Από lifestyle γίνεται γυναικείο το «Hello»

Αλλαγές στη θεματολογία ανακοίνωσε η εκδότρια του περιοδικού

Από lifestyle γίνεται γυναικείο το «Hello»

Την μεγαλύτερη στροφή στον κόσμο του διεθνούς Τύπου ετοιμάζεται να κάνει το περιοδικό «Hello», καθώς, όπως ανακοίνωσε η εκδότριά του, από τα lifestyle θέματα θα στραφεί σε γυναικεία και κοινωνικά ζητήματα!

Το περιοδικό -που έχει μοσχοπουλήσει παγκοσμίως, φιλοξενώντας στις σελίδες τους γάμους, πάρτι, celebrities και gossip- κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1988 και η επιτυχία του το έκανε να εκδοθεί σε πολλέ�� γλώσσες, μεταξύ των οποίων και η ελληνική.

Ερμηνεύοντας την εξαγγελία της Σαρλότ Στόκτινγκ για αλλαγή στη θεματολογία, αναλυτές την αποδίδουν είτε στην οικονομική και κοινωνική συγκυρία, είτε στην αυστηροποίηση της βρετανικής νομοθεσίας για την δημοσίευση αποκλειστικών ή παπαρατσίστικων φωτογραφιών, μετά το σκάνδαλο με τις υποκλοπές.

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top