Επιμένουν… διαδικτυακά οι Έλληνες αγοραστές: Αυξήθηκαν 19% οι πωλήσεις στο ίντερνετ!

«Το διαδίκτυο είναι το μέλλον των πωλήσεων» εκτιμούν 9 στους 10

Επιμένουν… διαδικτυακά οι Έλληνες αγοραστές: Αυξήθηκαν 19% οι πωλήσεις στο ίντερνετ!
Στο συμπέρασμα ότι διανύουμε μεταβατική περίοδο από τη φυσική στην ηλεκτρονική πώληση κατέληξε η έρευνα της Focus Bari για το 4ο συνέδριο Distance Selling & e-Commerce.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα ευρήματα της έρευνας, οι Έλληνες επιμένουν… διαδικτυακά στις αγορές τους: το 2012, παρατηρήθηκε αύξηση κατά 19% των online καταναλωτών -δηλαδή όσων έκαναν τουλάχιστον μία online αγορά, τους τελευταίους έξι μήνες- έναντι 14%, το 2011.
Παράλληλα, οι προβλέψεις των ερωτηθέντων για τις προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας στο άμεσο μ��λλον, όσον αφορά στον κύκλο εργασιών, δείχνουν ότι το 77% αναμένει αρκετά ανοδική πορεία, ενώ το 18% θεωρεί ότι θα είναι πολύ ανοδική.
Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες οι 5 κατηγορίες προϊόντων, που θα αναπτυχθούν περισσότερο στο άμεσο μέλλον, είναι οι εξής: Εισιτήρια/ξενοδοχεία, ρούχα, είδη σούπερ μάρκετ, ηλεκτρονικά, Η/Υ, κινητά, tablets και παπούτσια.
Ωστόσο, ένα βασικό πρόβλημα που επισημαίνουν οι αγοραστές του διαδικτύου είναι ότι μια φωτογραφία δεν είναι πάντα στο 100% αντιπροσωπευτική της πραγματικής «εικόνας» του προϊόντος: Σε ποσοστό 95%, οι ερωτηθέντες θεωρούν μειονέκτημα για τους e-shoppers ότι δεν έχουν το φυσικό έλεγχο του προϊόντος.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top