«Ο Κωστόπουλος μας βλάχεψε, τώρα προσπαθούμε να ξεβλαχέψουμε»

Σε ποια ανήκει αυτή η δήλωση;

Ψυχούλη Κωστόπουλος MasterChef Junior

Για την εποχή του «λαμπερού» lifestyle των Ελλήνων, την εποχή που τα χρήματα και τα πρότυπα «χάλασαν» την ελληνική κοινωνία μίλησε στην τελευταία της συνέντευξη σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Ελένη Ψυχούλη.

«Από το 2000 μέχρι το 2011. Η περίοδος του lifestyle. Τότε που δούλευα στα περιοδικά. Ήμουν μηχανή γραψίματος, έγραφα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Τη μια έγραφα για σεξ, την άλλη για ταξίδια, την άλλη για συνταγές, μετά για κοινωνικές σχέσεις. Όλο αυτό είχε μια φοβερή εναλλαγή, οπότε έκανα ένα εσωτερικό ταξίδι στις πολλές πλευρές του ανθρώπου. Είχα ένα ωραίο σπίτι, ήμουν με τον γιο μου. Δεν είχα ανάγκη να τρέχω, να αλλάζω σπίτια, να αλλάζω πόλεις, να αλλάζω τόπο κατοικίας» είπε η κριτής του MasterChef Junior.

Και συνέχισε μιλώντας στο DownTown για τις απολαβές που είχε τότε: «Πολλά λεφτά δεν έβγαλα. Έβγαλα όμως λεφτά της αξιοπρέπειας. Να μη χρωστάω, να πληρώνω την εφορία μου, τις απαιτήσεις του κράτους, το κινητό μου, τον ΟΤΕ και να ανακαινίσω και δύο σπίτια. Δεν έχω κάνει κάτι extreme. Δεν έχω καν αυτοκίνητο. Πέρασα αυτή την εποχή με τα ρούχα. Ήξερα όλους τους σχεδιαστές, τους έδινα πατρόν και ράβαμε. Μπορεί να έπαιρνα τον μισθό μου, να έβαζα στην άκρη το νοίκι και όλα τα υπόλοιπα να τα ξόδευα για να αγοράσω ένα παπούτσι, μια τσάντα. Δεν με ενδιέφερε πώς θα βγει ο μήνας. Τρώγαμε τσάμπα, στα κλαμπ μπαίναμε τσάμπα, ναρκωτικά δεν έπαιρνα, ποτά δεν έπινα, οπότε τα έτρωγα στα ρούχα. Βέβαια, θεωρούσα πολύ ηλίθιο να αγοράζω μάρκες. Για εμένα αυτό είναι μια πολύ τριτοκοσμική κατάσταση. Σκέψου ότι όλες οι Γαλλίδες αγοράζουν παραδοσιακά μια γούνα Chanel και το πρώτο που κάνουν είναι να της βγάλουν την ετικέτα για να μη φαίνεται τι είναι. Εγώ είμαι αυτής της σχολής. Και τότε και τώρα ψωνίζω από κινέζικα. Ενώ θυμάμαι στα περιοδικά ανθρώπους που έπαιρναν μικρούς μισθούς να τα ξοδεύουν όλα για να αγοράσουν τη μάρκα που φόραγε ο Κωστόπουλος».

Όσο για το αν τελικά ο Πέτρος Κωστόπουλος «ξεβλάχεψε» τους Έλληνες; «Ο Κωστόπουλος μας βλάχεψε και τώρα προσπαθούμε να ξεβλαχέψουμε ρωτώντας πόσο κάνουν τα μαρούλια στη λαϊκή. Γιατί αυτό είναι πολιτισμός, το μαρούλι στη λαϊκή», είπε η Ελένη Ψυχούλη.

Και συνέχισε μιλώντας για την επιρροή των περιοδικών στην ελληνική κοινωνία: «Θεωρώ γελοία αυτή τη θεωρία. Αν είναι δυνατόν ένα περιοδικό να έχει τέτοια επιρροή! Τα περιοδικά λειτούργησαν ως εξής: οι νεόπλουτοι εκείνης της εποχής, που σήμερα δεν ξέρεις πώς και αν ζουν ή αν είναι φυλακή, βρέθηκαν ξαφνικά σε ένα πρωτοσέλιδο το οποίο δεν μπορούσαν να στηρίξουν. Άρα έπρεπε να έχουν κάποιον να τους πει πώς θα ντυθούν, πώς θα μιλήσουν, τι παπούτσια θα φορέσουν, πού θα στείλουν τα παιδιά τους. Τα lifestyle περιοδικά βοήθησαν αυτή τη μικρή κοινωνία των ανθρώπων η οποία εμφανίστηκε σαν σύννεφο και πέρασε σαν σύννεφο. Κάτω από αυτούς, όλοι εμείς, εννοείται ότι τα διαβάζαμε αυτά, τα φαντασιωνόμασταν, παραμυθιαζόμασταν, αλλά χωρίς κάποια άλλη επιρροή. Μην τρελαθούμε κιόλας».


 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top