Την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Digital Media (DIME) Awards 2021, των βραβείων για τα Ψηφιακά Μέσα, που διοργάνωσε η BOUSSIAS, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο του digital publishing.
To Star σε συνεργασία με την εταιρία adjust, απέσπασε 7 βραβεία (2 GOLD, 2 SILVER, 3 BRONZE) στην ενότητα “Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing” στις κατηγορίες:
- Best Engagement Strategy για το τηλεοπτικό πρόγραμμα MasterChef 5, βραβείο GOLD
- Best Engagement Strategy για το τηλεοπτικό πρόγραμμα GNTM 3, βραβείο BRONZE
- Best Use of Instagram για το τηλεοπτικό πρόγραμμα MasterChef 5, βραβείο GOLD
- Best Use of Instagram για το τηλεοπτικό πρόγραμμα GNTM 3, βραβείο SILVER
- Best Use of Facebook για το τηλεοπτικό πρόγραμμα MasterChef 5, βραβείο SILVER
- Best Use of Facebook για το τηλεοπτικό πρόγραμμα GNTM 3, βραβείο BRONZE
- Best Use of Other Social Media Platforms (Twitter) για το τηλεοπτικό πρόγραμμα MasterChef 5, βραβείο BRONZE
Τα βραβεία παρέλαβαν η Δ/ντρια Γραφείου Τύπου & Επικοινωνίας του Star, Ζωρζέτα Ζαχαρτζή και η Ζωή Κλωσίδη.
Ζωρζέτα Ζαχαρτζή - Ζωή Κλωσίδη
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 29 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία του Κίμωνα Φραγκάκη, εκδότη του Andro.gr και Διοργανωτή του Φιλανθρωπικού Αγώνα Ladies Run.