Ο Αντώνης Δελλατόλας μιλά στο star.gr για τη νέα του εφημερίδα!

Τι λέει ο εκδότης για τις «6 μέρες», την κρίση και τα «λουκέτα» στον Τύπο

Ο Αντώνης Δελλατόλας μιλά στο star.gr για τη νέα του εφημερίδα!
Συνέντευξη: Βαγγέλης Θεοδώρου

Για την νέα εφημερίδα, «6 μέρες» και όσα κομίζει η νέα εκδοτική προσπάθεια στον χώρο της έντυπης δημοσιογραφίας μίλησε αποκλειστικά στο star.gr ο εκδότης της, Αντώνης Δελλατόλας, Παράλληλα, ο εκδότης αναφέρθηκε και στην κρίση στα ΜΜΕ, με τα συνεπακόλουθα «λουκέτα» στον Τύπο.

Επίσημη πρώτη για τις «6 Μέρες». Τι καινούργιο κομίζει η νέα εφημερίδα;

«Το νέο στοιχείο της εφημερίδας μας είναι η οπτική της γωνία. Πρώτον, η αντιμετώπιση της είδησης, στην οποία επιδιώκουμε να δίνουμε αναλυτικό βάθος και προβολή στο μέλλον και τις συνέπειες που έχουν τα γεγονότα στη ζωή της κοινωνίας και της χώρας. Η καταγραφή των ειδήσεων είναι, γενικώς, κοινή στα ΜΜΕ. Εμείς επιχειρούμε να δούμε τις συνέπειες και να τις προβάλουμε στο αβέβαιο μέλλον της χώρας και των Ελλήνων πολιτών. Δεύτερον, προσπαθούμε να αναδείξουμε τα καυτά προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας, αλλά όχι θρηνώντας. Αντιθέτως προσπαθούμε να είμαστε από τη μια σκληροί προς τις αιτίες και τους υπευθύνους της κοινωνικής και ανθρωπιστικής καταστροφής, αλλά, στον βαθμό του εφικτού, με πρόταση. Και κυρίως με προβολή όλων όσοι, ��ντί να αποδεχθούν την ήττα τους, δίνουν τη μάχη, και μάλιστα πολύ συχνά με μεγάλη επιτυχία».

Σε ποια μερίδα του αναγνωστικού κοινού απευθύνονται οι «6 Μέρες» και ποιο κενό στον χώρο του Τύπου έρχεται να καλύψει;

«Το αναγνωστικό κοινό... δεν τεμαχίζεται. Αυτή είναι ίσως αντίληψη που διαπερνά την πολιτική ή τη διαφήμιση, αλλά δεν μπορεί να υιοθετείται από τη δημοσιογραφία. Η ελληνική κοινωνία, ιδιαίτερα σε συνθήκες μνημονίων, έχει προβλήματα που είναι κοινά για τη συντριπτική πλειονότητα του κόσμου. Συνεπώς απευθυνόμαστε δυνητικά σε όλους. Όσο για το «κενό», δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει κάποιου είδους κενό. Οι άνθρωποι έχουν προβλήματα, ανάγκες και απόψεις και θέλουν να βλέπουν μια όσο το δυνατόν πληρέστερη και παρεμβατική εν��μέρωση. Αυτός είναι ο στόχος μας».

Εκτός από το περιεχόμενο, πιστεύετε ότι το layout της εφημερίδας μπορεί να προσελκύσει τους αναγνώστες;

«Πάντοτε η εμφάνιση προσδίδει προστιθέμενη αξία στη δημοσιογραφική δουλειά, γι’ αυτό και έχουμε κάνει μια, κατά τη γνώμη μου, πολύ αξιόλογη δουλειά στο “στήσιμο” της εφημερίδας, το οποίο θεωρώ ότι την κάνει πιο λειτουργική κατά την ανάγνωση. Όμως αυτό που μένει στο τέλος είναι αυτό που ο αναγνώστης διαβάζει. Όσο όμορφα και αν περιτυλίξεις ένα φθηνιάρικο προϊόν, η φθήνια του φαίνεται. Γι’ αυτό προσπαθούμε το ωραίο μας περιτύλιγμα, όταν το ανοίγεις, να αποκαλύπτει ένα δημοσιογραφικό προϊόν ανάλογο των απαιτήσεων του αναγνώστη».

Μεταξύ των ανθρώπων στις «6 Μέρες» υπάρχουν δημοσιογράφοι της «Ελευθεροτυπίας». Θέλατε να στείλετε κάποιο μήνυμα με αυτό;

«Όχι, δεν υπάρχει κάποιο μήνυμα. Όπως εντάχθηκαν στις “6 Μέρες” αξιόλογοι και άνεργοι δημοσιογράφοι από άλλα ΜΜΕ, έτσι προτιμήσαμε κάποιους ανθρώπους και από την “Ελευθεροτυπία”. Και να ξεκαθαρίσουμε κάτι με την ευκαιρία: Είμαστε μια εντελώς νέα εφημερίδα και δεν αισθανόμαστε ούτε είμαστε διάδοχοι κανενός. Ήδη η προσπάθειά μας είναι να καθιερώσουμε μια νέα δημοσιογραφική ταυτότητα και αυτό θα το δείτε ακόμη πιο έντονα τις επόμενες μέρες».

Με δεδομένη την κρίση στον Τύπο και τα αλλεπάλληλα λουκέτα, πόσο εύκολο είναι να στηθεί και να σταθεί μια νέα εκδοτική προσπάθεια;

«Τίποτε δεν είναι εύκολο, αλλά και τίποτε δεν είναι ακατόρθωτο. Για την κρίση στον Τύπο μπορούμε να πούμε πάρα πολλά, αλλά δεν είναι η στιγμή. Προφανώς ο Τύπος είχε πολλά προβλήματα εδώ και χρόνια και η κρίση απλώς τα αποκάλυψε. Εμείς, με όση πείρα διαθέτουμε όλα αυτά τα χρόνια, πέρα από τον αμιγώς δημοσιογραφικό τομέα, για τον οποίο μιλήσαμε λίγο πριν, προσπαθούμε να είμαστε πριν απ’ όλα μια νοικοκυρεμένη επιχείρηση, μακριά από τη λογική της υπερβολής, που επικράτησε τα προηγούμενα χρόνια. Άλλωστε αποδεικνύεται πως οι επιχειρήσεις που αντέχουν στην κρίση είναι κατ’ εξοχήν οι νοικοκυρεμένες, αυτές που βάζουν εφικτούς στόχους, που δεν παρασύρονται σε υπερβολές φοβούμενες τον ανταγωνισμό και, κυρίως, αυτές που έχουν να προσφέρουν ποιότητα. Εμείς θέλουμε να είμαστε μια ποιοτική εφημερίδα. Όλα τα άλλα θα τα κρίνουν οι αναγνώστες, οι οποίοι στο κάτω - κάτω είναι οι τελικοί κριτές στη δουλειά μας...». Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top