H πολυπολιτισμικότητα των φετινών Σεπτεμβριανών εξωφύλλων

Γιατί είναι τα πιο σημαντικά τεύχη των περιοδικών Μόδας

«Τα Σεπτεμβριανά τεύχη είναι γεμάτα με διαφημίσεις και μεγάλες φωτογραφήσεις, κάνοντας τα τεράστια σε φυσικό μέγεθος –παραπάνω από 2 κιλά σε βάρος. Όσο πιο μεγάλο το τεύχος είναι και το κόστος του να πάρεις μέρος σ’ αυτό. Για την Vogue, η τιμή για μια ολοσέλιδη διαφήμιση είναι περίπου $200.000 δολάρια. Για να πουλήσει πραγματικά το περιοδικό και οι διαφημίσεις του, είναι το περιεχόμενό του που έχει την μεγαλύτερη σημασία. Τα εξώφυλλα των Σεπτεμβριανών τευχών, σχεδιάζονται 6 με 8 μήνες πριν και περιλαμβάνουν συνήθως υψηλής σημασίας πρόσωπα. Γι’ αυτό και τα είναι τόσο μεγάλο ζήτημα τα τεύχη Σεπτεμβρίου» --Yara Shahidi.

Τώρα που ξεκαθαρίσαμε τον λόγο που είναι τόσο σημαντικά τα λεγόμενα “September Issues”, φέτος παρατήρησα κάτι θαυμάσιο: την πολυπολιτισμικότητα.

Πολλά σημαντικά περιοδικά Μόδας, στα φετινά τεύχη Σεπτεμβρίου, φιλοξενούν στο εξώφυλλό τους σταρ που δεν είναι οι τυπικές, λευκές, ξανθιές, πετυχημένες Αμερικανίδες. Πρόκειται για μαύρες γυναίκες, εξίσου λαμπερές και όμορφες. Γυναίκες που προμοτάρουν την θετική έννοια της διαφορετικότητας, του φεμινισμού και δυναμισμού, ως προς το γυναικείο φύλο και όχι μόνο.

Αυτές οι γυναίκες, είτε με τις εμφανίσεις τους, είτε με το ταλέντο, την δουλειά και τις απόψεις τους, προσφέρουν μια υγιή εικόνα του γυναικείου φύλου.

Ας ελπίσουμε, την επόμενη φορά αυτή η είδηση να μην είναι κάποιο ιδιαίτερο νέο και απλά να μας γίνει συνήθεια.

Rihanna, Vogue UK

 

Beyoncé, Vogue US

 

Slick Woods, ELLE UK

 

 

Lupita Nyong’o, Porter Magazine

 

Ebony, Issa Rae

 

Zendaya, Marie Claire

 

Tracee Ellis Roos, ELLE Canada

 

Adwoa Aboah & Naomi Campbell, LOVE Magazine

 

Tiffany Haddish, Glamour

 

Συντάκτης : Kelly Novak

Πηγή: allyou.gr