Έρχονται τα πιο δυνατά MINI της ιστορίας 

MINI John Cooper Works Clubman και John Cooper Works Countryman

MINI John Cooper Works Clubman

Η Βρετανική κατασκευάστρια εταιρία πολυτελών αυτοκινήτων MINI παρουσιάζει δύο μοντέλα που, κατά μία έννοια, είναι τα ισχυρότερα μοντέλα στην 60-χρονη ιστορία της με έγκριση τύπου για δημόσιο δρόμο. Ο τετρακύλινδρος turbo  με τους 306 ίππους  στο νέο MINI John Cooper Works Clubman  και στο νέο MINI John Cooper Works Countryman υπόσχεται εξαιρετικές επιδόσεις και για τα δύο compact πολυτελή μοντέλα.

Και στις δύο περιπτώσεις, ο εξαιρετικά ισχυρός δίλιτρος  βενζινοκινητήρας συνδυάζεται στάνταρ με ένα νέο, 8-τάχυτο σπορ κιβώτιο Steptronic, με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα, σύστημα τετρακίνησης ALL4, ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, και πρόσθετες ενισχύσεις στη δομή του αμαξώματος, τις βάσεις του κινητήρα και τις συνδέσεις στο πλαίσιο. Με αυτό τον τρόπο, η αγωνιστική αίσθηση John Cooper Works αποκτά μία εντελώς νέα διάσταση επιδόσεων.


 Η τελευταία γενιά του 4-κύλινδρου κινητήρα που εξελίχθηκε για τα μοντέλα John Cooper Works με τεχνολογία MINI TwinPower Turbo υπερέχει της προηγούμενης κατά 75 hp στις μέγιστες τιμές ισχύος. Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 100 Nm στα 450 Nm, ενώ ανάλογη είναι και η αύξηση της επιτάχυνσης. Το νέο MINI John Cooper Works Clubman επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,9 δεύτερα, ενώ το νέο MINI John Cooper Works Countryman καλύπτει την ίδια απόσταση σε 5,1 δευτερόλεπτα – 1,4 και 1,5 ταχύτερο σε σχέση με τα αντίστοιχα προηγούμενα μοντέλα. Η ελαστικότητά τους ουδέποτε ήταν τόσο εντυπωσιακή όσο τώρα.


Το σύστημα τετρακίνησης ALL4 ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου MINI John Cooper Works Clubman και του νέου MINI John Cooper Works Countryman και αναβαθμίστηκε πλήρως για τη νέα έκδοση των δύο μοντέλων. Η συμπαγής, βελτιστοποιημένου βάρους μονάδα τετρακίνησης αποτελείται από ένα κιβώτιο στον εμπρός άξονα (power take-off), έναν κεντρικό άξονα δύο τμημάτων, και το πίσω διαφορικό με ηλεκτροϋδραυλικά ρυθμιζόμενο πολύδισκο συμπλέκτη (Hang-on).

Ο ευφυής εγκέφαλος του συστήματος ALL4 είναι συνδεδεμένος με το DSC Dynamic Stability Control και υπολογίζει σταθερά την ιδανική κατανομή ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών. Αυτό σημαίνει ότι η εξαιρετική ισχύς κατανέμεται πάντα εκεί όπου μπορεί να μετατραπεί πιο αποδοτικά και αποτελεσματικά σε οδηγική απόλαυση.

Βαγγέλης Γκούμας
 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top