5 αερόβιες ασκήσεις για καύση λίπους

Γυμνάσου με το star.gr και τη Ράσια Ιωακειμίδου

Όπως κάθε Δευτέρα έτσι και σήμερα, 23 Ιουλίου 2018, η Ράσια Ιωακειμίδου μας δείχνει ασκήσεις για να ξεκινήσουμε δυναμικά την εβδομάδα μας και να βρεθούμε ένα βήμα πιο κοντά στο σώμα που ονειρευόμαστε να αποκτήσουμε!

Αερόβια άσκηση

Αερόβια άσκηση είναι οποιοδήποτε είδος άσκησης που διαρκεί από 15’ και πάνω, ενεργοποιεί- κινεί μεγάλες μυϊκές ομάδες, αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς και την κατανάλωση οξυγόνου στο σώμα. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την γρηγορότερη καύση λίπους!

Τα οφέλη από την αερόβια προπόνηση είναι πάρα πολλά, όπως βελτίωση της φυσικής κατάστασης, ενίσχυση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος, μείωση μεγάλου ποσοστού λίπους στο σώμα, αύξηση μυϊκής δύναμης και αντοχής, αποφυγή μυϊκής ατροφίας και πολλά άλλα.

Γι’ αυτό μην αργείτε, ξεκινήστε το πρόγραμμα που θα σας δείξω 2-3 φορές την εβδομάδα και θα δείτε τα οφέλη άμεσα!!!

Ακολουθήστε μας:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top