Τέλη κυκλοφορίας 2017: Το φορολογικό βάρος στα καινούργια αυτοκίνητα

"Θα είναι πιο δίκαια και πιο αναλογικά από πέρυσι" διαμήνυσε ο Αλεξιάδης

​«Τα τέλη κυκλοφορίας 2017 θα είναι πιο δίκαια και πιο αναλογικά από την προηγούμενη χρονιά» διαμήνυσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης, επισημαίνοντας ότι «το φορολογικό βάρος θα μεταφερθεί από τα παλιά και φθηνά αυτοκίνητα στα νεότερα και πιο ακριβά».
«Δεν είναι λογικό κάποιος που έχει ένα αυτοκίνητο του 1995 να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 800 ή 1.000 ευρώ. Αυτοί οι παραλογισμοί πρέπει να σταματήσουν» ανέφερε χαρακτηριστικά στην ΕΡΤ.
Ο ίδιος έκανε λόγο για μεγάλο κύμα κατάθεσης πινακίδων και όπως είπε «θέλουμε να δώσουμε κίνητρα να πάρει πίσω ο κόσμος τα αυτοκίνητά του».
Κατά συνέπεια, τα νέα αυτοκίνητα, αυτά που αγοράστηκαν την τελευταία 5ετία και ειδικότερα αυτά που έχουν υψηλή εμπορική αξία θα επιβαρυνθούν κατά πολύ.
Όπως σας έχουμε ενημερώσει στο star.gr, εξετάζεται μείωση 10% των τελών κυκλοφορίας για ΙΧ άνω των 2.000 κυβικών και ηλικίας άνω των 10 ετών.
Τον λογαριασμό, όμως για αυτές τις μειώσεις θα κληθούν να πληρώσουν με αυξήσει�� στα τέλη, οι φορολογούμενοι με ΙΧ μεσαίου και μικρού κυβισμού ηλικίας έως 10 ετών.
Αυτό θα γίνει με υπολογισμό των τελών με βάση τους ρύπους για ΙΧ που έχουν κυκλοφορήσει από το 2007, με μείωση του ορίου ρύπων για την απαλλαγή από τα τέλη από τα 90 γραμμάρια που ισχύει σήμερα διοξειδίου του άνθρακος έως και τα 80 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα, ενώ εξετάζεται μεγαλύτερη αύξηση των τελών για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που έχουν γεμίσει τους δρόμους.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top