Κίνημα «ρίξτε τις τιμές»: Η κρίση άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων

Κυνηγούμε προσφορές, συγκρίνουμε τιμές, ψάχνουμε στο διαδίκτυο…

Κίνημα «ρίξτε τις τιμές»: Η κρίση άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων
Η κρίση θέλει… ψάξιμο!
Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων εν μέσω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που διανύουμε έχουν αλλάξει και μάλιστα προς το καλύτερο αφού τα νοικοκυριά «συμμάζεψαν» τα έξοδα τους κατά 250 εκ. ευρώ το 2012.
Όπως αναφέρει η έρευνα του Ινστιτούτου ��ρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), τα ελληνικά νοικοκυριά πλέον «κυνηγούν» τις προσφορές, συγκρίνουν τις τιμές σε διάφορα προϊόντα και «σκανάρουν» το διαδίκτυο σε αναζήτηση των καλύτερων προσφορών.
Συγκεκριμένα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας του ΙΕΛΚΑ, σε δείγμα 2.000 καταναλωτών σε όλη τη χώρα οι Έλληνες -προκειμένου να βρουν το φθηνότερο καλάθι αγορών- συγκρίνουν, πληροφορούνται και επιλέγουν για τις προφορές όλο και περισσότερες από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι περίπου 8 στους 10 Έλληνες (82%) αγοράζουν πλέον περισσότερα προϊόντα σε προσφορά σε σχέση με το διάστημα πριν από την οικονομική κρίση. Παράλληλα, το 72% επισημαίνει ότι η συνήθεια αυτή δεν είναι προσωρινή και θα διατηρηθεί και αφού ξεπεραστεί η κρίση, δείχνοντας ότι παγιώνεται ως καταναλωτική τάση.
Ανάλογο ποσοστό (80%) δηλώνει ότι συγκρίνει περισσότερο τις τιμές ανάμεσα στα προϊόντα σε σχέση με το παρελθόν, ενώ 6 στους 10 καταναλωτές (62%) εξομολογούνται ότι αναζητούν πλέον πιο εντατικά προσφορές μέσω προωθητικών φυλλαδίων των αλυσίδων σούπερ μάρκετ καθώς και στο διαδίκτυο.
Όπως αναφέρει η έρευνα, το 2012 τα νοικοκυριά εξοικονόμησαν περίπου 140 εκατ. ευρώ επιλέγοντας για τις αγορές τους προϊόντα σε προσφορά, ενώ συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων πιστότητας (loyalty cards) που έχουν οι περισσότερες αλυσίδες και επιβραβεύουν τους πελάτες με δωροεπιταγές ή επιστροφές χρημάτων τους (ανάλογα με το ύψος των αγορών τους), το όφελος ξεπέρασε τα 250 εκατ. ευρώ…
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top