Μια νέα έρευνα που βγήκε στη δημοσιότητα δείχνει ότι το YouTube είναι η πρώτη επιλογή των νέων στις ΗΠΑ για να ακούσουν μουσική, εκτοπίζοντας το ραδιόφωνο και τα cd.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τι Nielsen σε δείγμα 3.000 νέων ανθρώπων και έδειξε ότι τα δύο τρίτα όσων ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube για να ακούσουν μουσική.
Το ποσοστό τους αγγίζει το 64%, ενώ μόλις το 56% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι ακούνε μουσική από το ραδιόφωνο.
Το 53% απάντησε ότι ακούει μουσική μέσω iTunes, ενώ το 50% δήλωσε ότι συνεχίζει να ακο��ει μουσική από cd.