Και κάπως έτσι η εφορία από ΚΟΛΑΣΗ θα γίνει ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ για τους Έλληνες ….!!!!!!!!!!!!!

Το «σαβουάρ βιβρ» που θα ΠΡΕΠΕΙ να υιοθετήσουν οι εφοριακοί!

Και κάπως έτσι η εφορία από ΚΟΛΑΣΗ θα γίνει ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ για τους Έλληνες ….!!!!!!!!!!!!!
Πρώτη δημοσίευση: 14:20
Το «Κατά Ιωάννην (Στουρνάρα) Ευαγγέλιον» είναι αυτό που θα πρέπει να μάθουν απέξω και ανακατωτά οι εφοριακοί!!! Δεν πρόκειται για βιβλίο της Καινής Διαθήκης αλλά για μια εγκύλιο του Υπουργείου Οικονομικών που περιλαμβάνει ένα σύνολο συμβουλών για όλους όσους εργάζονται στις εφορίες με γνώμονα τη σωστή συμπεριφορά, την εργατικότητα, την συνεργασία, την…. και όχι το ΦΑΚΕΛΑΚΙ!!!!!
Bible By Candlelight.jpg

Πως ΠΡΕΠΕΙ να είναι ο εφοριακός-υπόδειγμα;

1) Να είναι ευγενικός και ΟΧΙ να σε καλημερίζει με μπινελίκια, νεύρα και μούτρα!

2)Να είναι εξυπηρετικός και ΟΧΙ να σε στέλνει από γραφείο σε γραφείο για πλάκα!

3)Να είναι αμερόληπτος και ΟΧΙ να βάζει την υπογραφή του μόνο σε συγγενείς, γείτονες και σε πρόσωπα που γουστάρει!

4)Να είναι εργατικός και ΟΧΙ ειδικός σε πασιέντζες, καφεμαντείες και κους κους !!!

5)Να είναι τυπικός και ΟΧΙ να πηγαίνει στο γραφείο του αφού πρώτα περάσει από 10 καφετέριες!!!

6)Να είναι συνεργάσιμος και ΟΧΙ να κάνει διάλογο μόνο με τους deliverάδες!!!!

7)Να είναι ευσυνείδητος και ΟΧΙ να επιμελείται μόνο τα μαλλιά, τα νύχια και την τσέπη του!

8)Να είναι εχέμυθος και ΟΧΙ να βγάζει στη φόρα τις υποθέσεις των φορολογουμένων σαν άλλος πανελίστας!

9)Να είναι αδιάφθορος και ΟΧΙ με master στο φακελάκι!!!!

ΚΗΔΕ: Κώδικας Ηθικής Δεοντολογίας Εφοριακών!

Ο εφοριακός στην Ελλάδα του 2013 θα ΠΡΕΠΕΙ επίσης:

1) Να διορθώνει αμέσως το οποιοδήποτε λάθος θίγει δικαιώματα κάποιου πολίτη και ΟΧΙ να χύνει φραπέδες από την απροσεξία του πάνω στα χαρτιά των φορολογουμένων

2) Να απαντά με συνέπεια στα αιτήματα των πολιτών είτε γραπτώς, είτε τηλεφωνικώς είτε αυτοπροσώπως ακόμη και αν εκείνη τη στιγμή λύνει στο κινητό του τα προσωπικά του!

3) Να συνεργάζεται με τους συναδέλφους του και ΟΧΙ μόνο να τους κουτσομπολεύει, διότι μόνο όταν οι υπάλληλοι μιας υπηρεσίας επιλέξουν να συνεργαστούν μεταξύ τους για να κάνουν πραγματικότητα τις διατάξεις του παρόντος Κώδ��κα, με την καθημερινή εφαρμογή των αρχών του, θα αναδειχθεί η πραγματική του αξία!

4) Να είναι συνεπής στο ωράριό του και ΟΧΙ να πηγαίνει στη δουλειά μόνο όταν δεν έχει τι άλλο καλύτερο να κάνει

5) Να εργ��ζεται πέραν του ωραρίου όταν υπάρχει ανάγκη και ΟΧΙ να φεύγει μια και δύο ώρες νωρίτερα και καλά για να προλάβει ανοιχτές τις τράπεζες!!!!!!!!!!!!!!

6) Να θέτει τις ηθικές αρχές πάνω από το ατομικό κέρδος ή συμφέρον και ΟΧΙ να εργάζεται με βάση τα γλυκά, τα λεφτά και τα τελάρα με φρούτα που θα του φέρουν από το χωριό!!!!!!!!!

7) Να νουθετεί συνάδελφό του σε περίπτωση που αντιλαμβάνεται ότι είναι έτοιμος να προβεί σε μια ενέργεια, η οποία έρχεται σε αντίθεση με τον Κώδικα. Να τον βοηθά να καταλάβει ότι αυτό που πρόκειται να κάνει δεν επιτρέπεται και ότι πρόκειται για λάθος που θα μπορούσε να στοιχίσει ακριβά και στον ίδιο και στην υπηρεσία και ΟΧΙ να τον απειλεί πως θα τον καρφώσει αν δεν πάρει και αυτός το κάτι τις του!!!

8) Να χρησιμοποιεί την υλική ιδιοκτησία όπως τα τηλέφωνα, τους υπολογιστές, την πρόσβαση στο Διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τα φωτοαντιγραφικά μηχανήματα μόνο για δουλειά της υπηρεσίας και περιστασιακά για μη επαγγελματικούς σκοπούς και μόνο εάν μια τέτοια χρήση είναι λογική και περιορισμένης διάρκειας και δεν εμποδίζει την εργασία και ΟΧΙ να βγάζει φωτοτυπίες τα βιβλία και τα βοηθήματα των παιδιών του!!!!!!!!!!

Στο «κατά Ιωάννην (Στουρνάρα) Ευαγγέλιον» του Υπουργείου Οικονομικών τα πειθαρχικά παραπτώματα των υπαλλήλων, είναι τα εξής:

- Η χρησιμοποίηση της δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας ή πληροφοριών που κατέχει ο υπάλληλος λόγω της υπηρεσίας ή της θέσης του, για εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων του ίδιου �� τρίτων προσώπων,

- Η αδικαιολόγητη άρνηση προσέλευσης για ιατρική εξέταση,

- Η άμεση ή μέσω τρίτου προσώπου συμμετοχή σε δημοπρασία την οποία διενεργεί επιτροπή, μέλος της οποίας είναι ο υπάλληλος ή όταν η επιτροπή αυτή υπάγεται στην αρχή στην οποία ο υπάλληλος υπηρετεί,

- Η άσκηση κριτικής των πράξεων της προϊσταμένης αρχής που γίνεται δημοσίως, γραπτώς ή προφορικώς, με σκόπιμη χρήση εν γνώσει εκδήλως ανακριβών στοιχείων ή με χαρακτηριστικά απρεπείς εκφράσεις,

-Η χρησιμοποίηση τρίτων προσώπων για την απόκτηση υπηρεσιακής εύνοιας ή την πρόκληση ή ματαίωση εντολής της υπηρεσίας,

-Η σύναψη στενών κοινωνικών σχέσεων με πρόσωπα, με αφορμή το χειρισμό θεμάτων αρμοδιότητας του υπαλλήλου από την αντιμετώπιση των οποίων εξαρτώνται ου��ιώδη συμφέροντα των προσώπων αυτών,

-Η φθορά λόγω ασυνήθιστης χρήσης, η εγκατάλειψη ή η παράνομη χρήση πράγματος το οποίο ανήκει στην υπηρεσία,
-Η άσκηση εργασίας ή έργου με αμοιβή χωρίς προηγούμενη άδεια της υπηρεσίας,
-Η απλή απείθεια,
-Η παράλειψη από τα πειθαρχικά όργανα δίωξης και τιμωρίας πειθαρχικού παραπτώματος,
-Η μη τήρηση του ωραρίου από τον υπάλληλο και η παράλειψη του προϊσταμένου να ελέγχει την τήρησή του,
-Η αμέλεια ή ατελής εκπλήρωση του υπηρεσιακού καθήκοντος,
- Η αδικαιολόγητα μη έγκαιρη σύνταξη ή η σύνταξη μεροληπτικής έκθεσης αξιολόγησης ή η σύνταξη έκθεσης με κρίσεις ή χαρακτηρισμούς που δεν εξειδικεύονται με αναφορά συγκεκριμένων στοιχείων,
-Πράξεις με τις οποίες εκδηλώνεται άρνηση αναγνώρισης του Συντάγματος ή έλλειψη αφοσίωσης στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία,
- Κάθε παράβαση υπαλληλικού καθήκοντος που προσδιορίζεται από τις υποχρεώσεις που επιβάλλουν στον υπάλληλο οι κείμενες διατάξεις, εντολές και οδηγίες,
- Η παράβαση καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή άλλους ειδικούς ποινικούς νόμους,
- Η απόκτηση οικονομικού οφέλους ή ανταλλάγματος προς όφελος του ιδίου του υπαλλήλου ή τρίτου προσώπου, κατά την άσκηση των καθηκόντων του ή εξ αφορμής αυτών,
- Η αναξιοπρεπής ή ανάρμοστη ή ανάξια για υπάλληλο συμπεριφορά εντός ή εκτός υπηρεσίας,
- Η παράβαση της αρχής της αμεροληψίας,
- Η παραβίαση της αρχής της ισότητας των ίσων ευκαιριών και της ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών,
- Η παράβαση της υποχρέωσης εχεμύθειας,
- Η σοβαρή απείθεια,
- Η αδικαιολόγητη αποχή από την εκτέλεση των καθηκόντων,
- Η αδικαιολόγητη προτίμηση νεότερων υποθέσεων με παραμέληση παλαιότερων,
- Η άρνηση παροχής πληροφόρησης στους πολίτες και τις αρχές,
- Η μη έγκαιρη απάντηση σε αιτήσεις και αναφορές πολιτών σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

ΑΜΗΝ…… ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ…………………!!!!!!!!!!!

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top