H Pirelli στο Γαλλικό Grand  Prix  

Εξαιρετικά γρήγορος ρυθμός παρά την ζέστη

Pirelli Grand Prix

Το Γαλλικό GP με χορηγό την Pirelli, διεξήχθη σε θερμοκρασία οδοστρώματος που έφτασε τους 54 βαθμούς Κελσίου, είδαμε μερικές από τις υψηλότερες ενδείξεις της χρονιάς. Σ’ αυτές τις ακραίες συνθήκες οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, εκκίνησαν με τη μέση γόμα και έβαλαν στη συνέχεια τη σκληρή. Από τους πρώτους επτά οδηγούς στην τελική κατάταξη, έξι ακολούθησαν αυτή την τακτική. Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel που αντίκρισε 5ος την καρό σημαία, έκανε μια δεύτερη αλλαγή ώστε να πάρει στο τέλος, το βαθμό του ταχύτερου γύρου χρησιμοποιώντας τη μαλακή γόμα. 


•    Οι 13 από τους 20 οδηγούς εκκίνησαν με τη μέση γόμα δεδομένων των ζεστών συνθηκών στη Νότια Γαλλία και του αναμενόμενου βαθμού φθοράς και πτώσης στην απόδοση. Παραταύτα υπήρχε η δυνατότητα να πραγματοποιηθεί μια αλλαγή ακόμη κι αν εκκινούσες με τη μαλακή γόμα όπως φάνηκε με τον Pierre Gasly της Red Bull. 
•    Τα μονοθέσια κινούνται πιο γρήγορα από ποτέ: Από το μέσο του αγώνα ακόμη ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas σημείωσε χρόνο εφάμιλλο με τον περσινό ταχύτερο γύρο αγώνα: Αυτό μολονότι κουβαλούσε περισσότερο καύσιμα και είχε σκληρότερα ελαστικά ( η γόμα C2 του 2019 είναι ανάλογη με την περσινή μέση γόμα και όχι την πολύ μαλακή που χρησιμοποιούνταν το 2018). 
•    Μερικοί οδηγοί επιχείρησαν μια εναλλακτική στρατηγική εκκινώντας με τη σκληρή γόμα με την οποία προσπάθησαν να διανύσουν μεγάλη απόσταση στην αρχή του αγώνα: Ειδικά ο οδηγός της Racing Point, Lance stroll έκανε 39 γύρους με την σκληρή γόμα στο πρώτο μέρος του αγώνα, προτού βάλει τη μέση γόμα. 
•    Ο εξτρά βαθμός ταχύτερου γύρου, πήγε στον Sebastian Vettel της Ferrari ο οποίος πραγματοποίησε μια ακόμη αλλαγή δυο γύρους πριν το φινάλε και έβαλε τη μαλακή γόμα. Ο ταχύτερος του γύρος ήταν οριακά καλύτερος απ’ αυτόν, του νικητή Lewis Hamilton, που επετεύχθη με χρησιμοποιημένη σκληρή γόμα. 


Πως απέδωσε η κάθε γόμα
•    ΣΚΛΗΡΗ C2: Καθοριστικό στοιχείο στον αγώνα, χρησιμοποιήθηκε στο δεύτερο μέρος του από την πλειοψηφία των οδηγών. Ανταπεξήλθε καλά στις απαιτήσεις της πίστας, παραταύτα χρειάστηκε διαχείριση στους τελευταίους γύρους.   
•    MEΣΗ C3: Το ελαστικό που επέλεξαν οι περισσότεροι για την εκκίνηση όπως περιμέναμε: Το χρησιμοποίησαν οι οκτώ από τους 10 πρώτους στις κατατακτήριες δοκιμές και οι μισοί (5) απ’ αυτούς που εκκίνησαν εκτός δεκάδας.  
•    ΜΑΛΑΚΗ C5: Μόνο δυο οδηγοί εκκίνησαν μ’ αυτό το ελαστικό που δεν είχε μεγάλη διάρκεια ζωής στις σκληρές συνθήκες του Paul Ricard. Ο Sebastian Vettel με ελάχιστο καύσιμο στον τελευταίο γύρο πέτυχε μ’ αυτό το ελαστικό τον ταχύτερο γύρο. 
Bαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top