειμένου να διαλευκανθεί με ποιους ήρθαν σε επαφή οι επιβαίνοντες στο μοιραίο ταχύπλοο το επίμαχο διάστημα.

Κατά το κατηγορητήριο, πάντως, το σκάφος του έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα και έκανε επικίνδυνους ελιγμούς με συνέπεια να εμβολίσει τη βάρκα με τους τουρίστες, προκαλώντας θανάτους και τραυματισμούς κατά συρροή: «οδηγώντας το προαναφερόμενο σκάφος αφενός με υπερβολική ταχύτητα για τις επικρατούσες συνθήκες στην περιοχή και δη την πυκνότητα της θα��άσσιας κυκλοφορίας ενόψει του θέρους και της εορτής του Δεκαπενταύγουστου, αφετέρου επιχειρώντας επικίνδυνους ελιγμούς και αποδεχόμενος ότι διαταράσσεις τοιουτοτρόπως την ασφάλεια της υδάτινης συγκοινωνίας και τη συνέπεια αυτής (της διατάραξης) δυνατότητα προκλήσεως κινδύνου σε άνθρωπο, επέπεσες λόγω της υπερβολικής ταχύτητας που ανέπτυξες με το ανωτέρο σκάφος στο μέσο περίπου της δεξιάς πλευράς του πλοίου με όνομα “ΕΓ-Τ/Ρ ΑΝΤΩΝΙΑ” στο οποίο επέβαιναν 24 άτομα. Από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης επήλθε η βύθιση του πλοίου, οι επιβαίνοντες σε αυτό έπεσαν στη θάλασσα και επήλθε ο θάνατος των τεσσάρων, ενώ προκλήθηκαν σωματικές βλάβες σε τουλάχιστον πέντε εκ των επιβαινόντων».

Από την πλευρά του, ο 77χρονος υποστηρίζει ότι δεν έτρεχε και επιρρίπτει την ευθύνη στον αδικοχαμένο καπετάνιο του «Αντωνία», καθώς, όπως λέει, βρισκόταν αριστερά της δικής του πορείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η γυναίκα που έχασε κόρη και σύζυγο στην Αίγινα ΞΕΣΠΑ: Να γίνει ΕΦΙΑΛΤΗΣ και η δική τους ζωή