Έτσι εξηγείται γιατί βλέπουμε συχνά μουτρωμένους και νευριασμένους ψιλικατζήδες...!!!!

Ρίξτε μια ματιά στις πωλήσεις τους και θα καταλάβετε !

Έτσι εξηγείται γιατί βλέπουμε συχνά μουτρωμένους και νευριασμένους ψιλικατζήδες...!!!!

​Τι και αν μετράνε και ξανά μετράνε τα τσιγάρα, τα παγωτά και τα αναψυκτικά τους;;; Όσο κα�� αν γράφουν και σβήνουν στα τεφτέρια τους, ο λογαριασμός ΔΕΝ βγαίνει και το μαγαζί (σχεδόν) μέσα μπαίνει …. Αυτή είναι η εικόνα που παίρνουμε τουλάχιστον από την ICAP για τα περίπτερα, τα ψιλικατζίδικα και τα παντοπωλεία!!!

Μπορεί να υπάρχει έντονη κινητικότητα στον κλάδο, μπορεί το 2012 να απελευθερώθηκε το επάγγελμα του περιπτερά και η πώληση των καπνικών προϊόντων, η οποία συμφέρει πολύ τα έσοδα αυτών των καταστημάτων, ωστόσο οι ταμειακές μηχανές παραμένουν… αδειανές!!!

Πάμε στα … νούμερα!

Πιο συγκεκριμένα, μείωση 10,5% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις των καταστημάτων μικρής λιανικής το 2012, ενώ για το 2013 προβλέπεται περαιτέρω μείωση της τάξης του 9,5%.

Οι περικοπές στους μισθούς και τις συντάξεις, ο περιορισμός των “παρορμητικών” αγορών και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από το οργανωμένο λιανεμπόριο, επηρέασε τις συνολικές πωλήσεις του κλάδου τα τελευταία έτη!

Αν σε όλη αυτή την εικόνα προσθέσουμε και τα… βερεσέ που έχουν γεμίσει τα βιβλιαράκια και τα ημερολόγια των ψιλικατζήδων, τότε καταλαβαίνουμε ότι οι απώλειες του κλάδου είναι πολύ μεγαλύτερες......

Οι καταναλωτές προτιμούν τους …παντοπώλες !!!!

Τα παντοπωλεία/ mini markets εκτιμάται ότι κάλυψαν περίπου το 44% των συνολικών πωλήσεων των καταστημάτων μικρής λιανικής, το 2012, ενώ τα περίπτερα και τα καταστήματα ψιλικών απέσπασαν το 35% και 21% αντίστοιχα!!!! Με τέτοια στοιχεία… πώς να μην χάσουν το χαμόγελο τους οι άνθρωποι;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top