Όλα συγκλίνουν ότι η κατάσταση των ελαστικών της μοιραίας Porsche που οδηγούσε ο Γιώργος Βακάκης έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο τροχαίο δυστύχημα της περασμένης Κυριακής που σόκαρε το Πανελλήνιο, παρασέρνοντας στο θάνατο 4 νέους ανθρώπους. Οι ειδικοί λένε πως η πίεση στα λάστιχα είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί.

«Όσο καλά είναι τα λάστιχα, τόσο καλό είναι το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο πατάει σε 4 ρόδες. Αν αυτές οι 4 ρόδες δεν είναι σωστές, το αποτέλεσμα είναι αυτό» τονίζει στο Star ο Θωμάς Παπαπάσχος, εκπαιδευτής ασφαλούς οδήγησης.

Όπως θα δείτε και στο video, o κύριος Θωμάς Παπαπάσχος, οδηγεί με 60 χιλιόμετρα το καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο. Περνάει τους κώνους και δεν χάνει σε καμία στιγμή τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

ΤΙ συμβαίνει όμως όταν δεν προσέχουμε την πίεση των ελαστικών; Όταν αλλάζει η εποχή, ξεφουσκώνουν και ο οδηγός δεν το έχει αντιληφθεί;

Με την ίδια ταχύτητα, και τους κώνους στο ίδιο σημείο, ο Θωμάς Παπαπάσχος ξαφνικά χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Δυσκολεύεται να το επαναφέρει με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να κινείται χωρίς κανέναν έλεγχο:

«Όσα περισσότερα χιλιόμετρα πηγαίνουμε τόσο μεγαλώνει η απόσταση κινητοποίησης και αυτό μπορεί να είναι μοιραίο για την ζωή μας» εξηγεί ο εκπαιδευτής ασφαλούς οδήγησης στο Star.

Να σημειώσουμε, ότι ένας στους 10 οδηγούς σε όλες τις χώρες της Ευρώπης κυκλοφορεί το όχημά του με επικίνδυνα φθαρμένα ελαστικά ή που δεν έχουν τη σωστή πίεση. Σύμφωνα με στοιχεία πανευρωπαϊκής έρευνας που κοινοποίησε στην ΕΛΠΑ η βρετανική Λέσχη Αυτοκινήτου, ο οδηγός αυτός έχει κατά 50% αυξημένη πιθανότητα να πάθει ατύχημα.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO.

 

 

 

Tags: