Κι όμως υπάρχει μπέμπης που έχει ξεπεράσει σε followers στο Ιnstagram πολλά διάσημα μωρά! Πλέον αυτός ο κούκλος είναι ένα από τα διασημότερα μωρά στον κόσμο των social media…

Χάρπερ Μπέκαμ-Βικτώρια Μπέκαμ

Η πεντάχρονη Χάρπερ Μπέκαμ έχει 86.000 ακολούθους, η κόρη της Μπιγιόνσε, Μπλου Άιβι έχει 97.000 ακολούθους και η τρίχρονη κόρη της Κιμ Καρντάσιαν, Νορθ Γουέστ έχει 180.000 φαν.

Μπλου Άιβι-Μπιγιόνσε

Ο 15 μηνών Χάρλεν Μπόντι Γουάιτ από το Πουλ του Ντόρσετ, με τα ζουμερά μάγουλα, το αγγελικό χαμόγελο και τα λαμπερά γαλανά μάτια έχει πάνω από 200.000 ακολούθους στο Instagram, αριθμός που αντιστοιχεί σε παγκόσμιο ρεκόρ για παιδί αυτής της ηλικίας!

Η μητέρα του Χάρλεν, Τσέλσι Γουάιτ, που είναι υπεύθυνη για τις αξιολάτρευτες φωτογραφίες του μικρού στο λογαριασμό του στο Ιnstagram, έχει πει χαρακτηριστικά ότι οι εταιρείες ρούχων ζητούν το μικρό της αγγελούδι για να αναδείξουν τα ρούχα τους και ότι η οικογένεια κατακλύζεται από δώρα.

Οι ειδικοί λένε πως ο πανέμορφος μπέμπης μπορεί να γίνει ο πρώτος εκατομμυριούχος μπόμπιρας, καθώς τα χρήματα που λαμβάνει στη μορφή αγαθών, χορηγιών ή συμφωνιών είναι ήδη πολλά και βρίσκεται σε καλό δρόμο.

Μπορεί να παράγει εισόδημα από το ίντερνετ, μέσα από τον αριθμό των likes αλλά και τις προβολές των βίντεο ή και μέσα από τα κλικ που αυτές κάνουν έπειτα σε άλλες σελίδες εταιρειών.

Η μητέρα του Χάρλεν, Τσέλσι, μια εντυπωσιακή ξανθιά γυναίκα και φωτογράφος, ομολογεί ότι αρχικά φωτογράφιζε το πρώτο της παιδί, την κόρη της Χάρλοου, σαν κάθε άλλη υπερήφανη μητέρα και μοιραζόταν τις φωτογραφίες της σε ένα λογαριασμό που δημιούργησε για εκείνη στο Ιnstagram.

Μετά τον ερχομό του Χάρλεν το Νοέμβριο του 2015, η ιδέα απογειώθηκε και η Τσέλσι έβαψε τους τοίχους του σπιτιού της λευκούς ώστε να μοιάζουν με στούντιο. Ο λογαριασμός του Χάρλεν δημιουργήθηκε λίγες ημέρες πριν από τη γέννηση του και οι πρώτες του φωτογραφίες ήταν μέσα από το νοσοκομείο.

Δύο εβδομάδες μετά τη γέννηση του, η Τσέλσι πήγε τον μπόμπιρα στο Λονδίνο για baby spa και τον κατέγραψε σε ένα βίντεο την ώρα που κολυμπούσε.

Οι εικόνες έγιναν viral…

Μάλιστα, σύμφωνα με τη μητέρα του, οι εταιρείες άρχισαν να του στέλνουν δώρα κι εκείνη αφού διάλεγε τι θα του φορέσει, τον φωτογράφιζε και ανέβαζε τις εικόνες στο Instagram, βάζοντας το αντίστοιχο link κάθε εταιρείας.

Η ίδια είπε, ότι προτιμάει το Instagram από το κλασικό κόσμο του μοντελινγκ για μωρά, διότι έτσι μπορεί να ελέγξει τι συμβαίνει στην αγορά και να ρυθμίσει το χρόνο της.

Ως φωτογράφος λέει ότι το μυστικό για μια τέλεια φωτογραφία του μωρού σας είναι η ευτυχία στο πρόσωπο του!