Lifelikes: Τρία αδέλφια πίσω από τα χειροποίητα κοσμήματα που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο

Μίλησαν στο star.gr για την εταιρία τους και την… οικονομική κρίση που δεν στάθηκε εμπόδιο στα όνειρά τους

​Μπορεί η οικονομική κρίση να έχει «γκρεμίσει» τα όνειρα πολλών νέων, ωστόσο, τρία αδέλφια, η Αναστασία, η Άννα και ο Παναγιώτης Γλαντζής, αποφάσισαν να κάνουν το χόμπι τους επάγγελμα και τα κατάφεραν.

1 (2).jpg

Το 2013 δημιούργησαν τα Lifelikes, μια εταιρία με χειροποίητα κοσμήματα, τα οποία έχουν βαθύτερο νόημα για αυτόν που τα φοράει, και μέσα σε τρία χρόνια, με πολλή δουλειά και προσωπικό χρόνο, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία τους και έγιναν ανταγωνιστικοί στο χώρο τους.

Εικαστικές σπουδές πάνω στην αρχιτεκτονική και τη γραφιστική είναι ο βασικός άξονας πάνω στον οποίο έχει στηριχθεί όλη η φιλοσοφία και η αισθητική των Lifelikes.

2.jpg

Οι τρεις τους μίλησαν στο star.gr για την εταιρία τους αλλά και πώς αποφάσισαν να μοιραστούν την ίδια επαγγελματική στέγη, δημιουργώντας χειροποίητα κοσμήματα (και όχι μόνο) που σήμερα ταξιδεύουν σχεδόν σε όλον τον κόσμο.

Τα Lifelikes ξεκίνησαν να πωλούνται στην Αυστραλία και στην Αμερική από Έλληνες που θέλησαν να προάγουν το ελληνικό πνεύμα στο εξωτερικό και αυτή τη στιγμή μπορεί να τα βρει κάποιος σε χώρες όπως Κύπρο, Δανία, Γερμανία, Βέλγιο, Πολωνία, Σλοβακία και Σλοβενία.

new.jpg

«Η ιδέα του Lifelikes γεννήθηκε σε μια δύσκολη οικογενειακή στιγμή την οποία προσπαθήσαμε να ξεπεράσουμε και οι τρεις μαζί μέσα από την δημιουργία» ανέφεραν και πρόσθεσαν: «Κάθε κόσμημα είναι, βασισμένο στο συναίσθημα, αντιπροσωπεύει ιδιαίτερες στιγμές και πτυχές της ζωής μας. Η συλλογή μας περιλαμβάνει πρωτότυπα συμβολικά charms με minimal γραμμές. Κάθε ένα συνοδεύεται με ένα καρτελάκι με ξεχωριστό μήνυμα. Με αυτό τον τρόπο κάνουμε το κόσμημα πιο προσωπικό. To moto μας είναι “join your feelings”».

8.jpg


Ωστόσο, η οικονομική κρίση και η υπερφορολόγηση στη χώρα μας δεν στάθηκε εμπόδιο αν και οι δυσκολίες ήταν αρκετές, ειδικά στο ξεκίνημα.

«Ήταν ο λόγος που δεν το σκεφτήκαμε δεύτερη φορά. Πιστέψαμε στον εαυτό μας, στην δουλειά μας και βάλαμε στόχο να ξεπεράσουμε κάθε δυσκολία. Άλλωστε δεν γνωρίσαμε ποτέ τα καλύτερα για να μας απογοητεύσουν τα χειρότερα» ανέφεραν.

«Η μεγαλύτερη μας δυσκολία ήταν να βρούμε άτομα με όρεξη και πείσμα για την ζωή και κατ΄επέκταση την δουλειά. Υπάρχει ειδικευμένο εργατικό δυναμικό στην Ελλάδα που όμως δεν είναι έτοιμο για δουλειά. Κάθε άλλη δυσκολία με εργατικότητα και επιμονή μπορεί να ξεπεραστεί» τόνισαν και συνέχισαν:

4.jpg

«Η οικονομική κατάσταση είναι κάτι στο οποίο προσπαθούμε να προσαρμόσουμε το προϊόν μας. Σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε κοσμήματα και αντικείμενα τέχνης σε προσιτές τιμές. Η υπερφορολόγηση φυσικά και μας αγχώνει, προσπαθούμε όμως να το ξεπεράσουμε αφού χρειαζόμαστε καθημερινή έμπνευση για δημιουργία».

Το brand name, το logo και τα Pop Up Stores

Το brand name ήταν ιδέα της Αναστασίας. «Πετάχτηκε και είπε την λέξη και κοιταχτήκαμε και οι τρεις. Ξέραμε ότι το Lifelikes θα ήταν το σήμα κατατεθέν μας! Το Lifelikes σημαίνει "η αλήθεια για την ζωή"», "κάτι το αυθεντικό". Αυτές οι έννοιες μας χαρακτηρίζουν σαν ανθρώπους αλλά χαρακτηρίζουν απόλυτα και τα κοσμήματα που σχεδιάζουμε και κατασκευάζουμε. Διότι κάθε κόσμημα κρύβει την δική του αλήθεια και είναι αυθεντικό με την έννοια ότι έχει εμπνευστεί, σχεδιαστεί και δημιουργηθεί από εμάς».

main.01_19_53_06.Still005.jpg

Το logo είναι τα αρχικά «Άλφα» από τα ονόματά τους, Αναστασία και Άννα. «Ταυτόχρονα έτσι όπως έχουν αποδοθεί στο λογότυπο το Α με φορά προς τα πάνω συμβολίζει τον αέρα και το Α με φορά προς τα κάτω συμβολίζει τη γη. Η σύνδεση και των δύο συμβολίζει την ισορροπία- ο ρόλος του Παναγιώτη» εξήγησαν.

10.jpg

Εκτός από το design και την καλή εξυπηρέτηση (μέσω του e-shop ή του τηλεφώνου) αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν είναι τα θεματικά περίπτερα. Η εταιρία πρωτοτύπησε και έφερε στην Ελλάδα τα λεγόμενα Pop Up stores. Πρόκειται για σημεία πώλησης που εμφανίζονται για λίγο χρονικό διάστημα και απρόσμενα μπροστά στον καταναλωτή.

7.jpg

Αυτό το διάστημα και για όλη την περίοδο των Χριστουγέννων θα βρείτε τα Pop up stores της εταιρίας στην είσοδο του «Riverwest» αλλά και στο Christmas Factory.

3.jpg


Οι στόχοι και τα όνειρα

Σημειώνεται ότι τα Lifelikes ήδη απασχολούν περίπου 11 υπαλλήλους, ενώ ο αριθμός αυτός αυξάνεται όταν εμφανίζονται τα θεματικά τους περίπτερα μέσα στην πόλη.

5.jpg
 

(Το Pop Up Store στο "River West")

9.jpg
Όσο για το ποιοι είναι οι στόχοι τους και τα όνειρά τους; «Όπως κάναμε το hobby μας δουλειά, έτσι προσπαθούμε να μετατρέψουμε τα όνειρά μας σε στόχους επιτυχίας. Ένας από τους στόχους μας είναι να γνωρίσει όλο και περισσότερος κόσμος την φιλοσοφία μας. Θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες ατελείωτες για τα όνειρά μας. Είμαστε τρεις και ως δημιουργικά άτομα κάθε μέρα ονειρευόμαστε κάτι διαφορετικό».

6.jpg
«Αν μας έλεγες όταν ξεκινάγαμε το πού θα φτάναμε μετά από μερικά χρόνια, δε θα το πιστεύαμε. Έχουμε ήδη επεκταθεί κάνοντας custom made κοσμήματα, εταιρικά δώρα ενώ συνεχίζουμε ακάθεκτοι στο παιδικό δημιουργώντας το minilifelikes που θα είναι τα πάντα για το παιδί. Από τα μαρτυρικά μέχρι και τις προσκλήσεις, προσφέροντας όλο και περισσότερες υπηρεσίες υψηλής αισθητικής στους πελάτες μας».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO.

Ρεπορτάζ: Στέλλα Αθανασάκη

Ε-mai: sathanasaki@star.gr

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top