Νέο κεντροαριστερό «άνοιγμα» Μητσοτάκη: Συναντήθηκε με τον Παπούλια

Συζήτησαν για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις και τη Συμφωνία των Πρεσπών

Μητσοτάκης Παπούλιας

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ως νέο «άνοιγμα» στην Κεντροαριστερά ερμηνεύεται η ανεπίσημη συνάντηση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου  Μητσοτάκη με τον πρώην Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια,  με πρωτοβουλία του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. 

Σύμφωνα με πηγές της ΝΔ,  ο κ. Μητσοτάκης διατηρεί από παλιά σχέση αμοιβαίας εκτίμησης με τον κ. Παπούλια και θέλει πάντα να γνωρίζει τις απόψεις του, ενώ στη συνάντηση συζητήθηκαν οι τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις, η πορεία των ελληνοτουρκικών σχέσεων και οι τρόποι που μπορούν να αντιμετωπισθούν οι δυσμενείς συνέπειες της Συμφωνίας των Πρεσπών.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top