Δείτε πόσα αυτοκίνητα πούλησε το BMW Group 

Τι πρόκειται να κάνει η εταιρεία το 2025

BMW Σειρά 3 Sedan

Ο Μάρτιος του 2019 ήταν ο καλύτερος μεμονωμένος μήνας πωλήσεων στην ιστορία του BMW Group με συνολικές παραδόσεις 263.319 πολυτελών οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce, αύξηση 2,8% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρσι. Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, η εταιρία διατήρησε το υψηλό περσινό επίπεδο, με συνολικές πωλήσεις 605.333 (+0,1%) οχημάτων.


Οι πωλήσεις της μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 3,7% το Μάρτιο, με συνολικές παραδόσεις 221.631 σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει το συνολικό αριθμό πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς σε 519.307 / +0,4%. Καθώς η διαθεσιμότητα της νέας BMW Σειράς 3 sedan επεκτείνεται, οι πωλήσεις του δημοφιλέστερου μοντέλου της εταιρίας αυξήθηκαν κατά 10,8% το μήνα Μάρτιο, φτάνοντας τις 30.204 μονάδες σε όλο τον κόσμο. Στην άνοδο συνετέλεσε επίσης η οικογένεια BMW X, με τη ζήτηση να αυξάνεται μήνα με το μήνα – οι X2, X3 και X4 ήταν τα ισχυρότερα μοντέλα, με διψήφια αύξηση στις παραδόσεις.


Η ζήτηση για το BMW i3 συνεχίζει να αυξάνεται, με την άνοδο πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο να φτάνει το 16,2% (9.227). Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της εταιρίας γνωρίζουν επίσης μεγάλη ζήτηση – πάνω από το ένα τέταρτο όλων των BMW Σειρά 2 Active Tourer που παραδόθηκαν είναι ηλεκτροκίνητες, ενώ το 20% σχεδόν όλων των MINI Countryman είχαν plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.  Μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς, το BMW Group θα έχει λανσάρει δέκα νέα ή ανανεωμένα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Μέχρι το 2025, η εταιρία σχεδιάζει να έχει τουλάχιστον 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά, 12 από τα οποία θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.


Οι πωλήσεις της μάρκας MINI ήταν ελαφρώς χαμηλότερες το Μάρτιο σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι, με 41.175 (-2,3%) παραδόσεις. Από την αρχή της χρονιάς, 84.820 (-1,8%) οχήματα MINI έχουν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.


Συνολικά 1.206 αυτοκίνητα Rolls-Royce παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλες τις χώρες (+49,4%) με την άνοδο κατανεμημένη σε όλες τις περιοχές. Αυτή η επιτυχία οφείλεται στη σταθερή ζήτηση για όλες τις οικογένειες μοντέλων, με την Phantom να παραμένει ένα ιδιαίτερα ισχυρό ‘χαρτί’ στις πωλήσεις. Η εξαιρετική ζήτηση για την Cullinan έχει ως αποτέλεσμα τη συμπλήρωση των παραγγελιών μέχρι το τέταρτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς.


Η BMW Motorrad έκανε ομοίως ένα δυνατό ξεκίνημα, με τις πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς να αυξάνονται κατά 7,7% (38.606). Το Μάρτιο, παραδόθηκαν συνολικά 18.931 (+9,9%) πολυτελείς μοτοσικλέτες και maxi scooters της BMW Motorrad σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Bαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top