Διονύσης Σαββόπουλος: Τα νεότερα για την υγεία του - Παίρνει εξιτήριο

Νόσησε για τρίτη φορά ο καταξιωμένος Έλληνας μουσικός

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Δείτε ρεπορτάζ για τον Διονύση Σαββόπουλου από την εκπομπή Το Πρωινό

Στο νοσοκομείο νοσηλεύτηκε τις τελευταίες μέρες ο γνωστός τραγουδοποιός Διονύσης Σαββόπουλος. Σύμφωνα με πληροφορίες, κόλλησε κορωνοϊό για τρίτη φορά, με αποτέλεσμα η υγεία του να επιβαρυνθεί σημαντικά

Θετικός στον κορωνοϊό ο Διονύσης Σαββόπουλος

Σύμφωνα με την εφημερίδα Απογευματινή, ο καταξιωμένος Έλληνας μουσικός νοσηλεύτηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο, αφού οι γιατροί έκριναν απαραίτητη την εισαγωγή του, καθώς η κατάσταση της υγείας του είναι ήδη επιβαρυμένη λόγω υποκείμενων νοσημάτων

Ο Διονύσης Σαββόπουλος δίνει το «παρών» στο ελληνικό πεντάγραμμο από τα μέσα της δεκαετίας του '60

Ο Διονύσης Σαββόπουλος δίνει το «παρών» στο ελληνικό πεντάγραμμο από τα μέσα της δεκαετίας του '60 /Φωτογραφία NDP Photo Agency

Το πρωί της Δευτέρας, ρεπορτάζ της εκπομπής Το Πρωινό, διέψευσε ότι η κατάσταση της υγείας του τραγουδοποιού είναι κρίσιμη, αποκαλύπτοντας ότι άμεσα θα πάρει εξιτήριο.

Διονύσης Σαββόπουλος: H σπάνια δημόσια εμφάνιση με τη σύζυγό του, Άσπα

«Δεν ισχύουν τα δημοσιεύματα ότι είναι σοβαρή η κατάσταση του. Έχει δεχτεί πάρα πολλά μηνύματα, η οικογένεια του δέχεται συμπαράσταση από τον κόσμο κι αναμένεται σήμερα να πάρει εξιτήριο και η υγεία του βαίνει καλώς. Τίποτα από τα δημοσιεύματα δεν ισχύει είναι μια χαρά η υγεία του», είπε η δημοσιογράφος του ΑΝΤ1.

Θυμίζουμε ότι ο Διονύσης Σαββόπουλος νόσησε για πρώτη φορά με κορωνοϊό τον Ιούλιο του 2022 και ξανά τον Δεκέμβριο της ίδια χρονιάς.

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top