Σας παρουσιάζουμε το νέο Audi Q7 TFSI e quattro

Το plug-in hybrid με πολυτέλεια και χώρους 

Νέο  Audi Q7 TFSI e quattro Παρουσίαση

Στο Audi Q7 TFSI e quattro το ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης παίζει ο 3.0 TFSIV6 με  ισχύ 340 PS και ροπή 450 Nm. ο οποίος καλύπτει  τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP . Συνδυάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα (PSM), ο οποίος χαρακτηρίζεται από υψηλή πυκνότητα ισχύος και compact σχεδιασμό και οποίος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων tiptronic. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει κορυφαία ισχύ 94 kW και ροπή 350 Nm.  Η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερεις τροχούς.

Από άποψη ισχύος, θα διατίθενται δύο διαφορετικές εκδόσεις. Το Q7 60 TFSI e quattro έχει ισχύ 335 kW (456 PS) και ροπή 700 Nm - δηλαδή 250 Nm περισσότερο από την παραγόμενη ροπή μόνο από τον TFSI. Όταν συνεργάζονται και οι δύο μονάδες ισχύος, επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα και φτάνει σε μια ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 240 km/h. Μέχρι ταχύτητες 135 km/h ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά μόνος του.Το Q7 55 TFSI e quattro παράγει 280 kW (381 PS) και ροπή 600 Nm. Από στάση φτάνει στα 100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί επίσης να παράγει μόνο την κίνηση του αυτοκινήτου μέχρι την ταχύτητα των 135 km/h και μπορεί να επιτευχθεί ταχύτητα 240 km/h σε συνεργασία με τη μηχανή καύσης. 

Η επιλογή "EV" στην κάτω πλευρά των δύο οθονών MMI τους επιτρέπει να αποφασίσουν αν και πώς θέλουν να ρυθμίσουν την αλληλεπίδραση των δύο μονάδων ισχύος ανά πάσα στιγμή. Το Q7 TFSI e quattro εκκινεί πάντα σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία "EV". Ένα μεγάφωνο στο δεξιό θόλο του τροχού εκπέμπει έναν συνθετικό ήχο για να προειδοποιεί τους πεζούς και τους ποδηλάτες στην κυκλοφορία στην πόλη. 
Η “Hybrid” επιλογή προσφέρει δύο λειτουργίες: “Auto” και “Hold”. Στη λειτουργία “Auto”, η στρατηγική πρόβλεψης λειτουργίας ενεργοποιείται αυτόματα όταν ξεκινά η καθοδήγηση της διαδρομής στην τυπική πλοήγηση MMI plus.  Όταν επιταχύνεται από χαμηλές ταχύτητες περιστροφής, για παράδειγμα, ο ηλεκτροκινητήρας γεφυρώνει τα δέκατα του δευτερολέπτου που χρειάζεται το turbo για να αυξήσει την πίεση, εξασφαλίζοντας ότι η ισχύς έχει μια συνεχή και άμεση απόκριση. 


Μια διαφορετική στρατηγική χρησιμοποιείται στη λειτουργία "Hold": Σε αυτήν την περίπτωση, η υπάρχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας διατηρείται στο τρέχον επίπεδο με ελάχιστες διακυμάνσεις. Αυτό γίνεται με την ανάκτηση ενέργειας πέδησης.
 Οι φάσεις κατά τις οποίες ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού είναι επίσης σημαντικοί για την απόδοση του Q7 TFSI e quattro. Αναλύονται διάφοροι παράμετροι, ανάμεσά τους και η απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο και στη συνέχεια είτε εφαρμόζεται ελεύθερος τροχασμός με τον TFSI απενεργοποιημένο («ρολάρισμα») είτε ανάκτηση κινητικής ενέργειας και τη μετατροπή της σε ηλεκτρική ενέργεια. Το Q7 TFSI e quattro μπορεί να ανακτήσει μέχρι και 25kW ισχύος και να τροφοδοτήσει την ενέργει αυτή πίσω στη μπαταρία ιόντων λιθίου. 


Όταν λειτουργεί ως εναλλάκτης ενέργειας, ο ηλεκτροκινητήρας εκτελεί όλες τις ελαφριές και μεσαίες εφαρμογές φρένων μέχρι 0,3 g, οι οποίες αποτελούν πάνω από το 90% όλων των διαδικασιών επιβράδυνσης στην καθημερινή λειτουργία. Τα υδραυλικά φρένα τροχών ενεργοποιούνται μόνο σε περίπτωση βαρύτερης επιβράδυνσης. Η μετάβαση μεταξύ των ηλεκτρικών και υδραυλικών φρένων είναι ουσιαστικά ανεπαίσθητη. Κατά τη διάρκεια της πέδησης, το υβριδικό SUV επιτυγχάνει ισχύ ανάκτησης μέχρι 80 kW. Στο Audi virtual cockpit και στην οθόνη ΜΜΙ ο οδηγός μπορεί να δει μια ποικιλία πληροφοριών σχετικά με την ηλεκτρική οδήγηση.Φυσικά, εκτός από το λογισμικό “EV”, ο οδηγός του Audi Q7 TFSI e quattro μπορεί να επιλέξει και ένα από τα επτά διαφορετικά προφίλ οδήγησης του αυτοκινήτου: “comfort,” “efficiency,” “auto,” “dynamic,” “individual,” “allroad” (με την προαιρετική αερανάρτηση) και “offroad”. Οι επιλογές αυτές επιδρούν στη χαρτογράφηση του κινητήριου συστήματος, την αερανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top