Αγορές με SMS: Σενάριο για νέο κωδικό «7» στο 13033

«Αγκάθι» οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις για την αγορά

Πρόταση για νέο κωδικό «7» στα SMS του 13033, ειδικά για τα ψώνια μας, έχει πέσει στο τραπέζι μετά τον συνωστισμό του Σαββατοκύριακου. Την ίδια ώρα, οι μικρομεσαίοι έμποροι παλεύουν να κρατήσουν όρθια τα μαγαζιά τους, ενώ οι περισσότεροι καταναλωτές φαίνεται να ψωνίζουν από το διαδίκτυο. Η αυτοψία στην αγορά είναι του Γιώργου Σαραντάκου, ενώ η Άννα Σταματιάδου παρουσίασε τα στοιχεία στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.  

Αγορά: Το άνοιγμα και οι εκπτώσεις έφεραν ουρές έξω από τα καταστήματα! 

Την επόμενη Κυριακή θα είναι και πάλι ανοιχτά τα καταστήματα με διευρυμένο ωράριο, η διορία όμως προβληματίζει τους καταναλωτές.

Φόβοι για τρίτο lockdown λόγω κοσμοσυρροής στα καταστήματα

Μια από τις προτάσεις, ώστε να προλαβαίνουμε τα ψώνια μας, είναι να στέλνουμε τον «κωδικό 7» για να πάμε στο σούπερ μάρκετ και να στέλνουμε άλλο sms για το shopping therapy.

Αποκάλυψη: Ούτε «κόφτης» στα SMS, ούτε χρονόμετρο μέσω του e- katanalotis

«Η πρόταση μας είναι η εξής: να υπάρχει ένας έξτρα κωδικός για καταστήματα με είδη πρώτης ανάγκης και να υπάρχει ένας ξεχωριστός κωδικός, για παράδειγμα ο κωδικός 2 που να είναι για τα υπόλοιπα καταστήματα λιανεμπορίου» εξηγεί ο Λευτέρης Κιοσές,  Γενικός Διευθυντής του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).

Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών προτείνει επίσης να μπαίνει ένα άτομο ανά 10 τ.μ. στα καταστήματα και όχι ένας πελατης ανά 25 τ.μ. που ισχύει σήμερα. Λοιμωξιολόγοι και κυβέρνηση εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα. 

«Αγκάθι» οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις για την αγορά

Επτά στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις δηλώνουν αδυναμία να καλύψουν τις ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις και τις οφειλές που δημιουργήθηκαν την περίοδο της πανδημίας.

«Το 39% των εμπορικών επιχειρήσεων είχαν τζίρους, οι οποίοι ήταν χειρότεροι από την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα , το 61% είχε τζίρους ίδιους ή καλύτερους. Παρόλα αυτά οι προσδοκίες δεν επιβεβαιώθηκαν» είπε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου της Αθήνας, Σταύρος Καφούνης.

«Καλπάζει» το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας

Την ίδια ώρα, οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις ένδυσης και υπόδησης σημείωσαν αύξηση 54,96% σε σύγκριση με το 2019.  Τα «ρούχα σπιτιού» είχαν τεράστια άνοδο. Όπως επίσης και ό,τι σχετίζεται με τη μετακίνηση 6, δηλαδή αθλητικά και φόρμες. Στους μεγάλους χαμένους είναι ό,τι συνδέεται με τη διασκέδαση. Η ζήτηση για γόβες και κοστούμια έπεσε κατακόρυφα. 

Δείτε ολόκληρο το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Star