Ανακοίνωση σχετικά με τους τρόπους που μπορούν να επικοινωνούν οι καταναλωτές του ρεύματος στις έκτακτες συνθήκες όπως αυτές διαμορφώνονται από την πανδημία, εξέδωσε ο ΔΕΔΔΗΕ.
Επτά μειώσεις φόρων για επιχειρήσεις και ιδιώτες λόγω κορωνοϊού
Oι πελάτες συγκεκριμένα όπως ανακοινώνεται από την εταιρεία, μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500, ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας ΕΔΩ.
Επιπλέον, για την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης, ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ. ΥΔΕ - Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ.), οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Περιοχών, οι οποίες είναι αναρτημένες στον ιστότοπο της Εταιρίας.
Φθηνότερο ρεύμα: Τι ώρες ισχύει το θερινό ωράριο
Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη - όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή Σύμβασης Σύνδεσης - ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνον κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.