«Φρέσκο» πράμα ή «Μπράβο» είδε το κοινό;

Πώς πήγε σε τηλεθέαση ο χθεσινοβραδινός «καναλάρχης» του Mega

Τι κι αν το «Μπράβο» της Ρούλας Κορομηλά με τον Ricky Martin στη Σύρο άφησε εποχή στην ελληνική TV; Την επαναπροβολή του το βράδυ του Σαββάτου δεν την είδαν και πολλοί...

Σύμφωνα με την AGB, το σόου στο Mega «έγραψε» περίπου 12%, τη στιγμή που το «Στην Υγειά Μας» έφτασε το 22%!

Η προτίμηση των τηλεθεατών στο «φρέσκο» φάνηκε και από την τηλεθέαση του «Master Chef», που προβλήθηκε πριν την Ρούλα Κορομηλά και έφτασε στο 20,6%.

Ακολουθήστε μας:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top