Στο τιμόνι της Skoda Fabia Monte Carlo 1,0 TSI 95 PS

Ποιο όμορφη και πιο πλούσια

Skoda Fabia Monte Carlo

Το λέμε και θα το ξαναλέμε. Η Skoda έχει αποφασίσει να μπει γέρα στο «μάτι» των ανταγωνιστών με μοντέλα που φέρου την σφραγίδα της «μαμάς» VW. H Fabia ένα από τα μοντέλα που πάει καλά στην αγορά,πλέον εμπλουτίστηκε με μια έκδοση την Monte Carlο,  η οποία ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες «ταπεινές» χάρη στον πλούσιο εξοπλισμό της .Τη δοκιμάσαμε και πέρα από τα ηλεκτρονικά συστήματα με τα οποία την εφοδίασαν,ο υπερτροφοδοτούμενος  κινητήρας και μόνο είναι ένας σοβαρότατος λόγος για να  την  αγοράσετε. 

Ας δούμε με τι «φόρτωσαν» την έκδοση Monte Carlo

Η νέα έκδοση ακολούθησε με το Face Lifting  που περιλαμβάνει τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led  (φώτα ημέρας) που δένουν  αρμονικά με τη νέα μάσκα με τις κάθετες γρίλιες και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες.Την διαφορά δεν κάνουν μόνο  το διακριτικά  «σηματάκια» Monte Carlo στις κολώνες αλλά η μαύρη οροφή που δίνει μια άλλη νότα στην εμφάνιση σε συνδυασμό με τα παστέλ χρώματα.  Όμορφες και οι 16άρες ζάντες αλουμινίου ενώ τα περιμετρικά μαρσπιέ δίνουν σπορ χαρακτήρα στην Fabia.

Περνώντας στο εσωτερικό πριν καθίσουμε στα μπάκετ καθίσματα…

 

μείναμε έκπληκτοι με την σχεδίαση τους  και την ποιότητα των ταπετσαριών με τα σχήματα ρόμβων. Επιλογή σχεδιαστική που σε παραπέμπει σε ακριβότερα μοντέλα. Στην έκδοση Monte Carlo τα πλαστικά εξακολουθούν να είναι σκληρά πλην όμως πολύ καλά «δεμένα» μεταξύ τους. Ξεχωρίζει η ανθρακί φάσα που το ντύνει ενώ στα σπορ στοιχεία είναι το δερμάτινο διάτρητο flat bottomed τιμόνιμ ε τις κόκκινες ραφές . Στη μέση δεσπόζει ή έγχρωμη οθόνη με το σύστημα Skoda Care Connect όπου προβάλλονται στοιχεία για τα ηλεκτρονικά συστήματα μεταξύ των οποίων και της κάμερας οπισθοπορείας. Στα συν και ο ηλεκτρονικός κλιματισμός , και η δυνατότητα εξοπλισμού με το  σύστημα  προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας.

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι ενώ υπάρχουν πολλές θήκες για τα μικροαντικείμενα, Ο κωδικός Simply Clever της Skoda μεταφράζονται σε έξυπνες λύσεις όπως είναι ο συλλέκτη απορριμμάτων στις δυο μπροστινές πόρτες  το κουτί αποθήκευσης που υπάρχει κάτω από το κάθισμα οδηγού, η ομπρέλα κάτω από το κάθισμα του οδηγού, η θήκη γυαλιών στην οροφή, η διαμορφούμενη ταζέρα και το πορτμπαγκάζ με θήκες, γάντζους και το  τμήμα του πλαστικού για την μεταφορά αντικειμένων που μπορούν να λερώσουν.

Τα καλά νέα συνεχίζονται στη «καρδιά» της Fabia Monte Carlo …

όπου πλέον δεν υπάρχει κινητήρας diesel αλλά ο τρικύλινδρος  χιλιάρης  με απόδοση 95 άλογα και 160 Nm ροπής από τις 1.800 – 3.500 σ.α.λ.. Στα θετικά του μοτέρ είναι ότι έχει  θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, είναι πολιτισμένος με  χαμηλούς κραδασμούς ενώ οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικότατες καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,8 δευτερόλεπτα.

Ο επιλογέας του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων έχει 5 σχέσεις με μακριά κλιμάκωση με αποτέλεσμα το μοτέρ να κρατά την μέση κατανάλωση καυσίμου σε  χαμηλά επίπεδα. Με αγωνιστικές διαθέσεις η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 6,5 λίτρα ανά 100 χλμ. όσο για την τελική η βελόνα του ταχύμετρου άγγιξε τα 185+χλμ./ώρα.

Στον δρόμο η συμπεριφορά της Fabia Monte Carlo είναι…

ασφαλής και προβλέψιμη. Είναι σταθερό στον ανοιχτό δρόμο  με όλύ καλή ποιότητα κύλισης. Το τιμόνι αν και ελαφρύ έχει καλή πληροφόρηση ενώ στις στροφές  υπάρχουν αυξημένα όρια πρόσφυσης. (γόνατα Μακφέρσον εμπρός - ημιάκαμπτος άξονας πίσω) Αυτό που μας άρεσε είναι η δεμένη αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο  ακόμη και όταν περνάς πάνω από λακκούβες με φιλτράρισμα των κραδασμών..

Τα φρένα ακολουθούν την κλαή εικόνα του αυτοκινήτου με πολύ καλή  απόδοση σε κατηφορικές διαδρομές μετά από συνεχή χρήση. H Fabia στέκεται επάξια στο πλευρό των αδελφών μοντέλων της «μαμάς»VW ειδικά ματά το τελευταίο Face Lifting ενώ στην έκδοση  Monte Carlo όσους ζητούν πιο «αθλητική» εμφάνιση.

Όσο για την  τιμή είναι στα 14.880 ευρώ  με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό... 

που περιλαμβάνει ESC και τους 6 αερόσακους, τις ηλεκτρικές ευκολίες, την έγχρωμη κάμερα οπισθοπορείας, το cruise control, η οθόνη αφής των 6,5 ιντσών όπου προβάλλονται οι πληροφορίες του συστήματος  πολυμέσων "SWING PLUS" ο αυτόματος κλιματισμός, οι προβολείς ομίχλης και οι ζάντες αλουμινίου 16’’.Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού είναι πλούσια και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το σύστημα σύγκρουσης Front Assist, την ανίχνευση κόπωσης οδηγού και  την ανίχνευση τυφλών σημείων στους καθρέπτες. 

Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top