Πτώση διαφήμισης σε επίπεδα ρεκορ

Για τα τηλεοπτικά κανάλια

H πτώση της διαφημιστικής δαπάνης, καταγράφει ρεκόρ χαμηλών ποσοστών στα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Το Βήμα», τον Οκτώβριο του 2010 η πτώση σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009 είναι 40%, την ώρα που από την αρχή της χρονιάς ως σήμερα η μείωση εσόδων φθάνει το ποσοστό 15%.

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι το 2009 είχε χαρακτηριστεί μέχρι πρότινος ως το χειρότερο οικονομικό έτος για τα έσοδα των ΜΜΕ.




ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top