Αντιδράσεις για το νέο σήμα των μακεδονικών προϊόντων

Διαμάχη μεταξύ υποστηρικτών και επικριτών

Ντόρος ξέσπασε για το νέο εμπορικό σήμα των μακεδονικών προϊόντων, το οποίο σχεδίασε ο ομογενής και ειδικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού, Στηβ Βρανάκης. 

Παρουσιάστηκε ενώπιον Μητσοτάκη το σήμα των Μακεδονικών Προϊόντων

Οι παραγωγοί και οι επιχειρηματίες από τη Βόρειο Ελλάδα ελάχιστα ενδιαφέρονται για το… φαίνεσθαι του σήματος. Κόπτονται όμως για την ουσία, δηλαδή μια ένδειξη που θα ξεχωρίζει τα προϊόντα που παράγονται στη Μακεδονία.

Το νέο σήμα Macedonia the GReat παραπέμπει στην Ελλάδα, χωρίς να γίνεται σύνδεση με το Greece, που θα μπορούσε να προσκρούσει στη Συμφωνία των Πρεσπών. 

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

«Είχαμε αναλάβει ως κυβέρνηση να προστατεύσουμε το brand Μακεδονία. Θα το κάνουμε αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες που έχουμε στη διάθεσή μας» τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από το Thessaloniki Summit.

Μητσοτάκης από την Ημαθία: Στηρίζουμε τα μακεδονικά προϊόντα 

O πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας πάντως κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι το σήμα για  τα μακεδονικά προϊόντα «είναι κακέκτυπο του σήματος της Νέας Δημοκρατίας».  

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΗΒ ΒΡΑΝΑΚΗΣ 

Ο Στηβ Βρανάκης, ειδικός σύμβουλος του πρωθυπουργού, με προϋπηρεσία στα υψηλά κλιμάκια της Google, είναι ο άνθρωπος που σχεδίασε το βασικό λογότυπο αλλά και τις εκδοχές του.

Ο πατέρας του είναι από το Καλλικράτη στα Σφακιά, μεγάλωσε στον Καναδά, αλλά όπως  δηλώνει ο ίδιος  αισθάνεται Κρητικός.

Η Αφροδίτη Κράβαρη, επικοινωνιολόγος, δηλώνει στο Star: «Η επιλογή της γραμματοσειράς αν και με κεφαλαία είναι πάρα πολύ εύστοχη και πάρα πολύ ευανάγνωστη για τον θεατή».

Ο υφυπουργός Μακεδονίας - Θράκης Θόδωρος Καράογλου σχολίασε στον Real Fm ότι αντιδράσεις υπήρξαν και για το προηγούμενο σήμα: «Κι εγώ έχω πάρει επιστολές όπου το παλιό,  όπως είχε παρουσιαστεί το μ το μικρό, αν θυμάστε,  στο πρώτο logo που είχε παρουσιάσει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων λέγανε ότι είναι το σήμα του αντίχριστου, γιατί κάπου γίνονται εξάρια… Τι να πω τώρα; Αυτά είναι ιστορίες με φίδια». 

Για την απόκτηση του σήματος έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον 2.000  εταιρείες. Τώρα οι αρμόδιοι κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να κατοχυρωθεί το σήμα στο Ευρωπαϊκό Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας, στο Αλικάντε της Ισπανίας.