Επιμένουν… διαδικτυακά οι Έλληνες αγοραστές: Αυξήθηκαν 19% οι πωλήσεις στο ίντερνετ!

«Το διαδίκτυο είναι το μέλλον των πωλήσεων» εκτιμούν 9 στους 10

Στο συμπέρασμα ότι διανύουμε μεταβατική περίοδο από τη φυσική στην ηλεκτρονική πώληση κατέληξε η έρευνα της Focus Bari για το 4ο συνέδριο Distance Selling & e-Commerce.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα ευρήματα της έρευνας, οι Έλληνες επιμένουν… διαδικτυακά στις αγορές τους: το 2012, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 19% των online καταναλωτών -δηλαδή όσων έκαναν τουλάχιστον μία online αγορά, τους τελευταίους έξι μήνες- έναντι 14%, το 2011.
Παράλληλα, οι προβλέψεις των ερωτηθέντων για τις προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας στο άμεσο μ��λλον, όσον αφορά στον κύκλο εργασιών, δείχνουν ότι το 77% αναμένει αρκετά ανοδική πορεία, ενώ το 18% θεωρεί ότι θα είναι πολύ ανοδική.
Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες οι 5 κατηγορίες προϊόντων, που θα αναπτυχθούν περισσότερο στο άμεσο μέλλον, είναι οι εξής: Εισιτήρια/ξενοδοχεία, ρούχα, είδη σούπερ μάρκετ, ηλεκτρονικά, Η/Υ, κινητά, tablets και παπούτσια.
Ωστόσο, ένα βασικό πρόβλημα που επισημαίνουν οι αγοραστές του διαδικτύου είναι ότι μια φωτογραφία δεν είναι πάντα στο 100% αντιπροσωπευτική της πραγματικής «εικόνας» του προϊόντος: Σε ποσοστό 95%, οι ερωτηθέντες θεωρούν μειονέκτημα για τους e-shoppers ότι δεν έχουν το φυσικό έλεγχο του προϊόντος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top