Αλίκη Κατσαβού: Το πρώτο καλοκαίρι μετά τον θάνατο του Κώστα Βουτσά

Μας δείχνει πώς περνά με τον γιο της, Φοίβο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Το πρώτο καλοκαίρι χωρίς τον Κώστα Βουτσά περνά η Αλίκη Κατσαβού μαζί με τον γιο της, Φοίβο Βουτσά, όμως η γνωστή ηθοποιός προσπαθεί να μην πτοείται. 

Ο τεσσάρων ετών γιο της αποτελεί την προτεραιότητά της! Πρόσφατα, μαμά και γιος επισκέφτηκαν το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος προκειμένου να κάνουν μια ξεχωριστή βόλτα μέσα στην Αθήνα.

«Χθες στο πάρκο ο Φοίβος συνάντησε έναν νέο φίλο τον Νικόλα που ήταν εκεί με τη δασκάλα του την Ειρήνη. Μπήκε γρήγορα με μεγάλη χαρά στην παρέα τους, που την αποτελούσε κι η Άννα με τη Μυρτώ κι απόλαυσε τις διασκεδαστικές και παιδαγωγικές δραστηριότητες μαζί με μπόλικο κυνηγητό και γέλια», έγραψε η Αλίκη Κατσαβού στην ανάρτησή της στο Instagram.

Αλίκη Κατσαβού: Το πρώτο καλοκαίρι μετά τον θάνατο του Κώστα Βουτσά

Αλίκη Κατσαβού: Το πρώτο καλοκαίρι μετά τον θάνατο του Κώστα Βουτσά

Αλίκη Κατσαβού: Το πρώτο καλοκαίρι μετά τον θάνατο του Κώστα Βουτσά

Αλίκη Κατσαβού: Το πρώτο καλοκαίρι μετά τον θάνατο του Κώστα Βουτσά

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top