Πόρισμα-ανατροπή για το τροχαίο του γιου του Ζαχαριά

Με τι ταχύτητα προσέκρουσε ο νεαρός σε δέντρο κι έχασε τη ζωή του

Νέα δεδομένα έρχονται στο φως σχετικά με το θανατηφόρο τροχαίο του 23χρονου Αλέξανδρου Ζαχαριά, γιου του γνωστού επιχειρηματία, ιδιοκτήτη της ομώνυμης αλυσίδας καταστημάτων παιχνιδιών. 

Τροχαίο Ζαχαριά: «Είδα ένα μαύρο πράγμα αγκαλιά με το δένδρο»

Το πόρισμα του ανεξάρτητου πραγματογνώμονα που ανέλαβε την έρευνα για τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος ανέτρεψε τις αρχικές εκτιμήσεις, σύμφωνα με τις οποίες ο 23χρονος την 23η Ιουλίου είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, με αποτέλεσμα να «καρφωθεί» σε ένα δέντρο στην προσπάθειά του να αποφύγει προπορευόμενο όχημα. 

Τροχαίο Ζαχαριά: «Ο Αλέξανδρος μας έσωσε, ήταν παλικάρι»

Σύμφωνα με αυτό λοιπόν, η πρόσκρουση στο δέντρο έγινε με ταχύτητα 95 χλμ. την ώρα. Ο νεαρός δε φορούσε ζώνη και βρήκε ακαριαίο θάνατο. Οι ειδικοί αναφέρουν ότι ο θάνατος μπορεί να μην είχε αποφευχθεί ακόμα κι αν ο 23χρονος φορούσε ζώνη, γιατί η δύναμη της επιβράδυνσης ήταν τέτοια που δε θα μπορούσε να την αντέξει ανθρώπινος οργανισμός. 

Τροχαίο Ζαχαριά: Σοκάρουν οι εικόνες από το διαλυμένο αυτοκίνητο

Ελαφρώς διαφοροποιημένη ήταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου πριν από την πρόσκρουση. Ο πραγματογνώμονας την υπολόγισε στα 105 χιλιόμετρα την ώρα, λίγα δευτερόλεπτα πριν από την εκτροπή του οχήματος. 

Τροχαίο Ζαχαριά: Οδύνη στην κηδεία του 23χρονου Αλέξανδρου

Όπως αναφέρεται στο πόρισμα, ο Αλέξανδρος Ζαχαριάς έκανε έναν απότομο ελιγμό για να αποφύγει προπορευόμενο όχημα που έστριβε αριστερά. Στη συνέχεια προσέκρουσε σε κράσπεδο, μετά σε μαντρότοιχο και τελικά καρφώθηκε στο δέντρο. 

Επίσης, σύμφωνα με το πόρισμα δε βρέθηκαν στο οδόστρωμα ίχνη φρεναρίσματος. Αυτό μπορεί να έγινε γιατί το αυτοκίνητο είχε σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών κατά το φρενάρισμα ή γιατί ο 23χρονος δεν πρόλαβε καν να αντιδράσει. 

Από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία, προκύπτει ότι ο νεαρός λίγα δευτερόλεπτα πριν από την πρόσκρουση στο δέντρο είχε προσπεράσει ένα αυτοκίνητο που βρισκόταν στην ίδια ευθεία. 

Από τη στιγμή της προσπέρασης μέχρι το σημείο του μοιραίου ελιγμού μεσολαβούσαν 200 μέτρα, απόσταση που δεν του επέτρεψε να αντιδράσει, όταν διαπίστωσε στην επαναφορά του οχήματός του ότι υπήρχε προπορευόμενο όχημα, το οποίο είχε σχεδόν σταματήσει για να στρίψει αριστερά σε στενό δρόμο. 

Το πόρισμα καταλήγει στο συμπέρασμα πως το δυστύχημα οφείλεται σε έναν συνδυασμό παραγόντων: στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, στη στενότητα του δρόμου και στον πολύ μικρό χρόνο αντίδρασης που είχε ο οδηγός, προσπαθώντας να αποφύγει το προπορευόμενο όχημα. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top